Lähettäjä: Kehta
Päivämäärä: 7.1.25 20:25:23
laan? Perustele, miksi kehtaat tai et.
Tausta: 300 m päässä on mattopesula. Siis ei itsepalvelupesula, vaan ne jätetään sinne yrittäjälle. Hän on yksinyrittäjä Olen vuosia käyttänyt tätä. Hyvä paikka ja autottomana ainoa mahdollinen minulle. Iso kaupunki.
Hän muistaa minut jo nimeltä, koska aina tulee kissanoksennusmatto. Nykyään tosin on itse kaatamiani ruokatahroja myös.
Yleensä syy miksi vien maton sinne, on se että kissani on oksentanut matolle. Ennen kuin nyt kukaan ehtii rääkyä kissan terveydentilasta, niin oksentamiset ovat johtuneet ruohonsyönnistä tai ahmimisesta. Kissa elää ja kukoistaa.
Nyt jälleen matot odottaa pesua. Siis monikossa. Viimeksi syksyllä käytin siellä 1-2 mattoa. Tällä kertaa ei olekaan poikkeuksellisesti kissanoksennuksia. Tällä kertaa on ripuliläikkä. :D
8 v kissa ja elämänsä 1. ripuli.
Hävettää taas viedä. Kaiken lisäksi olen stressin ja huolimattomuuden takia viime aikoina poikkeuksellisen paljon läikyttänyt ruokaa matolle. Keltainen läikkä tuli appelsiinista, joka lässähti kädestäni. Lukuisia tomaattikastiketahroja on. Lisäksi on mustikkakeittoa.
Nyt viimeisimpänä on sitten myös steariinia, kun pikku hiprakassa siirsin tuikkua aika reteesti. Kahdella matolla on steariinia. Ottamatta kantaa siihen, lähteekö steariini kuumassa pesulämpötilassa irti matosta vai sulaako entistä tiukemmin, niin hävettää tämä sotkeminen.
Se että mitä hän ajattelee minusta ainaisena SOTKIJANA
|