Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koulukiusaaminen, vanhemmatkin mukana

Lähettäjä: Ei jaksa 
Päivämäärä:   12.1.25 11:51:48

Mä en jaksa tätä p*skaa enää.. Lapsi voinut tosi huonosti pitkin syksyä, ei halua olla erään kaverin kanssa koska häiritsee koulutyötä, valehtelee ja mitä ikinä. Jos kaverin äiti kyselee, että mistä lapsilla kiikastaa ja kerron mitä oma lapsi sanoo kaverin tehneen niin hetken päästä KAIKKI on oman lapseni tekemisiä.
Mikään ei siis koskaan tule sieltä päästä ilmi vaan ne laitetaan minun lapseni päähän siinä vaiheessa kun he kuulevat niistä.
Mulla ei ole syytä epäillä oman lapsen sanomisia, kaveri sen sijaan on ennenkin jäänyt kiinni valehtelusta ja varastamisesta. Mutta mitään konkreettista ei ole, vain sana sanaa vastaan.
Nyt kaiken huipuksi omaa lasta syytetään varkaaksi ja ilmeisesti tämä on myyty myös toisen kaverin vanhemmille, ihan hirvittää mitä sieltä vielä paljastuu koska lapsi ei ole enää pitkään aikaan ollut muiden kun koulun ulkopuolisten kavereiden kanssa.
Koulun puolelta ei ole kuulunut mitään, niin minusta vähän tuntuu ettei kaverin äitikään ehkä ihan täysin usko kaikkia noita juttuja.

Luulen, että loppujen lopuksi tässä on kyse siitä, että kaveri ei ensimmäistä kertaa elämässään saakaan sitä mitä haluaa, koska lapseni ei halua enää olla hänen kanssaan.

Tämä tuntuu jo melkein vainoamiselta kaverin vanhemmilta.. Olen ollut aiemmin yhteydessä opettajaan, seuraavaksi laitan kuraattorille viestiä, että nyt tähän täytyy tulla loppu. Sennut, kertokaa mitä teen :(

Re: Koulukiusaaminen, vanhemmatkin mukana

Lähettäjä: Rewe 
Päivämäärä:   12.1.25 11:55:52

Mikä siis on koulun osuus tässä?

Lähettäjä: Ei jaksa 
Päivämäärä:   12.1.25 12:02:22

Siis nämä tapahtuu koulussa, se jäi ilmeisesti tekstistä pois.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   12.1.25 12:30:37

Tee lasu tuosta lapsesta.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   12.1.25 13:08:47

Onko se toinen keskustalainen.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   12.1.25 13:18:09

Kaikki yhteydenpito poikki, et kerro enää mitään kenellekään, ei myöskään koululle. Poliisille voit tehdä ilmoituksen kiusaamisesta (poliisi ei näihin kylläkään puutu). Jos lapsi saisi uuden kaverin sieltä koulusta se voisi auttaa, ihan vaan välitunteseuraksi, ei tarvitse olla bestis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.