Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko tinderissä olla anona?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.25 22:36:41

En halua omalla nimellä enkä naamalla, koska etsin vain pientä sutinaa enkä mitään vakavaa. Olen omalla paikkakunnalla ns. pieni julkkis ja siksi haluaisin salata henkilöllisyyteni, ettei maine mene.
Mitä tietoja Tinderiin pitää syöttää?

Re: Voiko tinderissä olla anona?

Päivämäärä:   10.1.25 22:40:09

Onhan siellä niitä nimettömiä ja kasvottomia miehiä ja naisia ja pareja vaikka kuinka paljon. Siitä on hetki, kun olen käyttänyt, mutta silloin on pystynyt vaihtamaan nimeksi vaikka lempinimen ja kuvat voi tietysti itse valita, joten kyllä siellä pystyy olla anona.

Päivämäärä:   10.1.25 22:43:05

Ei kannata odottaa hirveästi mätsejä. Kasvottomat ja salanimelliset ei ole suuressa suosiossa vaikka miten kirjoittaisit bioon syyn.

Päivämäärä:   10.1.25 22:50:03

"Ei kannata odottaa hirveästi mätsejä. Kasvottomat ja salanimelliset ei ole suuressa suosiossa vaikka miten kirjoittaisit bioon syyn."

No sepä. Lähinnä aiheutti pientä myötähäpeää, kun joku laittoi nimettömään ja kasvottomaan profiilinsa suurin piirtein, että olen julkkis ja siksi ano :D

Päivämäärä:   10.1.25 23:05:29

Jos on Heidi Mäkinen, niin laittaa nimeksi vaikka Hemppa Mäki

Päivämäärä:   10.1.25 23:34:09

No tälleen hoikkana naisena oletan, että yhdeksi yöksi joku kelvollinen mies löytyy vaikka mun kasvot eivät kunnolla erottuisi ;)

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   10.1.25 23:38:31

Siis jos etsit seksiseuraa ja kerrot sen profiilissa niin varmasti löytyy.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.1.25 01:18:58

Jep uskon kyllä että miehille naisten anoprofiilit eivät ole mikään este, kun swaippaavat oikealle mm. kokonaan kuvattomiakin. Naisena anonyymit miesten profiilit taas ehdottomasti ei jatkoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.