Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.1.25 22:55:34
Kuulostaa varmaan nillitykseltä, mutta haluan muita näkökulmia kun aina annan periksi.
Eli, olen kaverille A velkaa 20e. Luulin, että toinen kaveri B maksoi velat silloin mulle(oltiin kännissä, juu enää en lainaa enkä ota lainaa tältä) mutta kuulemma tämä A lainasi tältä kaverilta sen 20e ja myös 50e. Kaikki olisi ok siis jos unohdettaisiin tuo 20e niin olisivat velkaa vaan keskenään. Nyt kuitenkin A sanoo, että minun pitäisi maksaa se 20 e, että ei käy että hän olisi B velkaa vain 50. Me Bn kanssa sitä mieltä, että hän maksoi minulle suoraan silloin sen 20, että ei tarvinnut lainata erikseen kun vielä myöhemmin B lainasi A:lle 50. Kaikki olisi siis ok, mutta Nyt A on sitä mieltä että lainasi B:ltä 70e ja ei käy se 20e vähennys vaan pitää sekoilla että B maksaa mulle 20e ja minä A:lle.
Tajuaako tästä mitään? Onko oikein jos vaan sanotaan että A on velkaa vain sen 50e B:lle ettei tarvitse säätää? Vai pitääkö nyt vaihdella sitä 20e sinne tänne?
Ei sovittu mitään aikatauluja tai mitään mutta tosiaan luultiin että asia on ok näin mutta tämä A alkoi rahapulassaan vaatia 20e
|