Lähettäjä: Puru
Päivämäärä: 12.1.25 09:49:04
Haukipudas: liian kiiltävä ja kulmikas minun makuuni, ei kodikas. Akvaario-ikkunat, hyi. Vesistöön päin ihan ok, varsinkin kun terassi on välissä, mutta naapuriin päin ei ok. Pohjapiirustus ja sijainti ovat kivat.
Jyväskylä: tuosta aaltoilevasta katosta tulee mieleen joku kokoustila. Ja akvaario-ikkunat...
Kuopijjo: komea tupa hienolla paikalla. Minun tarpeisiini liian suuri ja muuttaisin sisällä joitain asioita, mutta kokonaisuutena on hieno. Sijaintikin varsin hyvä. En ostaisi, mutta tykkään.
Polvijärvi: ihana! Missäs se mun lottovoittoni viipyy, että pääsisin kaupoille...
Salo: varsin kivan näköinen kokonaisuus, pinnoille voisi keksiä jotain piristystä. Akvaario-ikkunassa joutuisi pitämään verhoa, ettei tarvitsisi miettiä että kukahan tuolta pusikosta katselee meidän touhuja.
Nuo isot ikkunat toimivat mielestäni kivasti juuri vesistöön päin ja niin, että ikkunan ja vesistön välissä on vielä jonkinlaista näköestettä. Itse kuitenkin kaipaan sen verran yksityisyyttä, etten halua olla näyteikkunassa.
|