Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vinkkejä kuukupin käyttöön

Lähettäjä: Vittö 
Päivämäärä:   5.1.25 08:13:23

Siis mikä tässä menee vikaan, ennen kuppi toimi hyvin ja piti, nyt en millään saa sitä niin ettei vuoda heti, vaikka ei ole edes täynnä. Ostin jopa isomman mutta ei vaikutusta. En ole synnyttänyt tms..

Re: Vinkkejä kuukupin käyttöön

Lähettäjä: El Chefe 
Päivämäärä:   5.1.25 08:37:43

Oletko pyöräyttänyt kuppia asettamisen jälkeen ettei jää ns. Lyttyyn? En kyllä keksi muuta syytä miksi falskaisi heti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.25 09:08:31

Minäkin ensimmäisenä epäilisin että kuppi ei aukea kunnolla tai sitten kohdunnapukka jää kupin ulkoseinämää vasten. Jälkimmäinen aiheutti minulla kupin alkuaikoina ohivuotoja, mutta kun opin varmistamaan napukan olevan kupin sisällä, vahingot loppuivat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.25 09:18:58

Kuukupin käyttö on aluksi ärsyttävää, vaatii vähän harjoittelua että hoksaa tekniikan ja saa sen asettumaan oikein.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.1.25 11:06:10

Se vaatii kärsivällisyyttä että sen saa oikein asennettua paikoilleen. Mä opettelin 5kk ennen kuin sain sen niin ettei varmasti tullut ohivuotoja.

Niin kuin sanottua et oo saanut kuppia kokonaan auki tai se on mennyt vinoon.

Päivämäärä:   5.1.25 13:28:00

Pyöräytä aina sormella kun ajattelet kupin olevan paikallaan, onko se varmasti auki? Jos ei niin ne ilmareiät eivät välttämättä ole puhtaat.

Minulla tekee yksi kuppi sitä, että jos sitä ei huuhtele kylmällä vedellä ensin se ei suostu aukeamaan kunnolla. Ei ole niin jäykkä kuin aiemmin.

Naisen keho muuttuu iän myötä ja varsinkin alapää kierron mukaankin, ei siihen synnytystä tarvita. :)

Lähettäjä: paras kikka 
Päivämäärä:   5.1.25 14:54:42

Vinkki: Älä käytä sitä.

Lähettäjä: Kerr 
Päivämäärä:   5.1.25 20:06:42

Mä en vaihtaisi kuppia mistään hinnasta. Just kokeilin sidettä kun en ollut varma milloin menkat alkaa niin pidin varmuuden vuoksi ja kyllä oli vttumaista kävellä "vaipoissa". Ja inhottava tunne vaikka oli kuiva. Miltä semmoinen sitten verisenä tuntuukaan? Ainiin, käytinhän synnytyksen jälkeiseen vuotoon siteitä ja se oli kamalaa.

Päivämäärä:   5.1.25 20:55:18

Älä koskaan koita "vetää" sitä ulos vaan ponnista se alemmas (ajattele kuin "synnyttäisit") ja kun on alhaalla niin puristat pohjan vain kasaan. Itse ponnistan sen pohjan ihan suuaukolle asti. Ja pitää ponnistaa samalla kun ottaa pohjasta kiinni koska kipuaa ylemmäs heti kun lopettaa ponnistuksen. Alas asti saaminen vaatii muutaman ponnistuksen, tekniikan oppii kyllä.

Ne jumiutumistarinat tulee aina niistä jotka koittaa kiskoa sitä ulos.

----------

" Just kokeilin sidettä kun en ollut varma milloin menkat alkaa niin pidin varmuuden vuoksi ja kyllä oli vttumaista kävellä "vaipoissa". "

Kuukuppia voi pitää vaikkei ole menkkoja, eli hyvin olisit voinut laittaa sen varmuuden vuoksi. Itse käytän kuukuppia myös ovulaatiolimojen "pyydystämiseen", itsellä sitä limaa tulee aika paljon ja ennen oli pikkarit märkinä ja se inhottava valumisen tunne... Kuukuppi kerää sen kaiken.

Lähettäjä: Kieliside 
Päivämäärä:   5.1.25 21:15:05

Yksi parhaimpia keksintöjä. Siteet sun muut pitäisi kieltää.

Päivämäärä:   5.1.25 21:18:47

No ei todellakaan pitäisi kieltää mitään, kieliside voi vaan olla siteitä käyttämättä.

Minun on pakko kuukupin kanssa käyttää (kesto)sidettä tai vuotaa helposti ohi, sen verran runsaat menkat. Toki on kuukautisalushousuja, en vain ole saanut aikaiseksi hankkia, ja koen siteet varsin kelvolliseksi tueksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.