Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Piiskaaminen tuntuu hyvältä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.1.25 12:59:57

Ihmiset eivät ymmärrä, että seksileikkien piiskaaminen tuntuu joistakuista hyvältä.

He eivät myöskään ymmärrä, että piiskaamisen laatua ja voimakkuutta voi säädellä piiskatun tarpeiden mukaan.

Hyvin hyvin harva nauttii mistä tahansa piiskaamisesta, mutta sopivassa mielentilassa ja oikealla tavalla tehtynä se tuottaa nautintoa.

Olen aika varma, että moni nauttisi tietynlaisesta kivusta tai paineesta ilman seksuaalistakin merkitystä.

Kyllähän moneen liikuntaankin kuuluu kipu ja epämukavuus muodossa tai toisessa.

Re: Piiskaaminen tuntuu hyvältä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.1.25 13:03:58

Arvelen että moni ihminen sen ymmärtää. Ehkä sitä ei vaan itse halua ollenkaan tai edes kokeilla.

Päivämäärä:   11.1.25 13:06:54

"Arvelen että moni ihminen sen ymmärtää. Ehkä sitä ei vaan itse halua ollenkaan tai edes kokeilla."

Kokeiluhaluttomuus johtuu siitä, että toimintaan liitetään seksuaalisuus. En yhtään kuitenkaan ihmettelisi, jos markkinatalous loisi seksuaalisuuden ulkopuolella olevia kipupalveluja, joita käytetään vähän samalla tavalla kuin hierontapalveluja.

Ihmisruumiille ja sen eri kohdille voidaan tuottaa monenlaisia tuntemuksia, joiden mielihyvää kaikki eivät osaa ennalta arvata.

Lähettäjä: Flee 
Päivämäärä:   11.1.25 13:20:31

No itse en ainakaan pidä kivusta missään muodossa, vähiten varmaan seksissä. Muut saavat tietysti harjoittaa sellaista seksiä kuin haluavat, mutta mua ei piiskata tai tukistella tai kuristeta tms.

Lähettäjä: Personal tr 
Päivämäärä:   11.1.25 14:30:20

Joku kone siihenkin varmaan jo keksitty. Kyllä kiinalaiset ja japanilaiset osaavat.

Lähettäjä: kurlurlur 
Päivämäärä:   11.1.25 14:37:12

Hieronnassa tuntuva lievä kipu tuntuu hyvältä:)

Päivämäärä:   11.1.25 15:17:49

Mikä pointti tässä aloituksessa oli? Kyllä se on ihan tiedossa, että jotkut ihmiset ovat masokisteja, mutta nykyään asia on kääntynyt niin, että naisille pakotetaan sitä asetelmaa, että seksiin kuuluu kipu ja nöyryytys ja että se on nimenomaan naisen osa olla satutettavana. Marginaaliryhmän mieltymyksestä on tehty valtavirtaa ja tästä kärsivät nimenomaan naiset. Nykyäänhän pilkataan ja syyllistetään siitä ettei halua tällaisia juttuja kokeilla.

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   11.1.25 16:09:31

Miehet eivät kestä kipua eivätkä halua sitä kokea ja alistamiseen tai nöyryytettäväksi harva mies suostuu.
Jotkut naiset tykkäävät, tosin aika harva.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.1.25 16:20:52

Moni mies vinkuu kakkosta mutta järkyttyy jos jotain pitäs tunkea sinne omaan kakkoseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.