Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder, mitä siellä tehdään?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.1.25 22:34:23

Liityin loppuvuodesta tinderiin, olen saanut noin 10-15 mätsiä ja vain yksi kirjoitti minulle ensin, muutama ei vastannut kun aloitin keskustelun ja loput ei ole kirjoittaneet mitään itse :D olenko nyt jossain jonon hännillä vai onko tuolla tarkoitus keräillä vaan osumia.

Kaikki ihan tavallisia, rumaa sanoa että ei kuitenkaan sieltä hurjemmasta päästä, mutta ei myöskään mitään miesmalleja tai rikkaita ukkoja autoineen.

Re: Tinder, mitä siellä tehdään?

Lähettäjä: seessaas 
Päivämäärä:   3.1.25 22:36:31

Tinderissä etsitään lähtökohtaisesti panoseuraa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.25 22:45:22

Tuota tinderöinti on. Jotkut juttelee, joskus keskustelu kestää ja kehittyy ja joskus sammuu. Jotkut eivät aloita itse keskustelua vaan odottavat että vastapuoli tekee sen, siinä lopputulos on samat kuin edellä. Ja jotkut vaan on hiljaa.

Sekin on totta että mätsien määrällä saa näkyvyyttä. Jotkut siis kerää mätsejä.

Mitä kukanenkin sieltä hakee, niin se selviää mahdollisilla keskusteluilla. Mutta usein "en tiedä, katsotaan mitä tapahtuu" tarkoittaa seksiä. Kun miehet eivät uskalla nykyään kertoa suoraan että haluavat vain kevyttä hauskanpitoa, naiset kun ovat tuomitsevia (huomaa tälläkin foorumilla). Mutta ei se väärin ole. Naisistakin useampi nykyään ei hae mitään vakavaa tarkoituksella. Tinderiä ei pidä ottaa liian vakavasti.

Mulla 3,5 vuoden tinderöinti johti viimeiseen matchiin, siitä parisuhteeseen, avoliittoon, kihloihin ja parin kuukauden päästä syntyy meidän esikoinen. Aika hyvä löytö appista, mitä itsekin silloin käyttäjänä tuli kirvattua :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.1.25 23:28:44

Milläs appilla sitten etsitään parisuhdetta?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.1.25 23:41:38

Muistan olleeni joskus sata vuotta sitten jossain toisessa nettideittisivustolla ja siellä oli ihan toisenlainen meininki :D kuvittelin tullakin ihmisten olevan vähän aktiivisempia kirjoittelemaan. Ehkä sit itsekin vaan selaan sitä ajankuluksi enkä odottele mitään kummempia. Tapaisin kyllä muutenkin oikeassa elämässä mieluummin ihmisiä, mut ei oo tullut nyt vähään aikaan oltua sellaisissa paikoissa, joissa pääsisi tutustumaan ihmisiin.

Päivämäärä:   4.1.25 00:11:43

Niin, mikä se toinen appi oli? Mistä löytäisi parisuhteen?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   4.1.25 00:24:54

Se oli ihan joku nettisivu missä olin kauan aikaa sitten. En nyt yhtään saa päähäni mikä. Joku kaveri kertoi kaverinsa käyttävän hingeä ja löytäneen sieltä jonkun ukon. En ole sitä itse testannut.

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   4.1.25 09:06:03

Vähän kiinnostaisi tietää minkälainen Tinder on nykypäivänä. Olen viimeksi käyttänyt sitä joskus kuutisen vuotta sitten. Kelpaisi kyllä vähän kevyempikin suhde tähän väliin, mutta mahtaako näin pienellä paikkakunnalla olla siihen soveltuvia ehdokkaita. Olen nyt käyttänyt FB datingia ja sieltä en ole vielä tavannut ketään, mutta yhden sellaisen kanssa juttelen, jonka haluan tavata. Siellä muuten on jonkin verran ihan parisuhdetta etsiviä miehiä.

Päivämäärä:   4.1.25 09:11:36

Mä oon ollu 4 vuotta sitten viimeksi näissä sovelluksissa. 60t asukkaan kaupungissa kaikissa sovelluksissa oli samat naamat. Mulla hakukilometrejä oli pariinsataan, samat naamat edelleen kaikissa sovelluksissa. Tinderissä oli kaikki lopulta, joten muilla sovelluksilla ei tehnyt mitään.

"Kelpaisi kyllä vähän kevyempikin suhde tähän väliin, mutta mahtaako näin pienellä paikkakunnalla olla siihen soveltuvia ehdokkaita"

Vaikea sanoa ulkopuolisena. Mutta kokeilemalla ja selaamalla se selviää. Tuskin jossain Oulussa asuva tietää, onko Sysmässä pientä surinaa hakevia tinderissä.

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   4.1.25 10:14:43

Kävin tinderissä ekan kerran useampi vuosi sitten, välillä käynyt kurkkimassa tilannetta ja edelleen siellä on samoja naamoja.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   4.1.25 11:20:28

No ei oo vielä mua ainakaan onnistanu tinderissä :D enkä ole mitään vaatimuksia listaillut siellä ja mielestäni ihan tavallinen.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   4.1.25 11:22:38

Oman ukkoni löysin Tinderistä, mutta kaikenlaistahan siellä tuli nähtyä =].

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   4.1.25 16:55:12

Itse löysin pari kevyempää tapaillaan seksin merkeissä-juttua tinderistä. Suurin osa oli munakuvien lähettäjiä tai muuten sellaisia ettei tapaaminen kiinnostanut :'D
Nuo pari oli ihan mukavia tavallisia miehiä.

Facebook Datingin kautta löysin sellaisen jonka kanssa tapailtu nyt jonkun aikaa ihan vakavassa mielessä.

LähettäjäHeEEtTa 
Päivämäärä:   5.1.25 07:48:03

Itse olen muutaman vuoden sisällä saanut himot pidettyä tyydytyneinä. Ja on saanut seuloa osumista parhaat.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.1.25 08:42:11

7 v sitten olin parisen kuukautta tinderissä. Kriteerit oli aika tiukat, neljä tyyppiä tapasin, kaikki mukavia ja normaaleja. Yksi sitten tuli näistä neljästä jäädäkseen. Hyvin tiukalla skaalalla tykkäsin, niin idiootteja ei eksynyt joukkoon eikä edes juttukaveriksi.

Lähettäjä: Desi 
Päivämäärä:   5.1.25 12:45:59

Mä en ymmärrä, miksi ihmiset odottavat Tinderin olevan joku automaatti kumppanin löytämiseen. Kauanko olet sinkkuna ollut ja kauanko on aiemmin mennyt parisuhteen löytämiseen? Jos ajatellaan aikaa ennen deittisovelluksia/-sivustoja, piti käydä baarissa tai harrastuksissa katsastamassa ihmisiä. Kyllä siinä kerkesi aikaa kulua, että löytyi. Ja oli kyseessä sitten baari, Tinder, Hinge, Suomi24, Happy pancake tmv, suuri osa miehistä etsii niistä se@ksiseuraa. Suurella osalla lukee profiilissa: en etsi mitään vakavaa, mutta avoimin mielin liikenteessä. Eli jos jonkun pa@nolle saa niin hyvä, jos sen kanssa natsaa enemmän niin vielä parempi. Se nyt vaan on iänkaiken ollut se ero naisten ja miesten välillä, naiset haluavat ensisijaisesti parisuhdetta, miehet se@ksiä. Se ei ole sen sovelluksen/sivuston "vika". Niissä vain on helpompi sanoa tai näyttää suoraan, jos ei kiinnosta. Livenä pitää olla kohteliaampi ja sitten on iso mahdollisuus väärinymmärryksiin.

Itse olin pitkän avioliiton päätyttyä FB Datingissa, Suomi24:ssa, Happy pancakessa ja Tinderissä. Kaikissa samoja naamoja, mutta Tinderissä muutamaa lukuunottamatta kaikki. 10v aikana sieltä tuli löydettyä niin pikase@ksiseuraa, kuin muutaman vuoden parisuhteitakin. 1,5v sitten löytyikin sitten sellainen kultakimpale, että tässä on ainekset loppuelämän suhteeseen. Molempien mielestä. Mies oli ehtinyt olla Tinderissä vasta reilun kuukauden.

Päivämäärä:   5.1.25 12:54:41

Seksi ja pano eivät ole sensuroitavia sanoja.

Päivämäärä:   5.1.25 13:33:41

Monella somealustalla on, ei jaksa ottaa aina selvää onko juuri tällä. Ärsyttävää kirjoittaa pitkä teksti, joka sitten jää julkaisematta noiden takia.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   5.1.25 14:05:23

Itse olen ollut siellä on/off 1,5vuotta.
Välillä olen tapaillut jotakuta muutamia kuukausia tai ollut muuten vain ihan yksin.
Minulle se on ollut ihan hyvä alusta. Muutama hyvä ystävä sieltä on jäänyt, ku halusin vain seksiä löysin sitä
Ja olen minä parikin hyvää miestä löytänyt, suhteet ei ole vaan toimineet muuten.
Sieltä on helpompi löytää tyyppejä jotka ei notku baarissa tai tykkäävät harrastaa samoja juttuja.

Ehkä tärkein asia ylipäätään siihen että uusi juttu olisi mahdollinen on olla sinut itsensä kanssa ja hyvä elämä ihan sinkkuna. Siihen kun löytää hyvän tyypin rinnalle niin elämä on aika bueno.
Itsellä on selkeä teksti mitä haen, en deittaile enää alle vuosi sitten eronneita, tai perässä vedettäviä tyyppejä.
Jos mies haluaa nähdä ja tapailla, hän kyllä kertoo ja näyttää sen.
En ala kenenkään perässä juoksemaan.
Puhun suoraan ja kerron nätisti jos en halua enää tavata, en ghostaa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   5.1.25 14:56:57

Ei minulla mitään ongelmaa ole olla sinkkuna, viimeisimmästä suhteesta on kulunut nyt vuosi (kesti puoli vuotta) ja sitä ennen olin ollut sinkkuna jo monta vuotta poislukien yhden fwb suhteen. Enkä odota, että tinderistä löytyisi edes mitään, ihmettelin lähinnä vaan, että mikä sen tarkoitus on, jos siellä ei edes jutella tai vastailla aloitus viesteihin? Vai olenkohan sitten vaan jossain jonon hännillä ja pyyhkäisty pyyhkäisemisen ilosta jatkoon. :D minulla itselläni ei ole siellä tosiaan mitään esittelytekstiäkään vielä enkä ole merkinnyt mitä olen etsimässä tai haluanko lapsia. Perustiedot ja kiinnostuksen kohteet + 4 kuvaa.

Helpompi tosiaan oikeassa elämässä tavata ja tutustua ihmisiin kuin tuolla. Voihan se vika olla minun kuvissa ja esittelytekstin puutteessakin, ettei kiinnosta kirjoitella.

Lähettäjä: Prue 
Päivämäärä:   5.1.25 15:13:17

Kuvittelisin että esittelytekstin puuttuminen vaikuttaa ainakin jonkin verran siihen, että aloituksia ei tule. Joskun kun olin Tinderissä niin yritin bioon tarkoituksella kirjoittaa asioita, joista on helppo aloittaa keskustelu. Ja suurin osa matseista kyllä siten aloittikin keskustelun, ja useimmiten jollain tapaa bioon liittyen.

Päivämäärä:   5.1.25 15:19:41

No sinä et ole juuri heille ollut tarpeeksi kiinnostava/sopiva. Ei siellä kukaan varsinkaan pidempään deittimarkkinoilla roikkunut jaksa alkaa rupattelemaan niitä näitä jonkun kiinnostamattoman kanssa. Vaikka yleensä miehet eivät kovin tarkasti profiilitekstejä luekaan, niin juuri ne oikeat kyllä lukevat. Jos itse panostaa tekstiin ja laittaa mielenkiintoiset kuvat, saa paremmalla todennäköisyydellä itseään vastaavia tyyppejä "kiinni". Pitkää pinnaahan tuo jyvien seulominen akanoista vaatii, eikä pari kuukautta ole vielä yhtään mitään. Tuurilla saattaa napata nopeamminkin, huonolla tuurilla saa pelkkä pjaskaa. Mutta se on taivaan tosi, että enemmän panostava saa myös enemmän tulosta.
Ylipäätään kumppania etsiessä kannattaa ensin tehdä itselleen kristallinkirkkaaksi se, millaista parisuhdetta haluaa, millaista tulevaisuutta haluaa, millainen kumppani olisi itselle paras. Sen jälkeen on helppo kirjoittaa profiiliteksti ja jo se karsii osan täysin vääristä ehdokkaista. Jep, osa ei lue niitä ja sitten kysyy profiilitekstissä kerrottuja asioita (Ai säkö et haluakaan lapsia? Niin kerroin sen jo profiilitekstissä. Jne) , mutta karsiutuu edes suurin osa noista. Usko pois, et ole menettänyt mitään kun nuo tyypit eivät ole sinulle vastanneet, olet vain väistänyt luodin.

Päivämäärä:   5.1.25 15:21:49

Ei niitä bioja kukaan mies lue. Etenkään jos on täynnä tekstiä.

Päivämäärä:   5.1.25 15:30:20

Kyllä minun bion on useampikin mies lukenut ja viitannut lukemaansa viestissä.
Toki minulla oli napakka teksti ja muutama juttu ranskalaisin viivoin. En kertonut mitä en halua, vaan millainen olen ja millaista seuraa etsin. Myös vähän huumorilla mistä en pidä joten siihen oli helppo tarttua.

Toisaalta joo, oli niitä jotka ei todellakaan lukenut mutta ne mätsit poistin nopeasti.
En myöskään viestitellyt kauaa vaan halusin tavata, jotta pääsin tutustumaan paremmin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   5.1.25 16:12:18

Joo se voi olla, et kun puuttuu se esittelytekstin. Ja ei mua se varsinaisesti haittaa ettei ole tullut mitään, kunhan vaan ihmettelin onko se tuollaista siellä vai vika jossain minussa.

Päivämäärä:   6.1.25 11:09:14

No jos et tavallaan profiilissa anna itsestäsi mitään, niin siihen on hankala tarttua. Ja varsinkin usein tuntuu että miesten on vaikea keksiä jutunjuurta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   6.1.25 11:16:17

^^
Laita kokeeksi jokin omaperäinen esittelyteksti, ja katso, mitä tapahtuu.

Päivämäärä:   6.1.25 12:07:49

Mulla ei ehtinyt olla esittelytekstiä kun en millään keksinyt mitään mitä siihen olisin kirjoittanut :'D
Hyvin silti tuli tykkäyksiä, matchejä ja keskusteluja.

Itsellekin tuli vastaan näitä jotka eivät vastanneet ja niitä jotka ensimmäisen vastauksen jälkeen hävisivät kuin pieru Saharaan.
+ ne perus "vaihdetaanko sovellusta niin saat kuvia mitä on tarjolla"-miehet.

Itse keräsin sekä tinderissä sekä datingissä todella paljon ulkomaalaisten tykkäyksiä. Ja nimenomaan ulkomailla asuvien tykkäyksiä.
Sekä näin 29-vuotiaana sellaisten 45-65 vuotiaiden tykkäyksiä.
Ja ei nämä ei sytytä ollenkaan kumpikaan.

Päivämäärä:   6.1.25 12:14:42

Ei ole uutta ja yllättävää että vanhemmat miehet kiinnostuu lisääntymisikäisistä naisista. Miehet elää nykyään kolmannenkymmenennen ikävuoden läpi nuoruutta ja ovat valmiita asettumaan ja perustamaan perheen vasta nelikymppisenä ja sen jälkeen. Harmillisesti siinä vaiheessa heidän markkina-arvo nuorien naisien silmissä on yleensä laskenut.

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   6.1.25 13:20:03

Siis voithan sinäkin aloittaja kirjoittaa niille miehille, joille et vielä kirjoittanut? Luultavasti laitoit viestiä vain niille parille parhaimman näköiselle mätsillesi, ja voi olla, että heillä on jo valmiiksi paljon naisia jonossa joten eivät koe tarvetta vastata.

Sitten mainitsit, että joku laittoi sinulle viestiä, niin hän oli selkeästi niitä, joille sinä olit hänen mätsejensä parhaimmistoa.

Näin se tinder kärjistäen toimii. Jos haluat maksimoida äksönisi sieltä, niin kirjoita itse ihan reippaasti näille miehille, jotka eivät sinulle tehneet aloitusta.

Tinderistä haetaan kyllä kaikenlaista seuraa, monet ovat siellä toivoen parisuhetta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.