Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Osa-aika työ

Lähettäjä: vattuvak 
Päivämäärä:   4.1.25 11:44:28

Uudet säännöt, onko kokemusta? Itsellä 60h töitä viime kuussa ja loput päivärahaa. Normaali päiväraha 1800 kuussa. Noilla töillä tienasi 3€ tunti

Re: Osa-aika työ

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   4.1.25 11:47:13

Nyt on kryptistä.

Oliko tässä kysymys jossain?

Päivämäärä:   4.1.25 11:52:34

Kuin tyhmä oot?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.25 13:04:02

Ei ole kokemusta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.1.25 13:06:39

Eiköhän ole selvää, mitä tässä tarkoitetaan. Kannustinloukkujen sijaan luotiin niitä lisää - työssäkäminen i kannata, kun käytännössä saman rahan saa tekemättä mitään.

Lähettäjä: oho 
Päivämäärä:   4.1.25 13:09:36

Pitääkö sitä oikein kokeilla ennen kuin tietää kuinka käy? Monille riittää ihan muutaman yksinkertaisen laskutoimituksen tekeminen asian toteamiseksi.

Päivämäärä:   4.1.25 14:09:05

Ai riittää? Miten sen lasket kun edellisen kuun maksetut palkat vaikuttaa hakujaksolle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.25 14:23:16

No ei kyllä viime kuun palkka vaikuta tämän kuun työttömyystukeen. Viime kuun tukeen toki.

Itse jätin auraushommat ja nautin nyt talvilomasta mökillä :) kattellaan keväällä jos jaksaisi taas töihin palata. Osa-aikaisissa satunnaisissa talviduuneissa ei järkeä enää. Mutta ihan kiva tämä muutaman kuukauden lomakin ansiosidonnaisen turvin on.

Päivämäärä:   4.1.25 14:25:40

Teet tästä kuusta anomuksen nii viimekuun töistä tässä kuussa maksetut vaikuttaa. Ainakin ytk:ssa

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   4.1.25 15:09:45

Ai. Ei mulla ainakaan viime vuonna ytk:ssa vaikuttanut joulukuun palkka tammikuun tukiin vaikka se palkka tammikuun puolella maksettiinkin. Eikä siihen kyllä tietääkseni ole mitään muutosta tullut. Tämän kuun tuet haen vasta kuukauden päästä niin en tästä vuodesta vielä tiedä, eihän tammikuun työttömyystukea vielä makseta vaan joulukuun.

Päivämäärä:   4.1.25 15:13:44

Minulla se meni niin jo 2022 ja kyllä on erikoinen ja ihmeelinen systeemi, olen sen kymmenen kertaa kysellyt sekä ytk:sta että te-keskuksesta asiasta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.1.25 16:07:39

Tarviiko muiden lähettää palkkatodistukset?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.25 13:51:41

up

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.