Lähettäjä: jep
Päivämäärä: 7.1.25 17:29:21
"miehellä on talous kunnossa"
Tarkoittaa käytännössä, että mies ostaa naisen käyttöön auton ja maksaa sen kaikki kulut, nainen korkeintaan tankkaa joskus, maksaa aina ravintolassa ja kahvilassa, maksaa ruokakaupassa jos ollaan yhdessä, maksaa asumisen kulut kokonaan (eikä tietenkään avioehtoa, sellainenhan tietenkin on hirveä epäluottamuslause maksuhalutonta naista kohtaan, että ei saisi vielä mahdollisen eronkin tullen puolta kaikesta, josta ei ole maksanut euroakaan), maksaa yhteiset matkat ja hotellit, maksaa, maksaa ja maksaa.
Jos tämä maksattaminen ei olisi Se Juttu, mieheksi kävisi silloin kuka tahansa mukava ja asiallinen, tuloista ja varallisuudesta riippumatta. Mutta kun se maksattaminen on Se Juttu niin pitää olla paitsi maksukykyä, myös maksuhalua.
Ex-sinkkunaisena monelta mieheltä kuuli tästä ja olivat yllättyneitä, kun ihan itse tarjouduin maksamaan oman osuuteni treffeillä (en tietenkään miehen osuutta ja jotkut miehet halusivat siksi tarjota, koska olin maksamassa itse omaa osuuttani enkä olettanut prinsessaluuloissa miehen maksavan). Kun aikanaan sitten oltiin avioitumassa niin minä otin puheeksi avioehdon, joka taas hämmästytti miestä, koska suurin osa naisista ei halua, suostu ja kehittävät riidan. Se on tosin mieheltäkin tyhmyyttä; jos tietää ettei aio olla rahoittaja, niin sen käytöksen kyllä huomaa jo seukatessa ja pitäisi osata päätellä, minkätyyppisen naisen kanssa on tekemisissä. Ei se luonne siitä muutu vaikka yhteen muutetaan ja avioidutaan.
|