Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Soitteletteko paljon kavereillenne?

Lähettäjä: @@ 
Päivämäärä:   10.1.25 18:31:46

Soitteletteko te paljon kavereidenne kanssa? Olenkohan minä jotenkin outolintu, koska minulla ei ole ikinä ollut kaveria, jonka kanssa vaikka soittelisin viikoittain, enkä siis ole tästä lainkaan harmissani. Viestittelen kyllä ja ääniviestejäkin voidaan laittaa, se ei kuitenkaan sido samalla tavalla, kuin puhelu, koska ääniviestit voi kuunnella, kun sinulle sopii ja niihin voi vastata, kun ehtii, ellei ole tosi tärkeä asia, jolloin voi toki soittaa.

Elämääni on nyt ilmestynyt henkilö, jonka vuoksi joudun olemaan tekemisissä enkä voi katkaista välejä. Mutta olen ihan tympiintynyt hänen jatkuvaan soitteluun! Esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana olen vastaanottanut häneltä 27 puhelua. Kaikkiin en vastas todellakaan, mutta hermo alkaa menemään. Hän soittaa sekä jos on kiireellistä asiaa, mutta 90% puheluista on vaan ajan tuhlaamista ja sitä, että hän tarvitsee seuraa esim. autolla ajaessaan. Minun arki on aika täyttä, eikä aikaa tämänkaltaisille jaarittelupuheluille ole. Olen myös introvertti, enkä edes kaipaa niitä. Yritän tässä samalla käydä töissä, opiskella, hoitaa hevosen jnejne. Todella vähän aikaa on soittelulle, varsinkaan en tarvitse mitään turhia 30min puheluita ns. turhasta pskanjauhannasta!

Olenko ihan hirveä ihminen? Miten tämän saa loppumaan? Jos en vastaa puhelimeen, hän laittaa heti perään viestiä, että "Vastaa" "Soitin, et vastannut?" tms kyselyä!

Re: Soitteletteko paljon kavereillenne?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.1.25 18:35:22

Vain jos on joku isompi hätä.

Kerro tuolle ystävälle ettet tykkää puhua puhelimessa, ainakaan noin paljon.

Re: Soitteletteko paljon kavereillenne?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   10.1.25 22:44:29

En soittele oikeastaan ikinä kenellekään. En koskaan soita vaan jaaritellakseni niitä näitä, no ehkä korkeintaan siskolle muutaman kerran vuodessa. Joskus harvoin joku soittaa minulle ns. jaarittelupuhelun kun ajelee autolla jossain. Itse en koskaan autoillessa soittele, ei mulla ole edes handsfreetä ja jos joku sitten sattuu soittamaan kun olen ratissa niin en vastaa ( muutakuin miehelleni, koska hän ei turhia soittele ja asia kestää yleensä alle minuutin ). Mutta mulla oli joskus vuosia sitten samantapainen tilanne, yksi kaveri alkoi soitella tosi usein juurikin tuollaisia maraton puheluita. Sitä kesti muutaman kuukauden mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa harveni, huomasi ehkä että en ole puhelimessa jaarittelevaa tyyppiä. Kavereita ollaan silti edelleen, että ei hän siitä suuttunut, soittelee varmaan muille kavereilleen. Tarinan pointti on se, että kestä vielä jonkin aikaa, ehkä kaverisi hoksaa kun et ikinä soita hänelle niin luulisi tajuavan. Tai sitten tee muutama kerta sellainen nopea hätälopetus tyyliin että nyt joku on ovella, nyt on pakko lopettaa tai mitä nyt keksitkin syyksi että voit lopettaa puhelun "kesken".

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.