Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Queen of fcking everything

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.1.25 12:19:39

Tätä on nyt hehkutettu. Onko joku katsonut? Mistä tämä kertoo? Kannattaako katsoa?
Eli mikä stoori tässä on?

Re: Queen of fcking everything

Lähettäjä: Gardell 
Päivämäärä:   9.1.25 12:24:30

Olen kuullut nimen myös, mutta en tiedä mistä puhutaan. Minulle Queen of f*cking everything on ruotsalaisen kirjailija-koomikko Jonas Gardellin muutaman vuoden takainen Stand up show -kiertue. Siihen liittyen oli myynnissä paljon oheismateriaalia, jossa oli kiertueen nimi (paitoja, mukeja jne).

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.1.25 12:26:46

Tarkemmat tiedot löydät googgeloimalla, mutta kannattaa ihan ehdottomasti katsoa =)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.25 12:27:23

Ei kannata katsoa, ihan paska.

Päivämäärä:   9.1.25 12:27:30

Katsoin jakson ja tuskin tarvitsee muita katsoa. Jotkut taas töissä hehkuttaneet kuinka hyvä on ja katsoneet kaikki putkeen. Että kuka mistäkin tykkää. Sarjan kuvauksen löytää varmasti google.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.1.25 12:44:55

Siinä oli turhan paljon kliseitä, muuten suomalaiseksi ok, aion katsoa toisenkin jakson. Ehkä piirun Syke-sarjan alapuolella, mutta selkeästi parempi kuin mikään Uusi päivä.

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   9.1.25 12:45:13

En yleensä pidä suomalaisista sarjoista, eikä tämäkään tehnyt poikkeusta. Yhden jaksoin katsoin, ei huvita katsoa enempää. Mutta varmaan jotkut tykkää.
Kertoo naisesta, jonka mies on tehnyt katoamistempun ja hommannut naisen ulosottoon. Kamppailee raha-asioidensa kanssa joutuen kummiin tilanteisiin.

Päivämäärä:   9.1.25 13:14:19

Katsoin ekat 4 jaksoa ja sitten jotenkin tipuin totaalisesti kärryiltä, meni ihan sekavaksi. Siihen asti oli tosi hauska.

Päivämäärä:   9.1.25 13:19:12

Eilen katsoin viimeisen osan ja nyt on jotenkin hämmentynyt olo. Loppui niin ihmeesti, ehkä petaavat jatkokautta.

Ideahan oli taas aivan mainio ja huisin jännittävä mutta toteutus kökkö ja katsojaa aliarvioiva.

Lähettäjä: TFG 
Päivämäärä:   9.1.25 13:23:34

Alku lupasi hyvää mutta sitten innostui lopahti. Minusta se on raaka ja kaikilla sarjan henkilöillä on jotain vikaa päässä (no ymmärrän ettei siitä muuten tulisi elokuva) ja niistä jokainen toimii lainvastaisesti (lue tekee rikoksia).

En halua katsoa tällaista, se on vaan oma valinta. Sarja ei ole huono eikä huonosti tehty, se ei vaan ole minun makuun.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   9.1.25 13:25:54

Katsoin osan ekaa jaksoa. Kuulosti lehdestä luettuna paremmalta. Ei itselle uponnut.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   9.1.25 13:37:01

Minä katsoin myös vähän alkua eikä uponnut ollenkaan.

Lähettäjä: Lk 
Päivämäärä:   9.1.25 13:39:52

En katso. Jos kotimainen ohjelma nimikin suomeksi. Olen ehkä vähän nipo mutta en myöskään mene kauppaan jos ovessa lukee Open, mainostavat englanniksi ikkunoissa

Lähettäjä: TFG 
Päivämäärä:   9.1.25 13:41:09

Odotin loppuun päähenkilön kostoa exälleen, se olisi ollut herkullista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.1.25 13:42:23

"En katso. Jos kotimainen ohjelma nimikin suomeksi. Olen ehkä vähän nipo mutta en myöskään mene kauppaan jos ovessa lukee Open, mainostavat englanniksi ikkunoissa"

Käytkö Citymarketissa? Sehän on enklantia. Entä Salessa? Supermarketissa? :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.1.25 13:42:51

Ihmisiä ärsyttää kun päähenkilön moraali on kyseenalainen, porukkaa ärsyttää kun hyvä-paha asetelma ei ole selkeä eikä osat asettua kenenkään asemaan. Itse taas pidän siitä, sillä pyhimyksiä ei ole olemasskaan vaan kaikki meistä toimii toisinaan moraalin vaataisesti, ei tuossa mittkaavassa tosin.

Äitini aina sanoo, jos pitää jostain henkilöstä että "kun se on sniin sympaattinen". Yök! Pitää olla joku sisar hento valkoinen tai olet muuten jotenkin arvelluttava. Etenkin asia kolahtaa kun mietin meitä sisaruksia ja meistä kukaan ei ole "sympaattinen", ja silti välittää meistä ah kaksinaismoralismi!

Päivämäärä:   9.1.25 13:55:46

Hitsi kun tekis mieli smoothieta, mutta ei pysty ostaan kun Jungle juice barilla ei ole suomeksi nimi.

Lähettäjä: En tykännyt 
Päivämäärä:   9.1.25 16:28:50

Ei ollut sarja minun makuuni. Alku oli tosi herkullinen ja lupaava. Nainen jätetty setvimään miehensä taloussotkuja. Olisin itse toivonut näkeväni naisen, joka ottaa uuden asenteen elämään ja päättää selviytyä ja selviytyy laillisen keinoin. Laadukkaan draaman siis. Sellaista ei tapahdu.

Kuten joku jo sanoikin, kaikki tekevät rikoksia ja osa jutuista on niin absurdeja, että ei edes naurata, vaikka yrittää olla ilmeistä myös hauska. Suurin osa hahmoista lisäksi vastenmielisiä eikä mitenkään samastuttavia.

Jos tykkää suomalaisissa sarjoissa usein nähdystä päättömästä hössötyksestä, rikollinen toiminta ja väkivalta ei haittaa, niin sitten varmasti hyvä.

Päivämäärä:   9.1.25 17:05:38

Katsoin kaikki jaksot ja oli ihan jees. Välillä vähän pitkäpiimäistä, mutta hyviä roolihahmoja. Äitisuhde hykerryttävän raadollinen.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   9.1.25 17:08:28

Eka katsottu ja tykkäsin, nauroin pitkästä aikaa.

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   9.1.25 18:42:49

Tää on loistava :) Tykkään ja vaikea oli jakso laittaa pauselle kun lähti koiran kanssa ulos välillä.

Lähettäjä: Jankko 
Päivämäärä:   9.1.25 19:02:59

Ei sitten typerämpää nimeä ole keksitty?

Päivämäärä:   9.1.25 20:08:17

Aivan huippu🤣😂😁

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   9.1.25 21:02:08

Hyvä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   9.1.25 21:14:46

"Olisin itse toivonut näkeväni naisen, joka ottaa uuden asenteen elämään ja päättää selviytyä ja selviytyy laillisen keinoin. Laadukkaan draaman siis."

Minulle taas olisi sopinut, jos olisi ne laittomatkin keinot kohdistanut niihin, jotka sen ansaitsivat eli tilanteen aiheuttaneeseen - siis tässä se eksä.

Vähän vastaava kostodraama eksälle ja kylmälle sydämettömälle pankille oli aikoinaan sarja Ilman kavaluutta ja siitä tykkäsin silloin kovasti. Ei ollut mikään raa'alla rikollisuudella mässäilevä se.

Lähettäjä: US 
Päivämäärä:   9.1.25 21:30:11

Oli kyllä hyvä, erilainen ja ennalta-arvaamaton :D

Lähettäjä: Alma 
Päivämäärä:   9.1.25 21:56:29

Tosi hyviä näyttelijöitä ja hauskoja hahmoja. Fiktiota ja viihdettä aikuisille, ihan katsottava vaikkei ehkä todentuntuinen .

Päivämäärä:   9.1.25 23:20:33

ehdottoman typerä nimi ainakin

Päivämäärä:   10.1.25 00:16:11

Katsoin ekan jakson, enkä viihtynyt oikeastaan hetkeäkään. En pidä tuollaisista harmaista kotimaisista sarjoista. Mitään hauskuutta en löytänyt eikä ollut edes visuaalisesti vaikuttavaa.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   10.1.25 00:29:38

En pitänyt.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   10.1.25 01:29:00

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9908494&t=9908494

Aiempi topa

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   10.1.25 06:10:54

Eilen viimeinen jakso, oli kyllä hauska. Suhtaudun aika maltillisesti kotimaisiin tuotantoihin, edellinen oli Jarno ja minä, olin suuri Jarno-fani nuorena ja sitä ennen Aikuiset. Näistä olen kolmesta olen pitänyt… moni muu on jäänyt yhden jakson yritykseksi.

Lähettäjä: Ma 
Päivämäärä:   10.1.25 06:41:00

Oli kyllä hyvä sarja, suosittelen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.1.25 06:45:45

Kerrankin hauska kotimainen sarja, en pidä kummeleista, putouksesta ym yhtään mutta nyt nauratti :D

Lähettäjä: Toksinen 
Päivämäärä:   10.1.25 08:48:25

Kyllähän tuota katsoo, vaikka parempiakin on tehty.
Osa kohtauksista ampuu yli, mut niin kai on tarkoituskin.

Itseä myös ärsyttää tuo rikosta rikoksen perään, mutta eipä sitä tuollaista ulosottosummaa rehellisin keinoin pois maksella tuosta noin vaan.

Päivämäärä:   10.1.25 08:52:06

Tässä oli alihyödynnetty monia herkullisia kohtauksia. Jäi vähän harmittamaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.