Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat S-koon korvatulpat nukkumiseen

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   4.1.25 20:03:43

Vinkkejä?

Apteekista olen löytänyt vaahtomuovikorvatulppia S-koossa ja ne on mukavat, mutta koska minulla tulee vaikkua aika paljon, ne on jo yhden käyttökerran jälkeen ällöttävät, ei noita taida olla tarkoitettukaan monikäyttöisiksi, ainakaan noita ei saa kunnolla pestyä.

Tämän malliset keikoille/uintiin tarkoitetut korvatulpat taas ei käy nukkumiseen koska tulpissa on varsi joka painaa https://www.apteekkituotteet.fi/SwedSafe-Music-Swim-korvatulpat-1-pari

”Korvavahaa” olen joskus kokeillut myös. Eli sellainen muovailuvahamainen klöntti josta muotoillaan korvaan sopiva. Mutta tässäkin oli ongelmana tuo puhdistus.

Minulla on ilmeisesti pienet korvat, koska tarvitset tuollaiset pienemmät S-kokoiset tulpat, normikokoiset tuntuu aina liian isoilta eikä mene kunnolla korvaan.

Somessa on kauhesti mainostettu Loop merkkisiä. Onkohan niistä mihinkään? Tai onko muita vinkkejä?

Re: Parhaat S-koon korvatulpat nukkumiseen

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   4.1.25 20:18:26

Loopit itsellä käytössä jo toista vuotta ja ovat olleet myös esim festareilla, vaimentavat musaa juuri sopivasti. Käytän nukkuessa, koska olen herkkäuninen ja auttavat kyllä. Vähän täytyy toki hakea asentoa, missä rengas ei paina korvaa kun se on tyynyä vasten, mutta muuten tuntuma ihan kuin nappikuulokkeilla. Desinfioin ja pesen muutaman yön jälkeen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.1.25 21:37:23

Ei sitä "korvavahaa" ole tarkoitus tunkea korvakäytävään ollenkaan, vaan ainoastaan korvakäytävän suulle.

Lähettäjä: Happy ears 
Päivämäärä:   4.1.25 23:23:38

Happy earsin korvatulpat on tosi hyvät. Voi käyttää just nukkuessa tai keikoilla jne. Mulla on myös pienet korvakäytävät ja suurin osa nappikuulokkeista alkaa painamaan jonkin ajan päästä, mut noita voi käyttää ihan huoletta. Niissä on varsi, mut ei oo ainakaan mua häirinnyt. Se jotenkin menee korvan suuntaisesti eikä törrötä ulos korvasta.

Siitä en osaa sanoa, et kuinka helppo noita on pestä, kun en ole pessyt omiani. Ja saatavuus on haasteellinen, omani ostin laivalta, mut ehkä netistä löytyy jostain kaupasta.

Lähettäjä: ni 
Päivämäärä:   4.1.25 23:29:32

Ostaisit silikonitulpat. Niitä voi leikata koon mukaan ja ne pehmenevät sopivasti korvassa.
Minä olen teettänyt silikonitulpat korvaliikkeessä ja ne ovat muotin mukaan tehdyt.
Erinomaiset. Yksi pari on kallis, mutta käytän niitä jo joka yö 5 vuotta, ne eivät mene huonoksi. Hinta laatusuhde on kuitenkin erinomainen, kun käyttöikä on niin mahdottoman pitkä.

Lähettäjä: ni 
Päivämäärä:   4.1.25 23:33:50

Ja myös hygieniset, niitä voi hyvin puhdistaa. Mies laittoi ne ultraääni puhdistuslaitteeseenkin, minä vähän suutuin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.25 23:35:50

Ni, minkä hintaisia nuo suunnilleen on?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.