Lähettäjä: ----
Päivämäärä: 9.1.25 08:38:37
Kiitoksia vastauksista ja keskustelusta!
Värianalyysi olisi varmasti hyödyllinen, mutta se on kyllä tosi hintava. Varmasti hintansa arvoinen, mutta tällä hetkellä on muitakin rahareikiä... Toki eipä sillä, käyttämättä jäävät vaatteetkin tulevat pitkällä juoksulla kalliiksi. Veikkailen kuitenkin olevani kevät. Syksyn värit eivät sovi minulle, mutta ehdottomasti lämpimät sävyt sopivat paremmin.
Särmä ja näyttävyys ei ehkä ihan täysin kuvaa sitä mitä haen. Tavallaan kuvaa, mutta haen myös sitä, että "ulkonäkö ja pukeutuminen" olisi sellainen kokonainen paletti, joka pukee kantajaansa ja korostaa niitä hyviä puolia. On välillä kieltämättä ärsyttävää olla se söpö ja pieni, ihailen valtavasti sellaisia näyttäviä ja särmiä naisia! Mutta ei tämä huonokaan ole, kunhan vain löytyisi vihdoin se oma, itseä pukeva tyyli.
Kulmakarvat on todellakin iso tekijä ilmeen luomisessa. Hiukset voisi kyllä leikata. Tykkään pitkistä eikä niitä tarvitse niin paljoa laitella arjessa, mutta toki freessi leikkaus ja sopiva mitta tekisi ihmeitä. Eli ei tällainen roikkuvan pitkä. Väriä voisi myös miettiä, mutta itseäkin mietityttää se värjäyskierteeseen joutuminen. Toisaalta joku balayage-vaalennus voisi toimia. Minulla on pisamia ja päivetyn helposti, pari astetta vaaleammat hiukset voisivat kivasti korostaa näitä puolia.
Mietiskelin julkkiksista esimerkkejä. Olen ehkä Ina Mikkolan värinen :D. Tai ainakin hiukset ovat. Ei tumma eikä vaalea ruskea. Väritys ei ole missään nimessä huono, mutta taas pitäisi löytää ne itselle toimivat värit, sävyt ja meikkityylin.
|