Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastunut mieheen vaikkei olla nähty livenä

Lähettäjä: Juteltu/kirjoitelt 
Päivämäärä:   9.1.25 23:38:09

Mitäs on sennut mieltä?

Tinderissä tapasin miehen lokakuussa-24, aloiteltiin kirjoittelemalla (tietty) ja viikon kohdalla (viimeistään) siirryttiin whatsappiin ja puheluihin.

Mulla on ollut tässä välissä leikkaus ja hän on ollut vaivojansa takia (aah tätä keski-ikäisten ja sitä vanhempien ihmisten onnea !) rankalla lääkekuurilla ja jokseenkin taju kankaalla, eikä olla päästy näkemään.

Meillä juttu luistaa ja on hauskaa. Ja koska meillä tosisennuilla (tätä ei varmaan parikymppiset jos vielä kolmekymppisetkään) eivät voi ymmärtää, mutta koska asioista puhutaan suoraan eikä mitään pelejä pelata, niin kaikesta on puhuttu ja hän on sanoa pamauttanut, että mehän mennään naimisiin :)

Näin taas viimeyönä unta hänestä.

Hassua on, ettei tämä mies ole ulkonäöltään lainkaan ”mun mies” (siis mua ei enää mies valloita ulkonäöllään, niinkuin nuorena ”riitti”, vaan täytyy olla sydäntä ja tunnetta, hauskaa ja helppoa yhdessä, ulkonäöllä on tottakai myös väliä, en sitä kiellä, mutta tässä tapauksessa on jännä huomata, ettei tosiaankaan sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä!!

Arvaa vain jännittääkö, että kun vihdoin ensiviikolla meidän pitäisi vihdoin nähdä, että apua jos ei olekaan livenä yhtään kipinää?!? Se olisi kamalaa, kun on toiseen jo ihastunut. Ajatuksia?

Re: Ihastunut mieheen vaikkei olla nähty livenä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   9.1.25 23:41:55

Olisi jo kannattanut tavata - kuvitelmat ruokkii vähän ikävästi haaveita. Toivottavasti et pety.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   9.1.25 23:50:59

"Olisi jo kannattanut tavata - kuvitelmat ruokkii vähän ikävästi haaveita. Toivottavasti et pety."

Jep. En tiedä iästänne, mutta näin 49v tuollainen kuulostaa tosi pahalta. Jos tässä iässä tapaisin miehen, joka näkemättä alkaa puhumaan naimisiinmenosta, niin viimeistään siinä vaiheessa miettisin mitähän reppanaa meinaan alkaa tapailemaan. Eli pakittaisin rajusti ja etsisin jonkun normaalin eronneen miehen.

Lähettäjä: osoitteet 
Päivämäärä:   9.1.25 23:52:20

Eiks teillä ollut kuvan kanssa nää live keskustelut?
Kemia on sitten eri asia. Huippu kevyenä kuljet nyt vielä, nauti olosta nyt, ensi viikko voi olla toisenlainen.
Teidättekö toistenne osoitteet?
Aina voi tekaista juttuja ja olla vakuuttunut, että toinen menee lankaan.

Lähettäjä: nnhh 
Päivämäärä:   9.1.25 23:58:50

Naimisiinmeno voi olla kikka ehdotuksena. En taida kertoa mitä olen toisten kertomana kuullut, mutta oletko varmistanut asian, että tapaatte ensi viikolla? Hänellä saattaa olla uusi kremppa tai jotain estettä. Tapaamisen siirtymistä et ole tarkemmin kuvaillut. Älä sitten ole kauan pettyneenenä jos ei onnistu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.25 00:08:42

No näin kolmikymppisenä kanssa komppaan ällöä.

Kyllä noita naimisiin menijöitä ennen tapaamista on tässäkin ikäluokassa miehissä. Varmaan mussa vika, mutta mua ei moiset imarrelleet vaan pikemminkin sai punaista lippua ylemmäs vaan.

Mutta toivottavasti tapaaminen onnistuu ja on kivaa livenäkin.

Päivämäärä:   10.1.25 00:08:59

Näin keski-ikäisenä tosisennuna pidän naimisiin menosta puhumista erittäin outona kun kyse on ihmisestä, joka ei ole ikinä edes tavannut sinua livenä. Se, että puhutaan suoraan siitä millaista suhdetta hakee jne. on hyvä asia, mutta naimisiin menemisestä puhuminen tuossa vaiheessa tosiaan vain outoa ja mielestäni myös epäilyttävää. Romanssihuijareille on tyypillistä, että julistetaan suurta rakkautta ja ehdotetaan avioliittoa vaikka ei olla edes ikinä nähty.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.1.25 00:12:01

Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 9.1.25 23:41:55

Olisi jo kannattanut tavata - kuvitelmat ruokkii vähän ikävästi haaveita. Toivottavasti et pety.

Tämä. Tyypillisesti mitä korkeammat pilvilinnat, sitä isommalla ryminällä niistä tullaan alas...

Päivämäärä:   10.1.25 00:55:54

Toivottavasti kemiaa riittää livenäkin! Ikävä kyllä usein omat haavekuvat eivät kohtaa todellisuuden kanssa ja ihastumisen tunne saattaa kadota silmänräpäyksessä kun oikeasti tapaa ihmisen, mutta sitähän ei tiedä ennen kuin kokeilee. Ja vaikka näin kävisi, niin ei kuitenkaan kannata saman tien hylätä koko juttua. Toisinaan kumppaneiksi kasvetaan, kun molemmilla on tarpeeksi tahtoa ja halua yrittää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.1.25 01:28:10

Ei ole vielä rahapyyntöä tullut :-D

Lähettäjä: Juteltu/kirjoitelt 
Päivämäärä:   10.1.25 02:47:36

Ei oo tullut rahapyyntöä =D siis tottakai tiedetään missä kumpikin asuu, oon nähnyt videoitakin hänestä ja hänen mökiltä ja talostaan jne, ei tässä mistään huijauksesta ole kysymys! (No nyt joku skeptinen sanoo, että mistä tiedän, että ne ovat hänen- no siitä, että esiintyi alusta asti koko nimellään ja firma on netissä ja useampia lehtijuttujakin hänestä että on kyllä ihan real deal). Sukulaisista puhuttu myös nimillä ja kyllä täsmää kaikki.

Noh, en kai mä mitään sen ihmeempää halunnut tällä jutulla, ei oo vaan ketään sellaista nyt elämässä, kenen kanssa tälläisestä puhua niin ajattelin sen takia täällä vähän jotain höpöttää ja saada jotain kommmenteja.

Ja todellakin oltaisiin jo tavattu, mä haluan nähdä aina livenä maks kahden viikonl päästä siitä, kun juttu on lähtenyt liikkeeelle, koska paperilla asiat voi olla täydellisiä ja livenä ei ole lainkaan kipinää, ja sepä se juuri tässä pelottaa- ja niinkuin joku tuossa jo kirjoitti, mitä ylempänä leijuu, sen korkeammalta tippuu. En vaan millään jaksa olla pessimistinen.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   10.1.25 03:42:47

Koin saman viime vuonna. Ihastuin, tapaaminen pitkittyi, talk was sweet. Kyllä, meillä synkkasi myös livenä (puhuttiin viisi tuntia), mutta sitten iskivät realiteetit päälle.

Päivämäärä:   10.1.25 05:43:22

Kerrohan sitten kuinka kävi ja oliko oikeasti kipinää.

Lähettäjä: Uuu 
Päivämäärä:   10.1.25 07:16:28

Mä toivon aloittajalle niin paljon tsemppiä ja onnea. Älä välitä näistä latistajista, siellä miesten joukossa voi todellakin olla helmiä ja tämä mies vaikuttaa olevan yksi niistä. Uskon kyllä että kaikki järjestyy!

Päivämäärä:   10.1.25 09:30:38

Minä kans pidän kyllä aloittajlle peukkuja! Kävi miten kävi, niin mahtava kokemushan tuo on. Ja kun ollaan jo iäkkäämpiä, realiteetit ovat kaikille tuttuja ja myös kokemus siitä, ettei mahdolliseen pettymykseen myöskään kuole. Tule sitten kertomaan miten meni ja lykkyä pyttyyn ja pysy vaan positiivisena!

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   10.1.25 09:35:20

Toivottavasti oikeasti myös livenä natsaa!

Tällaisena tosisennuna (joka on pyörinyt chateissä, irkissä ja muissa palveluissa 90-luvulta lähtien) sitä on oppinut kans, että se on varoituskello jos joku näkemättä alkaa puhua haluavansa naimisiin.

Eli pidä jalat maassa. Jotkut on taitavia puhumaan ja kertomaan kaikkea hienoa. Haluaisin kuitenkin uskoa, että aloittaja on löytänyt sopivan ihmisen.

Lähettäjä: tiia 
Päivämäärä:   10.1.25 10:00:29

Mulle olis kans aika red flag jos joku puhuis naimisiin menosta vaikka ei olis vielä edes tavattu! Tulee heti mieleen, että MIKSI mies haluaisi sitoa minua heti itseensä, onko kyseessä joku huijaus, narsisti, äidin korviketta tai vaan taloudenhoitajaa etsivä. Surkea ressukka joka ei pärjää yksin tai jota kukaan ei ole huolinut. Tai ihminen joka ei tajua elämän realiteetteja, että ensiksi pitää tutustua kunnolla ennen kuin naimisiin menosta voi edes vitsillä keskustella.

No itse tosisennuna ja pitkän avioliiton ja eron kokeneena olen päättänyt että en halua enää edes asua kenenkään kanssa. Kivempi pitää yllä vain tapailusuhdetta, saa ikäänkuin rusinat pullasta. Ei tässä iässä enää jaksa opettaa miestä "talon tavoille", enkä toisaalta halua myöskään tinkiä yksin asumisen hyvistä puolista nyt kun niihin olen eron jälkeen oppinut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.