Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Chapsit paksuun pohkeeseen

Lähettäjä: Mmo 
Päivämäärä:   5.1.25 20:34:32

Hei te kanssaeläjät!
Mistä löydätte chapsit lyhyeen sääreen mutta paksuun pohkeeseen? Mulla oli aiemmin lasten mallistosta, sovitin Oulun kivijalkaliikkeessä kaikki läpi, nuo olivat ainoat sopivat, mutta nyt en tahdo nettikaupasta löytää. Pohje 42cm... Kiitos jos vinkkaat omasi!

Re: Chapsit paksuun pohkeeseen

Lähettäjä: FT 
Päivämäärä:   5.1.25 20:45:33

Jos et kisaa, niin ns. tekomokkachapsit ovat yleensä leveämpää mallia kuin saappaanvarsichapsit.

Sovitin kaverin omia ja tilasin Kotieläintarvikkeelta tekomokkachapsit. En muista merkkiä, mutta hinta oli edullinen (joitain vuosia sitten alle 30eur). Käytän niitä talvella. Talvikenkinä minulla vaelluskenkätyyppiset kengät, jotka ovat leveät ja niissä on paksu varsi nilkan kohdassa. Hyvin mahtuu tekomokkachapsit päälle.

Kisoissa siron kengän kanssa käytän saappaanvarsichapseja. Hööksiltä joku CRW-merkkinen minichapsi, olikohan Georgia tai jotain sinnepäin. Se on lyhyt (ns. lasten pituutta), mutta menee aikuisen (leveään) pohkeeseen. Lisäksi siitä on vielä erikseen joku plus-mallisto leveille pohkeille.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   5.1.25 21:19:06

Mountain Horsella on lyhyt ja leveä malli.

Lähettäjä: Mmo 
Päivämäärä:   6.1.25 17:14:31

Kiitos vastauksista! :)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   6.1.25 17:18:54

Mulla on muutto kesken, mutta jossain osoitteessa ylimääräiset saappaanvarret, jotka vastais ehkä sun tarpeita. Ei uudet, mutta ajokilometrejä jäljellä, vetskarit pelaa jne. Käyn tässä ihan lähitulevaisuudessa hevoskamoja läpi ja laitan toriin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.