Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toksinen työilmapiiri

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.1.25 10:22:37

Miten toimisitte tilanteessa, jossa olette aloittanut työt muutama kuukausi aiemmin. Sinulle on tehty selväksi koko ajan että et ole tervetullut tiimiin, teet kaiken väärin vaikka toiset tekee asiat samalla tavalla ja samaan aikaan.
Sinulta viedään työt käsistä ja vaikka sanot että pärjään tässä kyllä, kiitos niin sulle pyöritellään silmiä ja puhutaan selän takana pahaa? Pikkuhiljaa olet hiipunut siihen, että et tee oma-aloitteisesti mitään kun aina on väärin. Odotat vain ohjeita ja teet sen mukaan.
Kyseessä naisvaltainen ala.

Itselläni kyseinen tilanne ja tilanne kärjistynyt siihen että tiimin kans otettiin yhteen. Kolme tiimin jäsentä sanoo etten osaa mitään, en tee mitään jne.
Kaksi tiimin jäsentä sanoo että nuo kolme on kohdelleet minua alusta asti väärin ja jättäneet työyhteisön ulkopuolelle ja tahallaan vaikeuttanut minun työtä.

Oma jaksaminen lopussa, vihaan koko työpaikkaa ja työtä vaikka se on minun rakkaus ja olen ollut alalla yli 20 vuotta. Muutama kuukausi tuossa työpaikassa on saanut minut vihaamaan koko työtä. En halua mennä töihin, migreenikohtaukset räjähtänyt käsiin, en jaksa viikonloppuisin mitään kun vain murehdin että kohta taas viikko kärsimystä ja päänsärkyä edessä.

Ei ole taloudellisesti mahdollista irtisanoutua.

Re: Toksinen työilmapiiri

Lähettäjä: *. 
Päivämäärä:   11.1.25 10:31:56

Olen ollut tuossa tilanteessa 3 kertaa. Mun toimintatapa oli: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa - ja joka paikasta tuli lähtö. Mutta en kestä olla kenenkään roskasankko, joten mielenterveyteni säilyttääkseni viduilin takaisin kaksinverroin.

Työelämä on toksista ihan joka paikassa nykyään, eikä työnantajat puutu. Joko sä vain kestät sen, tai sitten haukut ne takasin ja lähdet tai lähdet vaan sanomatta sanaakaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.1.25 10:34:01

Sanoin heille suoraan minkälaisia he ovat ja et heidän käytös on epäammattimaista ja lapsellista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.1.25 10:35:47

Työterveys, pistä sinne eka yhteydenotto ja kerro tämä, sieltä voi löytyä yllättäviä apuja. Tilannehan sinällään ei ole uusi ja yllättävä alalla.

Lähettäjä: Esim 
Päivämäärä:   11.1.25 10:57:15

Pistä mieleen tai mieluummin kirjaa paperille, kuka tämmöstä harrastaa ja millä keinoin. Jaksa hetki ja kerää dataa. Vie asia esimiehelle. Esimies puuttuu. Yleensä sen ei tarvitse olla kuin, että "Paula, lopeta se silmien pyörittely, sä viestit sillä negatiivisia asioita ja sen koetaan huonontavan ilmapiiriä". Silloin Paula lopettaa, koska ei halua olla hölmö sen silmissä jolla on päätösvalta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.