Lähettäjä: .
Päivämäärä: 9.1.25 07:31:18
Minä aikaisemmin päivitin facea ahkerasti mutta viime vuosina se harveni ja nyt on tyrehtynyt miltei kokonaan. Enemmän ehkä tulee käytettyä sitä vuorokauden mittaista tarina ominaisuutta silloin tällöin. Jotenkin en vaan keksi mitään mitä laittaa enkä edes halua laittaa sinne mitään. Enemmän tulee perheen sisäisessä wa-ryhmässä kertoiltua niitä asioita, mitä ennen faceen laitoin.
Kaverilistan ruodin 5-6 vuotta sitten aika hyvin. Silloin erosin ja muutin kauas. Päätin että nyt siellä on jatkossa vain ihmisiä, joiden kanssa oon tekemisissä edes vähän ja jotka minua oikeasti kiinnostaa ja joille edes haluan kertoa mitään elämästäni. 175 kaveria silloin, no eihän se paljon ollut. Mutta vuoden aikana kävin sitä läpi silloin tällöin uudestaan ja uudestaan. Lopulta jäi joku 110. Nyt on 118, tokkiinsa kun on uusia ihmisiä tullut elämääni. Mutta niin vaan se on että kyllä sinne kaverilistalle kerääntyy ihmisiä, joiden kanssa ei ole missään tekemisissä eikä kiinnosta. Yksi kaveri kerran tässä sanoi että hänenkin pitäisi käydä kaverilistaa läpi, mutta heti perään keksi monta tekosyytä, miksi ei sitten kuitenkaan. Hälläkin useampi sata kaveria siellä. Facebookin algoritmi ei edes ole samanlainen kuin tinder, jossa paljon mätsejä saaneet ovat herkemmin esillä. En ymmärrä, miksi pitäisi olla kaikki puilitutuntutuntutut listoilla.
|