Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen kuvitellut olevani hetero, ihastuin naiseen

Lähettäjä: Hups 
Päivämäärä:   8.1.25 18:48:28

Ikää on 42 vuotta ja olen koko elämäni kuvitellut olevani täysin hetero. Tai en ole edes asiaa pohtinut vaan se on ollut itsestään selvää minulle. Nyt olen ollut yli vuoden ihastunut naiseen ja tunne on molemminpuolinen. Meillä on aika paljon välimatkaa joten olemme treffailleet lähinnä pidennettyjen viikonloppujen merkeissä. Kummallakin on työnsä kotipaikkakunnalla ja minulla lapset jotka pitää myös huomioida tapailussa.

Jotenkin tämä hämmentää minua tai lähinnä se, mitä muut suhtautuvat asiaan. Olen elänyt 20 vuotta miehen kanssa parisuhteessa ja tiedän monen tuttuni katsoneet vinoon naisia jotka ovat tällaisella historialla alkaneet seurustella naisen kanssa. Ehkä se kun olen kuunnellut muiden mielipiteitä saa minut epäilemään miten minuun suhtaudutaan jatkossa ja voin vain kuvitella sukuni juoruilun ja supattelun seläntakana. Lähisukuni on juuri sellaista, että suoraan ei mitään sanota heille joita asia koskee, mutta keskenään juorutaan ja ruoditaan asiaa pitkään ja hartaasti. En edes tiedä miksi pohdin mitä muut asiasta ajattelevat koska tämä on minun elämäni. Jotenkin tilanne hämmentää joten olisi kiinostavaa kuulla muiden kokemusia tai ajatuksia aiheesta.

Re: Olen kuvitellut olevani hetero, ihastuin naiseen

Lähettäjä: AMOR 
Päivämäärä:   8.1.25 18:52:15

Olet juuri siinä iässä kun naisista tulee lebsoja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.1.25 18:53:12

Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen.

Lähettäjä: Bi 
Päivämäärä:   8.1.25 18:53:23

Minäkin ollut aina hetero.
Mutta olen silti muutaman kerran ihastunut naiseenkin.
Ikinä en ole mitään näille tehnyt ja menneet ajallaan ohi.
Ajatus seksistä naisen kanssa on todella outo, jopa vastenmielinen.
En tiedä mikä olen lopulta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.25 18:55:56

Seksuaalisuus ei ole mikään jäykkä juttu jossa asetut täydellisesti johonkin ennalta määriteltyyn kategoriaan.

Lähettäjä: Hups 
Päivämäärä:   8.1.25 19:20:53

Amor: Juuri tämä klisee mille monet naureskelevat ja nyt olen itse siinä tilanteessa.

Bi: Kai tämä on vain uutuuden viehätystä, mutta nautin seksistä naisen kanssa paljon enemmän mitä miesten kanssa olen ikinä nauttinut.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   8.1.25 19:51:07

Niin minäkin olen kuvitellut, vuosien mittaan ollut kuitenkin naisihastuksia, jotka ei ole johtaneet mihinkään. Ei tuo mies ainakaan enää vuosiin ole juuri mitään antanut, henkisesti tai fyysisesti tai mitenkään.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.1.25 19:52:10

Kerro vasta sitten, kun olette vakinaistamassa suhteenne. Anna sukulaisten ajatella siihen asti, että kiva kun minna ja sari viihtyvät yhdessä, kun eivät raukat enää mitään miehiäkään saa.

Yksityiselämäsi ei kuulu kenellekään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.1.25 20:22:41

Ei se nyt niin vakavaa ole, jos sukulaiset puhuu selän takana. Niin ne puhuu muistakin asioista, esim.vaikka ikäerosta tms.

Päivämäärä:   8.1.25 20:24:02

Jos ihastuu samaan sukupuoleen, ei silloin ole hetero

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   8.1.25 20:25:24

No tuohan on vakavaa kun olette seksiäkin jo harrastaneet.

Päivämäärä:   8.1.25 21:08:41

Niin minäkin kuvittelin ja just saman ikäisenä ihstuin naiseen. Ollaan nyt oltu yhdessä jo kohta neljä vuotta. Seksistä pidän enemmän miesten kanssa mutta muuten tämä suhde on paras ikinä

Päivämäärä:   8.1.25 21:16:07

Jokaisessa meissä asuu pieni homo. Ja se on ihan ok. Itsekin joku 10 vuotta sitten koin outoja ihastumisen kaltaisia tunteita kahta eri naista kohtaan, kumpikaan ei sen pidemmälle johtanut enkä usko että kumpikaan heistä asiasta mitään tiesi. Ja miehen kanssa parisuhteessa olin silloin ja olen edelleen (eri tosin).

Minun isä oli semmonen jolle moinen paljastus olisi voinut olla iso pala purtavaksi. Muu perhe ja lähin suku varmaan nopeasti olisi asian käsitellyt. Jos olisin vastaavassa tilanteessa, kertoisin vasta kun suhde on vakinainen. Ainahan ihmiset keskenään jupisee asioista, ihmiset vaan ovat sellaisia.

Lähettäjä: Tähtirivi 
Päivämäärä:   9.1.25 17:34:10

Sinulla on lapsiakin ja olet aikaiseissa julkistaa suhteesi sukulaisille ja lähipiirille? Kannattaisiko miettiä ennemmin mitä omat lapsesi ajattelevat ja miten he kokevat asian kuin mitä muut sukulaiset ajattelevat? Nyt olet pilaamassa lastesi lapsuuden tuolla sekoilulla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.