Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Baarissa miehet läpsii ja puristelee

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.1.25 09:46:33

Mitä te ajattelette näistä, jos vaikka tanssilattialla baarissa tanssii jonkun miehen kanssa. Jota ei tunne. Mies puristaa perseestä tai vaivihkaa kokeilee tissiä ?

Perseen kopelointia en koe pahana itse mutta se että tartutaan tisseihin meinaa olla vähän kyseenalaista.

Re: Baarissa miehet läpsii ja puristelee

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.1.25 09:49:04

Kukaan ei todellakaan koske rintojani tai takamustani luvatta yhtään missään. Aikoinaan tuli näitä arjen sankareita heitettyä baarista ulos monta. Oi niitä aikoja yökerhon plokkarina, ei ole kyllä ikävä. Toisen koskeminen ilman hänen lupaansa ei todellakaan ole ok!

Lähettäjä: ettäsellasta 
Päivämäärä:   6.1.25 09:51:16

Mun miehen kimppuun kävi nainen joitain vuosia sitten, ravintolan tanssilattialla olimme, yhtäkkiä joku nainen ilmestyi miehen taakse ja rutisti mieheni itseään vasten ja hinkkasi miehen etumusta käsillään. Olihan se aikamoinen kokemus...mies karisteli eukon matkoihinsa. Ja toisella kerralla yksi nainen tarttui mieheni farkun etumukseen ihan pokkana, puristeli ja hieroi.

Aika rajuja jotkut naiset kyllä ovat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.1.25 09:51:40

Minkäänlainen ilman lupaa kopelointi ei ole hyväksyttävää. Tosi surullista jos olet oppinut ajattelemaan, että se olisi.

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   6.1.25 09:52:10

Ei kumpikaan ole ok. Takapuoli ja rinnat ovat ihan eri asia kuin vaikka vyötäisille koskeminen tai kädestä pitäminen, joskaan tuskin kukaan nainen tykkää, jos yhtään mihinkään käydään suoraan kiinni. Privaattialueiden hiplailu yms läheisempi toiminta kuuluu sitten kyllä muualle kuin tanssilattialle.

Lähettäjä: Muffe 
Päivämäärä:   6.1.25 10:18:01

No jos et pidä "perseen kopelointia pahana", niin ei valitettavasti ole ihme, että ne ällötykset bongaavat nimenomaan sinut. Ei tulisi mieleenkään naisena antaa miesten kopeloida itseäni, ihan sama mistä kohdasta, ja vain hyväksyä se ja antaa tapahtua. On eri asia vaikka treffien kautta lähentyä miehen kanssa kuin se, että joku vain tulee ja alkaa puristella.

Joitain harvoja kertoja on tapahtunut ja olen huutanut miehelle niin kovaa, että ei ole yrittänyt toista kertaa, ja sen jälkeen sanonut järjestyksenvalvojalle ja mies on heitetty ulos.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.1.25 11:10:55

No en mä nyt kuitenkaan ole koko kylän jakari, että kotiin menen aina yksin. Jos siinä nyt on ollu läheisempää tanssia niin en mä siitä järkytyny ole jos joku vähä pyllystä koskee. Mutta se että joku random tyyppi ohi mennen läiskäsee niin sitä en pidä ok asiana.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   6.1.25 11:53:00

Jos yökerhossa tanssii lähekkäin, hyväksyn ehkä pyllyn kokeilun kevyesti. Kourimiset ja suora seksuaalinen kähmintä on nounou. Tosin, pointsit tippuu kyllä rutkasti, jos heti lähmitään. Parisuhteessakin tässä koetellaan rajojani, koska minä olen minun. Luottamus menee.

Päivämäärä:   6.1.25 11:58:18

Se on seksuaalista väkivaltaa.

Päivämäärä:   6.1.25 12:13:18

Jos jossain hitaan lomassa käsi eksyy pyllylle, niin ei se ole niin vakavaa, että järjestyksenvalvojaa alkaisin huutamaan.

Päivämäärä:   6.1.25 15:43:13

Aika rajuja jotkut naiset kyllä ovat.

Pubiruusut vauhdissa?

Lähettäjä: Kyllä Kyllä 
Päivämäärä:   6.1.25 17:04:51

Itteemme tyrkytetään sosiaalisessakin mediassa minkä ehdimme, selfiet ja herutukset on ihan sitä samaa josei pahempaakin tyrkkyilyä, ja silti miehet vaan tykkää toisistaan.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   6.1.25 20:42:51

Olet varmaan jossakin muualla kuin suomessa.

Lähettäjä: Nobody man 
Päivämäärä:   6.1.25 20:51:20

Saa koskea edestä ja takaa, ei tykätä huonoa.

Lähettäjä: Ville 
Päivämäärä:   7.1.25 15:08:31

Ei ole suotavaa eikä sopivaa, kuten ei myöskään naisilta munien puristelu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.