Lähettäjä: Dolli
Päivämäärä: 6.1.25 17:43:57
Tunnistan tunteen valitettavasti :/ Avaudun nyt itsekin, koska täälläkin raajat on tosiaan kuin lyijyä, energiatasot nollassa ja haluaisin vain nukkua 24/7. Saan juuri ja juuri hoidettua työni ja jonkunlaiset treenit, mutta se kaikki menee ihan autopilotilla ja välillä vain lysähdän maahan kun ei vaan ole jaksamista. Ennen olin iloinen ja energinen urheilullinen ja aktiivinen, nykyään vain aamuherätyksestä iltaan (saatan nukahtaa jopa ennen kahdeksaa) selviytyjä, aivan varjo itsestäni. Tulehdusarvot on hiukan koholla ja hemoglobiini hieman alhainen ja ferritiini 7, mutta muuten veriarvoissa ei poikkeavuuksia. Kuulemma nuo on ”urheilullisille hoikalle nuorelle naiselle normaalit arvot, joten ei kuulemma tarvetta tutkia enempää”. Lääkärin mukaan ”henkinen kuormitus voi oireilla noin”, mutta en jotenkin itse jaksa uskoa siihen, koska en koe olevani stressaantunut tai kuormittunut, vaan fyysisesti kehoni on ihan loppu. Rautakuureja olen yrittänyt vedellä useampaakin erilaista, mutta ei auta. Ja olen siis 27 v, 165/ vähän vaille 50 kg eli ei ylipainoa, ei univaikeuksia (paitsi se, että nukun liikaa), syön terveellisesti enkä herkuttele tms. Turhauttavaa, kun tuntuu että menee elämä ohi tässä sumussa.
|