Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei menny kuin Strömsöössä

Lähettäjä: Elli 
Päivämäärä:   6.1.25 11:35:30

Ajattelin anonyymisti kirjoittaa fb-ryhmään, mutten jaksanut ottaa selville onnistuuko eli kirjoitankin tänne, kun haluan kuitenkin jollekin kertoa :D

Luin viime viikolla, että Mobilatin myyminen lopetetaan. Ei ole usein tullut käytettyä, mutta muistan aina varoa mitä voidetta käytän peräpukamiin. Piti laittaa Bepanthenia, mutta laitoinkin Mobilatia. En suosittele. Tätä episodia tänä aamulla ajatellessani laitoin Bepanthenia hammasharjaan, mutta lihasmuistin ansiosta laitoin sitä vain pienen pisaran. Ihmettelin, kun en ruutannu enempää ja meinasin ottaa lisää, kunnes välähti, että väärä tuubi. Onneks tajusin ajoissa mitä olin tekemässä.

Re: Ei menny kuin Strömsöössä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.1.25 11:41:22

Uutisessa sanottiin että joku oli laittanut mobilattia leivän päälle levitteeksi ja syönyt. Pisti miettimään että miksi ja mikä ajoi sitten kertomaan asiasta apteekkarille :D Ei kai se vahinko voinut olla vaan tarkoituksellinen teko.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   6.1.25 11:48:00

^^
Kun sanotaan, että ihminen on kaikkiruokainen, mobilat leivän päällä vie tämän biologisen faktan next levelille.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.1.25 11:48:42

Fyssarina olen vuosikausia käyttänyt Mobilatia mm. ultraäänihoidon väliaineena, vaikuttaa silloin syvemmälle.
Siinä on ollut vähän kortisonia, mikä on tehnyt siitä tehokkaan moniin pinnallisiin tulehduksiin, esim. tenniskyynärpäähän.

No, esim. Felden on lähes yhtä hyvä.

Lähettäjä: Toksinen 
Päivämäärä:   6.1.25 14:07:34

Itse käytän hevosille tarkoitettua linimenttiä, mikäli tarve tulee moiselle.

Päivämäärä:   6.1.25 15:26:24

Mä herkuttelin sushilla, jotain tosi koukuttavaa tuli telkkarista ja ryyppäsin soijakastiketta viinin sijaan.

Päivämäärä:   6.1.25 15:28:27

Entäs Voltaren?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   6.1.25 16:05:17

Minä ostin migreenissä apteekista Buranaa ja kissalle monivitamiinitabletteja. Siitä sitten äkkiä nappasin yhden pillerin, saman kokoisessa purkissa oli molemmat. Muka vielä lohen makuinen, en nyt menis vannomaan...

Lähettäjä: Auts 
Päivämäärä:   6.1.25 17:18:57

Mulla oli meikinpesuaine ja kynsilakan poistoaine vierekkäin lavuaarilla ja väsyneenä valitsin väärin meikkejä pestessä.
Mieheni pesi joskus hampaat aurinkorasvalla ja ihmetteli vähän koostumusta mutta ei muuta. :')

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.