Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sirpa Selänne

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.25 21:57:26

Polttaako hän tupakkaa? Katsoin iltalehdestä hänen kuvaa niin onpa mahdottoman ryppyinen ja huulten ympärillä sellaiset tupakaimurypyt joita olen huomannut nuorillakin tupakoitsijoilla.
Mietin vaan kun olen samaa ikää niin ei minulla ole ryppyjä kuin silmäkulmissa.
En nyt mitenkään pahalla tätä tarkoita, yllättynyt vaan tuosta ryppyjen määrästä.

Re: Sirpa Selänne

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   9.1.25 22:12:38

Et sitten parempaa herjaustopaa keksinyt? Kokeilepa asua auringossa vuosikymmenet ja selitä sitten asiaa uusiksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.1.25 22:17:10

Mikä ihme aloittajaa vaivaa..? :D

Mene roskiin.

Päivämäärä:   9.1.25 22:18:05

Auringolta voi suojautua

Päivämäärä:   9.1.25 22:42:18

Sehän on jo 55 v. Rypyt on ihan normaaleja tuossa iässä ja kiva että ei ole piikittänyt naamaansa ja ikääntyy normaalisti.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   9.1.25 22:51:40

"En mä millään pahalla, mä sanon vaan suoraan"

Laitapa oma naamasi tänne räävittäväksi, voidaan mekin sanoa suoraan eikä millään pahalla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.1.25 22:59:53

Ihmiset ikääntyy eri tavoilla ja toki elintavatkin vaikuttaa. Seurasin joskus somessa yhtä kalifornialaista kotirouvaa joka oli todella tarkka auringolta suojautumisessa. Siis aurinkorasva, peittävät vaatteet, iso aurinkolippa ja aurinkolasit... Olen jopa nähnyt että jotkut käyttää sellaista hiihtopipon kaltaista maskia ettei aurinko vain pääse iholle. Käsittääkseni auringon välttely ja siltä suojautuminen on hyvin yleistä rikkaiden kotirouvien ja muiden ulkonäöstä ja terveydestä välittävien kesken, mutta ehkä Sirpa ei ole siitä ollut niin kiinnostunut.

Lähettäjä: ., 
Päivämäärä:   9.1.25 23:01:53

Se on repuplikaani, tai ainakin maitopoika on

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   9.1.25 23:41:30

"Ihmiset ikääntyy eri tavoilla ja toki elintavatkin vaikuttaa."

Jep, tässä 40-50 vuoden korvilla ikääntymisen erot oikein repeävät. Toiset näyttävät edelleen kolmivitosilta ja osa siltä, että voisi jäädä huomenna eläkkeelle. Geeneistä se varmaan pääosin on kiinni, mutta kyllä lapset ja huonot elintavatkin vanhentavat.

Lähettäjä: luumu 
Päivämäärä:   9.1.25 23:44:03

Ulkonäöstä viis mutta aivan karsee ämmä. Jos ois Suomen tyhmin nainen kisa niin tää ois kyllä kärkisijoilla.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   9.1.25 23:46:03

Huvittaa kun kommentoi kauhistuneena maastopaloja ja äänestää ihmistä joka sanoo ettei ilmaston lämpenemistä ole olemassakaan :)

Päivämäärä:   9.1.25 23:47:18

Noo Sirpa on elellyt koko elämänsä omaa napaa tuijotellen. Mitä voi odottaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.1.25 00:55:15

Miten aloittaja kuvittelee tupakkaa poltettavan? Tällätään savuke suun keskelle ja puristetaan huulilla niin prkleesti? Ei kuule, sitä pidetään kädessä ja henkoset vedetään aistikkaasti rentojen huulien välistä hieman kasvojen keskilinjasta suupieleen päin.
Piti ihan kokeilla millä saisin mitään "imuryppyjä" loihdittua naamaani kun ei niitä 40 vuoden ketjupolttaminen ole jättänyt: 1) nipistämällä suun suppuun, tosi väkinäistä kun ei kuulu ilmevalikoimaani 2) pillimehua juomalla, sitä on ihan luonnotonta tehdä suupielestä 3) duck face -poseerauksella, vaikka en taida osata sitäkään kun ei tulisi mieleenkään tuollaista kuvaa ottaa.

Päivämäärä:   10.1.25 01:04:43

Siis ööh, Sirpa on reippaasti yli viidenkymmenen ja asunut Kaliforniassa 25v. Runsas auringossa oleilu vanhentaa ihoa enemmän kuin aski röökiä päivässä, googlaa vaikka tutkimuksia jos et usko. Eli ei tarvitse vetää röökiä että viisikymppisenä on ryppyjä, eikä tarvitse edes asua Kaliforniassa, kaikilla niitä on enemmän tai vähemmän, myös geenit vaikuttaa.

Lähettäjä: Höpö 
Päivämäärä:   10.1.25 06:41:39

Sirpa Kylmissään on kaikkien alojen asiantuntija.
Iltapaskalehdet soittelevat hänelle aktiivisesti. Ja tämä lausuntoautomaatti kyllä kertoo asiat omalta kantiltaan ;))

Päivämäärä:   10.1.25 07:36:01

Selänteet kuvittelevat olevansa kaikkien alojen asiantuntijoita.

Lähettäjä: Climate 
Päivämäärä:   10.1.25 09:11:26

Tsirpa ei edes ymmärrä, että nämä tuhoisat maastopalot ovat seurausta ihmisen aiheuttamasta ilmaston lämpenemisestä.
Ilmastonmuutostahan ei Trumpin mukaan edes ole :))

Lähettäjä: pihi 
Päivämäärä:   10.1.25 10:01:23

Oon miettinyt että laitetaanko tuota ns epäonnistunutta kuvaa tarkoituksella koko ajan kaikkialle.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   10.1.25 10:05:31

Mitä siltä oli palanut, oli juttu lehdissä mutta ei jaksanut lukea

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.