Lähettäjä: @@
Päivämäärä: 10.1.25 18:31:46
Soitteletteko te paljon kavereidenne kanssa? Olenkohan minä jotenkin outolintu, koska minulla ei ole ikinä ollut kaveria, jonka kanssa vaikka soittelisin viikoittain, enkä siis ole tästä lainkaan harmissani. Viestittelen kyllä ja ääniviestejäkin voidaan laittaa, se ei kuitenkaan sido samalla tavalla, kuin puhelu, koska ääniviestit voi kuunnella, kun sinulle sopii ja niihin voi vastata, kun ehtii, ellei ole tosi tärkeä asia, jolloin voi toki soittaa.
Elämääni on nyt ilmestynyt henkilö, jonka vuoksi joudun olemaan tekemisissä enkä voi katkaista välejä. Mutta olen ihan tympiintynyt hänen jatkuvaan soitteluun! Esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana olen vastaanottanut häneltä 27 puhelua. Kaikkiin en vastas todellakaan, mutta hermo alkaa menemään. Hän soittaa sekä jos on kiireellistä asiaa, mutta 90% puheluista on vaan ajan tuhlaamista ja sitä, että hän tarvitsee seuraa esim. autolla ajaessaan. Minun arki on aika täyttä, eikä aikaa tämänkaltaisille jaarittelupuheluille ole. Olen myös introvertti, enkä edes kaipaa niitä. Yritän tässä samalla käydä töissä, opiskella, hoitaa hevosen jnejne. Todella vähän aikaa on soittelulle, varsinkaan en tarvitse mitään turhia 30min puheluita ns. turhasta pskanjauhannasta!
Olenko ihan hirveä ihminen? Miten tämän saa loppumaan? Jos en vastaa puhelimeen, hän laittaa heti perään viestiä, että "Vastaa" "Soitin, et vastannut?" tms kyselyä!
|