Lähettäjä: Desi
Päivämäärä: 5.1.25 12:45:59
Mä en ymmärrä, miksi ihmiset odottavat Tinderin olevan joku automaatti kumppanin löytämiseen. Kauanko olet sinkkuna ollut ja kauanko on aiemmin mennyt parisuhteen löytämiseen? Jos ajatellaan aikaa ennen deittisovelluksia/-sivustoja, piti käydä baarissa tai harrastuksissa katsastamassa ihmisiä. Kyllä siinä kerkesi aikaa kulua, että löytyi. Ja oli kyseessä sitten baari, Tinder, Hinge, Suomi24, Happy pancake tmv, suuri osa miehistä etsii niistä se@ksiseuraa. Suurella osalla lukee profiilissa: en etsi mitään vakavaa, mutta avoimin mielin liikenteessä. Eli jos jonkun pa@nolle saa niin hyvä, jos sen kanssa natsaa enemmän niin vielä parempi. Se nyt vaan on iänkaiken ollut se ero naisten ja miesten välillä, naiset haluavat ensisijaisesti parisuhdetta, miehet se@ksiä. Se ei ole sen sovelluksen/sivuston "vika". Niissä vain on helpompi sanoa tai näyttää suoraan, jos ei kiinnosta. Livenä pitää olla kohteliaampi ja sitten on iso mahdollisuus väärinymmärryksiin.
Itse olin pitkän avioliiton päätyttyä FB Datingissa, Suomi24:ssa, Happy pancakessa ja Tinderissä. Kaikissa samoja naamoja, mutta Tinderissä muutamaa lukuunottamatta kaikki. 10v aikana sieltä tuli löydettyä niin pikase@ksiseuraa, kuin muutaman vuoden parisuhteitakin. 1,5v sitten löytyikin sitten sellainen kultakimpale, että tässä on ainekset loppuelämän suhteeseen. Molempien mielestä. Mies oli ehtinyt olla Tinderissä vasta reilun kuukauden.
|