Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä idea fritsuissa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.1.25 09:54:39

Tuli just mieleen tämä teiniaikojen hömpötys. En kuollaksenikaan muistan mikä idea niissä oli? Itselläkin oli muutama, mutta en muista missä yhteydessä ne tuli. Ja miksi niitä ei enää ole aikuisena?

Re: Mikä idea fritsuissa?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   10.1.25 09:56:45

No idea kai oli näyttää muille, että on päässyt vehtailemaan. Tahallaan niitä imettiin, ja haluttiin. Jollekin herkkäihoiselle voi tulla vahingossakin, mutta kyllä ne silloin tahallaan purtuja oli.

Mulla ei ole ollut koskaan, ne oli jo teininä musta noloja.

Lähettäjä: AMOR 
Päivämäärä:   10.1.25 09:59:25

Niitten syntyhistorian kyllä tiedän. Myös sen miksi niitä tullee. Nyky teinit vois järkyttyä jos tietäis. Ja ei liity millään lailla näytttämiseen.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   10.1.25 10:12:37

AMOR, avaatko kun itse en ainakaan tiedä syntyhistoriaa. Tiedän miten se tulee ja koska itselläni on todella herkkä iho niin olen aina saanut sanoa, että mitään puremista ei sitten harrasteta. Samaa mieltä, että ne on noloja.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.1.25 10:30:49

Kun näin aikuisena ihan vilkas seksielämä ja siinä tehdään yhtä sun toista, mut fritsuja ei ole teini-iän jälkeen näkynyt. Itsellä oli joskus ihan yks kaks, ne joilla kaulat ihan mustana oli jotenkin mysteeri et mitä siinä on tapahtunut

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   10.1.25 10:32:44

Mulla on nytkin fritsu, en kerro missä. Ei nolota.

Lähettäjä: tiia 
Päivämäärä:   10.1.25 11:33:42

Semmosia reviirimerkkejähän ne on. Kyllä mä kiusallani imaisin uudelle 52 v. miesystävälle sellaisen kaulaan näkyvälle paikalle. Tosiaan reviirimerkkinä. :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.1.25 12:11:31

Mä kokeilin ja ilmaisin itselle fritsun käsivarteen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.