Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ulosottoa maksavat/maksaneet

Lähettäjä: 62520 
Päivämäärä:   10.1.25 19:12:34

Tervetuloa kertomaan omasta tilanteesta. Itse perseillyt ulosottoon ensin hölmön pienen lainan, jonka jälkeen hommat kusi täysin ja sinne meni sitten opintolainakin, vaikka yritin taistella vastaan. No, nyt maksellaan sitten kiltisti.

Paljonko sulla oli maksettavaa, paljonko lyhensit kuukaudessa ja montako vuotta makselit?

Myös vit**ilemaan saa tulla (te velattomat), kun kuitenkin haluatte! Itsepähän olen soppani keittänyt.

Re: Ulosottoa maksavat/maksaneet

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.1.25 19:20:47

5000 € oli.
Hommat meni 10 vuotta sitten perseelleen kun varma työpaikka antoikin potkut. Alamäkeä kesti 4 vuotta. Edelliset työkaverit haukkui pitkin kyliä. Yksi niistä rikkoi parisuhteen jonka myötä iso osa maksuista jäikin itselle.
Uuden työpaikan saaminen omalta alalta oli vaikeaa.
Siinä meni talous sekä mielenterveys.
Osaa laskuista mm. asuntolaina, auto jne yritin hoitaa ja osa jäi sitten maksamatta. Siinä oli osamaksulla ostettuja isompia hankintoja mitkä sitten

Nyt kokonaisuudessaan maksettu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.1.25 19:44:27

Maksoin uo kautta 40 000€. Oli paskaa, mutta kiltisti maksoin 500-700€ per kuukausi. Monia vuosia kesti, mutta selvisin voittajana! Jos et ole jo liittynyt, liity samantien FB ryhmään VTR velallisten tukiryhmä

Lähettäjä: 62520 
Päivämäärä:   10.1.25 20:25:41

Kauanko meni maksaa 40 000€? Mulla ei onneksi ihan noin paljoa ole. Netissä kun googlailee vanhoja keskusteluja ulosotosta, saa käsityksen että velat ei lyhene millään ja kasvaa korkoa.

Lähettäjä: Ämmäke 
Päivämäärä:   10.1.25 20:42:20

Oon 5 vuotta maksanu ulosottoon velkoja. Alkujaan sinne meni 45000e, nyt saldo n. 7000e. Velat kuitattu tänä vuonna ja loppujen lopuksi olen maksanut yli 60000 euroa. Onhan tuossa ollut makseltavaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.