Lähettäjä: Hanne
Päivämäärä: 12.1.25 18:31:43
Mielipiteitä?
Olin itse eilen kaverilla kylässä illan. Mies saunoi sillä aikaa kotona parin kaverin kanssa, ja olivat sitten lähteneet baariin ja ilmeisesti juoneet ihan kunnolla. Tämä ei ole todellakaan mitenkään yleistä, tässä 10v suhteen aikana toinen kerta kun mies käy viihteellä omaa pihasaunaa pidemmällä. Eikä siinä mitään, saahan sitä välillä mennäkin.
Mutta. Mulla oli heti miehen herättyä joku intuitio että nyt on joku juttu, oli mulle jotenkin ihan överiystävällinen vaikka oli kauheassa krapulassa. Sanoi että meni vähän överiksi eilen. Ok, juu siltä vaikuttaa.
No, nyt illemmalla kun kyselin miten ilta oli mennyt, kertoi että joku nainen oli hakenut sitä tanssimaan. Tanssiminen sinänsä ei haittaa, mutta kun ottaa huomioon oletettavasti erittäin voimakkaan humalatilan ja omituisen käytöksen, niin olenko ihan hullu jos musta tuntuu ettei ollut ihan vaan viatonta tanssimista. Tekisi mieli vähän kuulustella, mutta toisaalta tuntuu että olen hullu kyttääjä jos siihen rupean.
Suoraan sanottuna vtuttaa ajatus siitä, että mies on mahdollisesti lääppinyt jonkun pubiruusun kanssa kyläbaarissa, jossa lähes jokainen tuntee meidät pariskuntana...
|