Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko vainoharhainen akka? (OM)

Lähettäjä: Hanne 
Päivämäärä:   12.1.25 18:31:43

Mielipiteitä?
Olin itse eilen kaverilla kylässä illan. Mies saunoi sillä aikaa kotona parin kaverin kanssa, ja olivat sitten lähteneet baariin ja ilmeisesti juoneet ihan kunnolla. Tämä ei ole todellakaan mitenkään yleistä, tässä 10v suhteen aikana toinen kerta kun mies käy viihteellä omaa pihasaunaa pidemmällä. Eikä siinä mitään, saahan sitä välillä mennäkin.

Mutta. Mulla oli heti miehen herättyä joku intuitio että nyt on joku juttu, oli mulle jotenkin ihan överiystävällinen vaikka oli kauheassa krapulassa. Sanoi että meni vähän överiksi eilen. Ok, juu siltä vaikuttaa.
No, nyt illemmalla kun kyselin miten ilta oli mennyt, kertoi että joku nainen oli hakenut sitä tanssimaan. Tanssiminen sinänsä ei haittaa, mutta kun ottaa huomioon oletettavasti erittäin voimakkaan humalatilan ja omituisen käytöksen, niin olenko ihan hullu jos musta tuntuu ettei ollut ihan vaan viatonta tanssimista. Tekisi mieli vähän kuulustella, mutta toisaalta tuntuu että olen hullu kyttääjä jos siihen rupean.

Suoraan sanottuna vtuttaa ajatus siitä, että mies on mahdollisesti lääppinyt jonkun pubiruusun kanssa kyläbaarissa, jossa lähes jokainen tuntee meidät pariskuntana...

Re: Olenko vainoharhainen akka? (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.25 18:35:31

Heh, tilanteessasi olisin ihan yhtä vainoharhainen akka.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   12.1.25 18:37:07

Kysyt rohkea ja reippaasti että mitä tarkoittaa sillä että meni överilksi, pelkkää humalatilaa vai jotain muutakin?
Ja että tanssivatko kipaleen tai pari vai tyyliä koko illan?

Se on kyllä että ollaan olevinaan ettei kysytä mutta sitten omassa päässä mietitään ja kelataan ja oletetaan ja kuvitellaan...

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   12.1.25 18:40:15

No nää on näitä, että rehellistä vastausta et saa, joten turha kysyä. Käytöksen muutokseen on kuitenkin aina syy.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   12.1.25 18:43:15

Kysy nyt siltä ainakin nimi.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   12.1.25 18:43:29

Toisaalta, jos ei 10 vuoteen ole missään käynyt, jo tuo humalassa kotiintulo voi olla se överiksi meno.

Päivämäärä:   12.1.25 18:45:59

Muuttuuhan se käytös jo senkin takia ettei mies ole käynyt baarissa kännäämässä kymmenen vuoden aikana kuin kerran aikaisemmin.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   12.1.25 18:54:06

Toisaalta voi kertoa tuollaisen tanssimishomman selityksenä jos joku tuttu on nähnyt miehesi ja jonkun naisen läheisissä tunnelmissa ja todellisuudessa on hengattu koko ilta. Itseä kyllä epäilyttäisi

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   12.1.25 19:01:57

No miehen silmin olet hullu vainoharhainen akka jos heti kysellään kun on yhden illan kylillä.. mutta jos on noin voimakas tunne jostain oudosta niin kyselisin sieltä kyliltä selvyyden onko siellä ollut jotain vai ei. Onko tietoa mihin aikaan lähti baarista ja monelta tuli kotiin ? Jos "kotimatkalla" vaikka eksyi kettu koloon jos ei pienen kylän baarissa ihan kehtaa. Tosi humalassa toki sielläkin merkit on ainakin nähty jos niitä on ollut..

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   12.1.25 19:04:17

Ässhhh... Se tuli kotiin kuitenkin. Älä nipota. Jos kerran kymmeneen vuoteen kävi ulkona eikä höylänny kylälutkaa baarin vessassa, niin so f what.

Päivämäärä:   12.1.25 20:11:59

Joo, varmasti voi olla ihan tuota krapulamorkkistakin. Kerkesin jo kysellä, mutta sanoi että oli ihan vaan yks tanssi. Ei loukkaantunut, (sekin on nähty edellisessä suhteessa, kun pettämään ruvennut mies kilahti täysin yhdestä rauhallisesti esitetystä kysymyksestä) ja kysyi että tuliko mulle huonot fiilikset siitä tanssimisesta ylipäätään. Sanoin että ei. Asia loppuun käsitelty. Uskon kyllä.

Jos jotain ois tapahtunut se ois kyllä tullut mun korviin jotain kautta, samassa seurueessa oli koko kylän tietotoimisto joka ei pysty pitämään mitään omana tietonaan...

Päivämäärä:   12.1.25 20:15:34

Luota aina intuitioosi

Päivämäärä:   12.1.25 20:18:45

Ja tosiaan tulivat naapurin pojan kyydillä koko porukka pois baarista kun kaverit asuu tässä vieressä, olin jo itse kotona nukkumassa kun tulivat. Että senkään suhteen ei syytä epäilyihin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.1.25 20:22:56

Nonnih... Jos ne samaa matkaa tuli ja kylän pahin juoruakka mukana, niin se siitä. Mies olikin syytön ht-raadin pettymykseksi. "Mutta se saattoi ajatella pettämistä" -keskustelu toki kohta jatkuu.

Lähettäjä: polliisi 
Päivämäärä:   12.1.25 20:29:06

Joko nuuhkit munan?

Lähettäjä: Loppis 
Päivämäärä:   12.1.25 21:48:49

Olet.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   12.1.25 22:07:22

Kerrankin aloittaja teki järkevän päätöksen ja antoi olla! Jos takana 10 vuotta hyvää suhdetta ja sitten sen yhden kerran menee vähän överiksi, mutta mies sen myöntää eikä mitään höyläyshommia oletettavasti ole tapahtunut, niin viisas menee eteenpäin eikä jää rääpimään. Ei kukaan meistä ole virheetön.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.