Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele työkenkiä hoitajalle

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   4.1.25 10:39:07

Työpaikkana sairaala. Mielellään paljasjalkakengät mutta muutkin otetaan huomioon. Niken kengät ilmeisesti aika suosuttuja?

Re: Suosittele työkenkiä hoitajalle

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.1.25 12:19:33

Mä en ainakaan paljasjalkakenkiä ottais tuohon käyttöön, niissä ei ole minkäänlaista vaimennusta ja seisot sitten koko päivän kovalla pohjalla.

Lähettäjä: Hoitsu 
Päivämäärä:   4.1.25 17:10:21

Hoka lenkkarit

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.1.25 17:13:28

Ihan just ne kengät mitkä sun omaan jalkaan sopii. Hoitoala itsessään ei rajoita kenkävalintaa.

Lähettäjä: Hoitsu 
Päivämäärä:   4.1.25 17:59:10

Mä oon tainnut mennä viimeiset 10v Tokmannin halpissandaaleilla... :D Ensimmäiset "työkengät" oli jotkin merkkituotteet esittelijältä, maksoivat ~ 100€ ja joo, olihan nekin ihan hyvät. Painavat tosin, eikä uusia pohjallisia saanut siihen malliin enää mistään kun kuluivat puhki. Seuraavat Riekerit, nekin melkein satasen... Ei mennyt puolta vuotta, kun päällinen kulunut rumaksi ja rispaantunut, samoin pohjalliset.
Nää Tokmannin sandaalit maksaneet alta 20€ pari, on kevyet hyvät jalkaan ja kestäneet useamman vuoden/pari :D
Eikä paljon ketuttaisi, jos jostain syystä menisi siihen kuntoon ettei voi puhdistaa vaan pitää heittää pois... Toki mulla ei ole jaloissa asento virheitä tms, että pitäisi olla tiettyä tukea, pohjallista tms. Eikä kyllä seisoskelua ole ollut, vaan ihan liikkeellä kyllä kirjaamisia lukuunottamatta koko päivän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.25 12:22:12

Mulla on HappyFlopsien tapaiset, ei siis aidot vaan jotkut Cittarista ostetut. Muuten olen tykännyt, niissä on paksu pohja ja kivat jalkaan, mutta helkkari kun jalka hikoaa noissa kumisissa kengissä! Ihan kaamea jalkahiki ja sukat haisee ihan kuolemalle. Pakko käyttää edes urheilusukkia, mutta sekään ei auta. Jokin muu vaihtoehto nyt haussa.

Lähettäjä: Patton 
Päivämäärä:   5.1.25 13:41:04

Furoshikit tai merrelin paljasjalkakengät. En itelleni enää muita hommaa kuin paljasjalkakenkiä töihin.
Sit sellanen pieni yksityiskohta: jalkapöydän kuuluu vaimentaa iskutusta, eikä suinkaan kengän läskipohjan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   5.1.25 13:55:25

Merrelillä hyviä. Mulla kaikki käytössä olevat kengät paljasjalkakenkiä ja töissä olen testaillut ns. Sukkakengät itselleni mieluisimmaksi. Etenkin yövuorossa mukava hiippailla noin hiljaisilla jalkineilla, niin ei herätä potilaita niin herkästi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.