Lähettäjä: Hups
Päivämäärä: 8.1.25 18:48:28
Ikää on 42 vuotta ja olen koko elämäni kuvitellut olevani täysin hetero. Tai en ole edes asiaa pohtinut vaan se on ollut itsestään selvää minulle. Nyt olen ollut yli vuoden ihastunut naiseen ja tunne on molemminpuolinen. Meillä on aika paljon välimatkaa joten olemme treffailleet lähinnä pidennettyjen viikonloppujen merkeissä. Kummallakin on työnsä kotipaikkakunnalla ja minulla lapset jotka pitää myös huomioida tapailussa.
Jotenkin tämä hämmentää minua tai lähinnä se, mitä muut suhtautuvat asiaan. Olen elänyt 20 vuotta miehen kanssa parisuhteessa ja tiedän monen tuttuni katsoneet vinoon naisia jotka ovat tällaisella historialla alkaneet seurustella naisen kanssa. Ehkä se kun olen kuunnellut muiden mielipiteitä saa minut epäilemään miten minuun suhtaudutaan jatkossa ja voin vain kuvitella sukuni juoruilun ja supattelun seläntakana. Lähisukuni on juuri sellaista, että suoraan ei mitään sanota heille joita asia koskee, mutta keskenään juorutaan ja ruoditaan asiaa pitkään ja hartaasti. En edes tiedä miksi pohdin mitä muut asiasta ajattelevat koska tämä on minun elämäni. Jotenkin tilanne hämmentää joten olisi kiinostavaa kuulla muiden kokemusia tai ajatuksia aiheesta.
|