Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lidlin bonukset

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   6.1.25 23:19:02

Tiesitkö, että se bonus nollautuu aina kuun lopussa? Meni sitten joulubonarit sivusuun...

Re: Lidlin bonukset

Lähettäjä: MiiMai 
Päivämäärä:   6.1.25 23:40:38

En tiennyt, koska liityin kanta-asiakkaaksi vasta joulukuussa, enkä jaksanut tutustua vielä systeemiin. Mutta nyt tämän aloituksen perusteella luin ohjeita ja säännöissä sanotaan 'Bonuskuponki on voimassa 14 päivää sen saamisesta". Joten ei kyllä pitäisi nollaantua kuun vaihteessa, jos viimeiset ostot on tehty kuun lopussa? Ajattelinkin, että olisipa hullu systeemi, jos kuun lopussa teet ison oston ja ansaittu Bonus pitäisi sitten käyttää samantien.

Itsellä jäi nyt joulukuun bonuksia huima 1 euro käyttämättä, mutta pystyn ehkä elämään sen kanssa :D

Lähettäjä: Möh 
Päivämäärä:   7.1.25 05:49:17

Eli ei kannata vaivautua lidlin bonusasiakkaaksi jos käy harvakseltaan siellä? Onpa typerä systeemi.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.1.25 06:12:18

Kuukaudessa pitää ostaa 60-1000e, jotta saa kupingin.

Lähettäjä: Vaki 
Päivämäärä:   7.1.25 06:18:54

Kuponki on aina voimassa 14 päivää ja lukee siinä kupongissa. Itse olen keskittänyt ostokset lidlille ja kun joulukuussa bonukset tuplana niin sain 2 €, 4 €€, 8 €, 20 € ja 40 € kupongit eli yhteensä 74 €. 4 hengen perhe ja ruokaostokset lidlille 600 €. Tosin piti sisällään jotain lasten vaatteita.

Lähettäjä: Lyyli 
Päivämäärä:   7.1.25 09:15:12

Viime vuonna säästin sovelluksella 35 e.
Rahaa sekin!

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   7.1.25 09:25:01

Lopetin Lidlissä käymisen, kun halua mitään niiden bonussysteemejä. Myös alennukset ovat huonontuneet 30 prosentista 20 prosenttiin. Normituotteet maksavat saman mitä muissakin kaupoissa. Hedelmät ja leivät huonompia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.25 09:34:44

Lidlin bonussysteemi on epäreilu niitä ihmisiä (vanhuksia) kohtaan, joilla ei ole älypuhelinta. Siksi käyn todella harvoin siinä lafkassa, vain silloin jos siellä on jotain tosi erikoista erittäin halvalla. Muuten pitäköön tunkkinsa. Ja mulla on älypuhelin, ei ole siitä kiinni.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   7.1.25 09:49:15

No mikähän juttu siinä ditten on, kun on hävinnyt kuponki...

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   7.1.25 09:58:44

No on varmaan ollut yli 14 päivää. Jos on tienattu kuun alussa niin puolessa välissä kuuta häviää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.25 10:54:35

Kyllä, Lidlin bonus alkaa aina joka kuukausi alusta ja päättyy kuun loppuun.

Lähettäjä: Ninnu 
Päivämäärä:   7.1.25 12:45:28

Miksi narista bonuksista, eihän ne pakollisia ole! Ja joka tapauksessa paljon runsaammat kuin S- tai K-ryhmässä.

Lähettäjä: jottanotta 
Päivämäärä:   7.1.25 13:18:38

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 7.1.25 09:34:44
Lidlin bonussysteemi on epäreilu niitä ihmisiä (vanhuksia) kohtaan, joilla ei ole älypuhelinta. Siksi käyn todella harvoin siinä lafkassa, vain silloin jos siellä on jotain tosi erikoista erittäin halvalla. Muuten pitäköön tunkkinsa. Ja mulla on älypuhelin, ei ole siitä kiinni."

Niin oikeassa.
Itsekin olen vähentänyt Lidlin käyntejä tuon puhelinräpläyksen takia.

Lähettäjä: paimio 
Päivämäärä:   7.1.25 14:09:59

jottanotta, ei se puhelimen räpläys ole pakollista.

Lähettäjä: jottanotta 
Päivämäärä:   7.1.25 15:31:02

paimio, ei ole pakko olla noin yksinkertainen

Lähettäjä: Vaki 
Päivämäärä:   7.1.25 20:11:40

Itse säästin yli 500 € sovelluksella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.