Lähettäjä: ejna
Päivämäärä: 10.1.25 02:21:12
"Jokainen haluaa kivan kaveripiirin, joka järjestää juhlia, illanviettoja, kahvillakäyntejä jne, mutta itse ei haluta olla se järjestävä osapuoli."
Minä kyllä järjestäisin, mutta kun ei kelpaa. Kukaan ei tule paikalle eikä edes ilmoita että ei tulekaan vaan tekee oharit. Tai sitten nyrpistellään, kun ei olekaan julkkisjuhlien tasoisia tarjoiluja ja telkkaria tai musavehkeitä viimeisen päälle, vaan ihan tavissohva ja 40" telkkari ja tavisherkut. Eikä niillä kavereilla sen hienompaa kotonaan ole, joillakin alle 30" telkkari ja vielä kehnompi sohva kuin minulla. Minun asuntoni sijaintikin on sellainen, että tänne pitäisi olla helppo tulla miten tahansa ja autonkin saa ilmaiseksi parkkiin.
Kuitenkaan ne kaverit eivät itse tuo tullessaan mitään tai auta leipomaan ja järjestämään.
Pahinta on tosiaan se, että etukäteen hihkutaan ja ollaan tulossa ja sitten ei tullakaan paikalle vaan tehdään oharit. Siinä olen todella pahasti mieleni pahoittaneena tarjoilujen kanssa yksin.
Enpä viitsi järjestää tai ehdottaa enää mitään. No, eipä ole kavereitakaan joille järjestää.
Ja jos ehdotan esim. kahville menoa, niin kukaan ei lähde. Mikään päivä tai kellonaika ei passaa.
Miehen kanssa erottiin monta vuotta sitten. Sitä myötä lähti yhteiset kaverit ja miehen kaverit, vaikka eroon ei liittynyt mitään draamaa, joten ei olisi ollut syytä hylätä minua. Omat kaverini ovat kaikonneet vuosien varrella. Minä en hylännyt ketään parisuhteen myötä, mutta minut on kyllä hylätty kun muut ovat pariutuneet. Työkaverit ovat kivoja työaikana, mutta eivät halua seuraani vapaa-ajalla. Jotkut ovat jopa järkyttyneet, kun olen yrittänyt ehdottaa jotain. Silloin lähinnä hävetti :(
|