Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat riisiruuat?

Lähettäjä: Ruokaa 
Päivämäärä:   7.1.25 16:52:16

Ruokavalioni on monesta syystä vähän rajoitteinen (mm. Syömishäiriö tausta) ja nyt olen tykästynyt erilaisiin riisiruokiin. Niihin saa upotettua tarpeeksi kasviksia,hiilarin ja protskun. On helppo ottaa mukaan (töihin) ja helppo muutella.

Joten ilmianna paras "riisimössösi". Ideat jakoon!

Täsä omani:
-keitetty riisi
-kana (valmiiksi maustettu)
-porkkanaraaste
-raastettu inkivääri
-valkosipuli
-sipuli

Paista kuumalla pannulla reilussa öljyssä, mausta suolalla , chilillä ja pippurilla. Lisää loppuvaiheessa kananmunat. Omaan makuun valkosipulia ja chiliä saa olla oikein reilusti!

Re: Parhaat riisiruuat?

Lähettäjä: MIES 
Päivämäärä:   7.1.25 16:52:54

Kanarisotto.

Lähettäjä: Syringe 
Päivämäärä:   7.1.25 16:56:01

Katkarapurisotto. Minusta risotto on ihan hyvää, vaikkei söisi suoraan pannulta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.25 16:57:59

risotto, congee, egg fried rice

Lähettäjä: Kihin Muisto 
Päivämäärä:   7.1.25 17:31:41

Sushi. Mie tykkään tehdä ite makirullia eri täytteillä, mm tonnikala, avokado, kurkku, keitetty tai pikkelöity porkkana...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.1.25 17:36:21

Mä aina kadehdin mun aasialaisten työkavereiden eväitä.
Paistettua riisiä, jauhelihaa/kanaa/naudanlihasuikaleita/milloin mitäkin ja kasviksia. Ja paljon mausteita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.25 17:47:57

Ihan vaan riisipuuro. Siihen kun laittaa mansikkahilloa niin voisin elää sillä loppuelämän.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   7.1.25 18:23:20

Keitettyä riisiä, mieltymysten mukaan esim. wokkivihanneksia sekaan. Isoja katkarapuja marinoituna sweet chili saucessa ja sitten pannulle kastikkeineen päivineen. Vähän aikaa paistelee ja sitten riisit sekaan. Sörsselit sekaisin ja lautaselle.

Lähettäjä: Uuniruoat 
Päivämäärä:   7.1.25 19:16:18

Meksikolaispata nimellä minulla on ohje jossa lihaliemeen lisätään riisit ja paprika. Sitten paistettu jauheliha, sipulia, pekonia, maissia, papuja tomaattikastikkeessa sekä tietenkin mausteita mielen mukaan.
Sitten on Jambalaya, pataruoka jossa kesäkurpitsaa, paprikaa, ananasta,sipulia, riisiä, tomaattimurskaa, kanalientä, kermaa, mausteita broilerin kanssa, voi laittaa myös katkarapuja.
Helpoin on ehkäpä se kun laittaa vaan riisipedille broilerit, kanalientä ja uuniin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.