Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä sua ärsyttää just nyt?

Lähettäjä: Nälkäisenä katkera 
Päivämäärä:   7.1.25 22:45:30

Arghh!

Ei just nyt tapahtunut mutta itseä ärsyttää työkavereiden ja pomon käytön aiemmin tänään töissä!
Oltiin just saamassa kuukauden projektia maaliin ja kaikki muut oli valmiita ja mulle jäi sen viimeistely ja lopputuloksen maaliin laittaminen. Toimari kertoo olevansa ylpeä meistä ja kuinka hyvää työtä taas tehtiin ja halusi viedä koko porukan lounaalle nyt heti. Kaikki innoissaan alkavat laittaa takkeja päälle kun sanon että odottakaa vartti niin mäkin olen valmis lähtemään. Toimari ei kuullut mutta yksi työkaverini huomauttaa että odotetaan minua vielä kun saan homman julkaisuun. Toimari sanoo että pitää mennä nyt heti koska lounasravintolan keittiö menee just kiinni eikä voida odottaa. Tämän sanottuaan lähtee kiitämään ovesta ulos KOKO MUU TYÖPORUKKA mukanaan eikä kukaan sano minulle sanaakaan. Yksi läheisimmistä työkavereistani sekä se joka minusta oli sanonut toimarille katsoivat vuoroin minua ja vuoroin syömään menevää porukkaa ja päättivät sanaakaan sanomatta lähteä muiden mukana syömään. Jäin yksin toimistoon koska minua ei voitu varttia odottaa. En edes syönyt omia eväitäni keittiössä vaan kun sain hommat tehtyä niin lähdin hiljaisesti kiroillen kotiin. Kiva työporukka mulla :)

Kai muitakin ärsyttää nyt joku? Oli pakko päästä purkamaan oma kokemus niin kertokaa oma ärsytyksenne

Re: Mikä sua ärsyttää just nyt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.25 22:53:38

Ainahan kaikki @!#$ jonkin verran D Päällimmäisenä näin nuorena on tää lukio ja siellä olevat ihmiset. Siis niin älytöntä käytöstä saa katsella opettajilta ja oppilailta vuoroperään että joskus pistää miettimään olenko idioottien ympäröimä?
En oo yleensä mikään opettaja -hater, arvostan heidän työtään ja nään herkästi heidän tekemän työnsä jäljen opetukseen. Mutta joskus /usein, käytös on jotain niin vituttavaa ettei uskoisi aikuisiksi.

Lähettäjä: Pimpelipom 
Päivämäärä:   7.1.25 22:58:58

Pienet on murheet teillä. Töitä on ja saa tehdä mut jollain on oikeasti nälkä ettei nukkumaan pysty.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.1.25 07:34:49

No just nyt lähinnä se, että pitäisi nousta täältä lämpimän täkin alta ja ryhtyä töihin.

"jollain on oikeasti nälkä ettei nukkumaan pysty."
-Niin no istumatyöläisillä on ihan vakiona ainainen nälkä, myös nukkumaan mennessä, ku ei ehdi mitenkään kuluttaa kaloreita sellaista määrää, että voisi syödä normaalisti itsensä kylläiseksi ikinä, jos ei halua terveyttä vaarantavan vaikeaa ylipainoa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   8.1.25 09:15:45

Just nyt tiskit. Jostain syystä jäävät nyt jatkuvasti pitkin pöytiä tai altaaseen. Niitä ei voi tietenkään myöskään laittaa siististi pinoon, jos joutuu jättämään tiskipöydälle vaan ne leviää kuin Jokisen eväät just sinne lissä vähän sattuu pöytää vielä näkymään tai sitten treenataan jotain huojuvaa tornia ja lasketaan kasan päällimmäiseksi sen kummemmin katsomatta että pysyykö se kasa pystyssä.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   8.1.25 10:17:12

Ärsyttää niin hemmetisti, kun auto hajosi korjaamolla ja on siellä nyt viikkoja ja sitä tarvittaisiin.

Lähettäjä: Prkl 
Päivämäärä:   8.1.25 11:53:19

Miehen kuorsauksen aiheuttama valvominen ja väsymys.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.1.25 11:55:38

No ihan just nyt ei ärsytä mikään, mutta kokemuksesta tiedän, että tilanteet vaihtelee nopeaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.25 12:02:26

Tämä saakelin flunssa vai mikä ihmeen tauti nyt on. Syksyllä olin 5 viikkoa kipeä. Sitten ehdin olla hetken terve ja nyt viime viikolla alkoi oireilut ja lauantaina jysähti uusi tauti päälle. Nyt toista päivää sängyn pohjalla. Aivan veto pois. Lämpö sahaa ylös alas. Tukossa ja tulessa koko pää. Tk sanoi että puhalla pulloon, se parantaa. No ei paranna.

Oon huono sairastaja, ollu aina, ja haluaisin jo ulos ja töihin. Mutta jo kotona sisällä kävely vie voimia.

Lähettäjä: Melissa 
Päivämäärä:   8.1.25 15:19:42

Oliko se viimeistely pakko tehdä heti, ettet voinut välissä käydä syömässä. Vähän pahahan se tietysti olis ollut sinua odottaa, jos sen jälkeen lounaspaikka on jo kiinni. Nälkäinen olisit ollut silloinkin.

Itseäni ärsyttää se, että työni on ajan saatossa muuttunut aivan erilaiseksi, mitä se oli näihin töihin opiskellessa. En tunne enää olevani hyvä työssäni enkä pidä tästä ollenkaan. Mutta ikää on jo sen verran, että ei uskalla riskeerata sitäkään, että lähtisin kouluttautumaan uudelleen, kun tuskin minua sen jälkeen vielä vanhempana vasta valmistuneena kukaan enää palkkaisi. Mutta onhan se hyvä, että on töitä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.