Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaikkien aikojen ht.net legendat?

Lähettäjä: Kyssäri 
Päivämäärä:   3.1.25 21:47:39

Ketkä hevostalli.netin legendaarisimmat nimimerkit? :)

Re: Kaikkien aikojen ht.net legendat?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   3.1.25 21:51:11

Ekana tulee mieleen ..

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   3.1.25 21:51:30

Ja sitten pelkkä .

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.1.25 21:52:11

Hevoskuiskaaja

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   3.1.25 21:53:26

herkkuSUU!!

Lähettäjä: cvb 
Päivämäärä:   3.1.25 21:54:28

cloory

Lähettäjä: xD 
Päivämäärä:   3.1.25 21:56:01

Tarmo&Jari

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.25 22:16:29

Meriläinen
marjaana
kokki333
kukka

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   3.1.25 22:21:51

S.O.A.D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.1.25 22:27:57

Lumipuku eli Lumis, Aviatrix yksi vanhoja myös josta tykkäsin kovasti. Tuo ylläoleva Meriläinen mahtaa tarkoittaa Merviläistä🤔

Päivämäärä:   3.1.25 22:27:59

Päivämääräsanna kaikkine alter egoineen (nykyisestä en kyllä tykkää).

Lähettäjä: Hih 
Päivämäärä:   3.1.25 22:29:35

Merviläinen, ihan boss
Onko vielä ollu täällä?

Lähettäjä: ex-vakkari 
Päivämäärä:   3.1.25 22:30:16

Tälleen nopealla poikkeamisella (ekaa kertaa vuosiin, vannon sen :D), vieläkö joku 2000-luvun ekan vuosikymmenen aktiivisennu täällä kirjoittelee?

Lähettäjä: KKK 
Päivämäärä:   3.1.25 22:30:48

Herkkusuu ja överi pizza tilaukset

Päivämäärä:   3.1.25 22:34:19

Spessu
Genuine

Päivämäärä:   3.1.25 23:39:09

"Päivämääräsanna kaikkine alter egoineen (nykyisestä en kyllä tykkää)."

Kuka on Sannan nykyinen alter ego? Jostain kirjoituksesta tovi sitten mietin, olisiko hän asialla, mutta olen jo unohtanut asiayhteyden. Ei tule vanhuus yksin.

"Tälleen nopealla poikkeamisella (ekaa kertaa vuosiin, vannon sen :D), vieläkö joku 2000-luvun ekan vuosikymmenen aktiivisennu täällä kirjoittelee?"

Tässä yksi, moi! :D 25 vuotta täällä on tullut pyörittyä. Näin ei-tunnistettavana olen tosin ollut jo vuosikaudet, kun ei jaksa sitä äkisti asian sijaan henkilöön menevää keskustelua, mitä vakinickin käytöstä helposti seuraa. Nostan olematonta hattuani heille, jotka sitä sietävät.

Päivämäärä:   3.1.25 23:40:22

(^ Sorry, olinkin jo näemmä toinen asteriski tässä ketjussa. Olen siis eri kuin tuo ihan ensimmäinen.)

Lähettäjä: Henrikki 
Päivämäärä:   3.1.25 23:43:34

Spessu missä ?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   4.1.25 00:36:46

Milloin marjaana hävisi?

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   4.1.25 01:09:15

Genu(ine) on unohdettu listoilta kokonaan!?! Ja mä olin silloin pelkkä Jone... Nyt en oo varma sairastuiko merviläinen jokunen vuosi sitten vai muistanko ohan väärin.

Päivämäärä:   4.1.25 01:13:58

Heuresement (?)

Muistaakseni joskus vuosia (yli 15) sitten. Ujona teininä luin seksiaiheisia keskusteluja, jossa tää vastaili rohkaisevasti muille.

Prefect samoilla linjoilla kanssani koirankoulutuksessa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.1.25 02:29:15

Kokki 333
Eläinsuojelija
Nippusipuli
Täällä jo 2000 luvun alkupuolella palstalla kävijä- en keksinyt hauskaa nimimerkkiä itselleni niin siksi olen aina ollut Minä. Vaan :

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.1.25 02:39:20

Cloorylle ja Kukalle äänet kun eivät edes olleet anonyymejä nimimerkkejä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.1.25 06:19:07

"Milloin marjaana hävisi?"

Ei ole useampaan vuoteen näkynyt. Katosi joskus ennen koronaa tai sen alussa, uskoisin. Monesti tuli otettua yhteen, mutta monesti oltiin samaa mieltäkin. Kyseessä oli selvästi vanhempi ihminen, niin vähän luulen, että on kuolema korjannut.

Päivämäärä:   4.1.25 06:49:35

Cloory ja Kukka vaikuttaa facessa useammissa ryhmissä. Kukkaa olen nähnyt muutamassakin eri harrasteryhmässä ja Cloorya liki viikoittain myös. En viitsi ryhmien nimiä tässä mainita, eiköhän molemmilla ole oikeus olla rauhassa.

Päivämäärä:   4.1.25 06:55:37

Merviläistä ikävöin.

PMS oli kyllä vaan yksi ihminen pyöri monilla muillakin palstoilla. Satunnaisesti yritti tännekin kirjoitella, mutta viestit katosi aina. Facessa koetti joskus tulla ylläpitämääni ryhmään ja en hyväksynyt, kun nimensä soitti kelloja. Siskonsa saattaa vielä olla täällä toisinaan. PMS:n kuvat (siskoineen päivineen) nimi yms oli kyllä tiedossa, hän oli ihan sellaisenaan olemassa.

Ja anteeksi useampi monologiviesti, tuli vaan myöhemmin lisää juttuja mieleen ketjussa mainituista henkilöistä.

Lähettäjä: Melba 
Päivämäärä:   4.1.25 09:19:19

Sadetta oli kiva tyyppi aikanaan. En ole häneen törmännyt muualla.

Päivämäärä:   4.1.25 09:28:41

Kukka, Canis Lupus, Hevoskuiskaaja

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   4.1.25 10:10:10

Timanttikorvis sylkykuppeineen oli kyllä hulvaton!

Lähettäjä: Armanjakki 
Päivämäärä:   4.1.25 10:32:35

Ex-vakkati: täällä on yksi aivan alusta asti mukana ollut o/.

Päivämäärä:   4.1.25 10:54:13

"Sadetta oli kiva tyyppi aikanaan. En ole häneen törmännyt muualla."

Oliko se Sadetta joka teki itsemurhan, vai oliko joku toinen tunnettu vakionicki? Siitä oli runsaasti keskustelua tälläkin palstalla?

Päivämäärä:   4.1.25 10:54:45

S.O.A.D. oli parasta mitä täällä oli.

Päivämäärä:   4.1.25 10:56:31

Eikö Sadetta ryhtynyt dominatrixiksi? Meneehän tässä toki sekaisin.
S.O.A.D. oli kiva. rip. Hevoskuiskaajaa ei ole ikävä.

Päivämäärä:   4.1.25 10:57:03

Joo, Sooda oli ihan best myös irl.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   4.1.25 11:36:34

Täällä yks alkuperäinen. Tuulis ja sohvi oli nimimerkit silloin joskus. Käyn nykyjään vaan lueskelemassa.

Päivämäärä:   4.1.25 11:43:35

Missä Unnis?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   4.1.25 12:05:01

Onkohan myös marjaana siirtynyt ajasta ikuisuuteen? Hänellä oli laaja tietämys hevosten suvuista ja monesta muustakin asiasta. Hänen juttujaan on ikävä

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   4.1.25 12:18:16

Oon kans pitkään kirjoitellut, joskus oli rekattunakin tää nimimerkki mut hukkasin salasanan tietysti jo kaaaauan sitten. Ainakin 15 vuotta tuo nimimerkki ollut käytössä ja aloin täällä pyöriä joskus 2000-luvun ekoina vuosina (en muista enää, miten paljon alussa pyörin Sennulassa).

Eli paljon tuttuja nimimerkkejä tullut tässä kyllä.
Eläinsuojelian jutut on kyllä jäänyt mieleen varsin hyvin kaheleiden provojensa takia, mutta onhan täällä tosiaan paljon tuttuja nimimerkkejä mainittu.

Päivämäärä:   4.1.25 12:27:39

"Tässä yksi, moi! :D 25 vuotta täällä on tullut pyörittyä. Näin ei-tunnistettavana olen tosin ollut jo vuosikaudet, kun ei jaksa sitä äkisti asian sijaan henkilöön menevää keskustelua, mitä vakinickin käytöstä helposti seuraa. Nostan olematonta hattuani heille, jotka sitä sietävät."

Meitä on täällä paljon, taisin 2005 löytää sennulaan. 2008 taisin kommentoida ensimmäisen kerran mitään.

Vakkarinick oli parin viikon ajan ja sain jo siinä kokea miten sairasta porukkaa täällä käy, juurikin tuo aiheen sivusta asioihin takertuminen. "Toisessa topicissa sanoit että sulla on valkoinen auto, eli et voi tietää mitään hevosen ruokinnasta tun pelle!" - tyyliin. Nytkin alkaa kuumottaa kun paljastan itsestäni jotain todellista tietoa ja palaan vaihtamaan täysin merkityksettömän auton väri-asian tekstistäni ettei ole mitään henkilökohtaista mihin tarttua.

Sen lisäksi pidän ht.netin ykkössääntönä sitä, että jos kommentoin johonkin ketjuun en enää avaa sitä ketjua. Ellen ole itsetuhoisella päällä ja haluan pahoittaa mieleni.

Lähettäjä: Kdld 
Päivämäärä:   4.1.25 13:18:19

Joo Sadetta lähti dominaksi.

Ite oon kans kohta sen 20v täällä pyörinyt

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   4.1.25 13:22:36

Eipä tainnut Sadetta olla tosissaan tai kauaa niissä hommissa ;)

Lähettäjä: Kdld 
Päivämäärä:   4.1.25 13:28:49

No joo näköjään turvallisuusalalle vaihtanut :D

Lähettäjä: —— 
Päivämäärä:   4.1.25 13:43:15

Mä oon pyörinyt täällä 2000-luvun alusta, mutta ikinä ei kunnon vakinickiä ollut. Oli vain kiva lueskella muiden juttuja. Paljon sain hyviä ajatuksia myös :)

Päivämäärä:   4.1.25 13:55:33

Kyllähän ällö alkaa olla yksi kaikkien aikojen uusi legenda.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   4.1.25 13:59:23

Mulla oli aiemmin vakinikki, mutten käytä sitä enää. Ei ole kuitenkaan tullut samaa vastaan. Kirjottelin wildmare-nikillä ( tuli siitä kun joidenkin vanhojen brittiponien sukutauluissa saattaa lukea emän kohdalla unknown wildmare)
Muistan Sailorin, Kukan, S.O.A.D, Hevoskuiskaajan, Spessun, Sadettan ja kukas se oli joka oli suljetulla hoitajana, fiksu tyyppi.

Päivämäärä:   4.1.25 14:00:33

Ällö ja Remontti Riku. Nuo kansakunnan tukipylväät.

Lähettäjä: Ihailija 
Päivämäärä:   4.1.25 14:05:56

Boomeri

Päivämäärä:   4.1.25 14:09:31

"Sen lisäksi pidän ht.netin ykkössääntönä sitä, että jos kommentoin johonkin ketjuun en enää avaa sitä ketjua. Ellen ole itsetuhoisella päällä ja haluan pahoittaa mieleni."

Luulin että olen ainoa:D Joskus jos vielä avaan ketjun niin melkein kädet hikoaa kun miettii että mitä saastaa saa niskaansa. Onneksi noin käy aika harvoin, mutta aina välillä joku oksentaa pahaa oloaan muiden päälle.

Hötölässä olen käynyt vuodesta 2005, ja aina nimettömänä. Aion myös jatkossakin olla ihan pelkkä viiva vaikka on joku toinen tai useampi viiva jo(t)ka kirjoittelee törkeitä juttuja tänne.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   4.1.25 14:42:24

Tiedä sitten legendoista, mutta itseäni ärsytti se kun ihmiset niin helposti provosoituivat Spessun viesteistä, että hyvätkin keskustelut hautautuivat Spessun huudatukseen ja muiden kiljumiseen hänelle. Yhdessä vaiheessa melkein kaikki keskustelut, oli aihe mikä tahansa, oli vain täynnä Spessun trollaausta ja siitä suivaantuneita naisia, joten jätin silloin hötölän vähemmälle. Ei kiinnostanut enää lukea kun mistään oikeasta ei voinut keskustella.

Toinen oli Genuine. Kaikesta oli aina mielipide vaikkei edes lukenut mitä kirjoitettiin. Rupesi inttämään vastaan ihan aiheen vierestä ja vaikka kuinka yritti ratakiskosta vääntää, ettei kyse nyt ole yhtään siitä mistä hän viesti toisensa perään inttää, niin ei mene perille.

Lähettäjä: ei O'mallah 
Päivämäärä:   4.1.25 14:51:16

Käyttämäni nimimerkki oli yksi variaatio vastaavista, kun syystä X ei vakinikkiä halunnut käyttää... Nyt kun en sennulassa juuri enää viitsi vierailla, en tiedä vieläkö vastaavat nikit näkyy forumilla?
Jostain v 2000 seuraillut hötölää ja muistan ajatelleeni että täällähän siis kuuluu vastailla ilkeästi... No, sama meno jatkuu.
Monta tuttua nikkiä on mainittu!

Päivämäärä:   4.1.25 15:02:13

>ällö
>legenda

Päivämäärä:   4.1.25 15:04:59

-, ylisviivalla paha olla?

En ole mikään legenda kyllä, ihan oma itseni. :)

Päivämäärä:   4.1.25 15:10:49

Olisi kyllä ihan tutkimusmielessä kiinnostavaa tietää, mikä saa aikaan tuollaisen pakkomielteen tuntemattomasta ihmisestä. Siis tämä ylilautaviivahan on pahasti syrjäytynyt ja erilaisten ääri-ideologioiden kannattaja, mutta on silti erikoista, että hän on saanut tuollaisen pakkomielteen Ällöstä.

Päivämäärä:   4.1.25 15:42:11

. , tämähän haluaa myös urkkia henkilöllisyyttäni (joka on tiedossa useammallakin palstalaisella) ja kehitellä ties mitä. Välillä lainaa nickiäni ja haluaa saada minut kyseenalaiseen valoon. Siinähän postailee, eipä ole minulta pois. :D

Lähettäjä: 7 
Päivämäärä:   4.1.25 16:11:41

Ällö: kannattaa varoa tuota urkkijaa, jos sinulla on täällä oikeitakin tuttuja. Saattaa yrittää urkkia henkilöllisyyttäsi tekeytymällä tutuksesi ja laittamalla säpoa ja silloin alkaa häirintä.

Päivämäärä:   4.1.25 16:12:22

Huonemies ja me kaikki Pisteet.

Päivämäärä:   4.1.25 16:15:21

Voisikohan tuossa ylilautaviivan pakkomielteessä olla kyse siitä, että se jotenkin katsoo sinun Ällö elävän elämää, joka ylilautaviivan mielestä kuuluisi hänelle itselleen? Kun sehän pitää itseään ylivertaisen älykkäänä ja mahtavana, mitään perustetta tälle luulolle ei tietenkään ole, mutta eiväthän nämä yli-ihmiskuvitelmaa elättelevät sitä tajua. Ja kun se pitää itseään niin ylivertaisena ja tämän lisäksi vihaa ja halveksii naisia, niin siinä herättää hirveää raivoa se, että sinulla menee hyvin ja olet elämääsi tyytyväinen. Ylilautaviiva ajattelee, että "joku alhainen nainen on pärjännyt hyvin ja on onnellinen, sitä ei voi sietää, se elämä kuuluisi minulle, minulle eikä millekään naiselle, miten niin voi olla vaikka minä olen mies ja niin fiksu". Kun sehän elää itse jossain komerossa ainoana ajanvietteenä vihan sylkeminen nettiin, niin se on katkera siitä, että naisella menee hyvin.

Päivämäärä:   4.1.25 16:19:41

7, yksi kaveri on ja yhdelle olen henkillölisyyteni kertonut, koska olisi sen arvannut muutoinkin joskus, pidän häntä luotettavana kyllä, kiitos vaan henkilö X, veikkaan, että ollaan enemmänkin tekemisissä! Myös tässäkin topassa mainittu tyyppi tuntee nimeni facesta, en tiedä, yhdistääkö tänne.

Lähettäjä: joan 
Päivämäärä:   4.1.25 16:29:21

Minä olen ollut täällä hyvin kauan ( liian kauan), mutta ravipuolella saan sontaa niskaan kovasti, koska siellä minut monet tuntevat. Katson, että nimimerkkiä ei pitäisi tarvita vaihtaa voidakseen ilmaista mielipiteensä, sentään keskustelupalstalla ollaan. Marjaanan luultavasti nuoruudessani tapasinkin ja täälläkin keskustelimme.

Päivämäärä:   4.1.25 16:46:55

., jokuhan hällä on pielessä, kun yksi nimimerkki ahdistaa. Elämässäni tuskin on kadehdittavaa - asustelen pienesti, teen monen mielestä surkeaa duunia, mutta saan silti eleltyä niin, että on mahdollisuus toteuttaa itselleni tärkeitä juttuja. Jos tämä on kadehtimisen aihe, niin onnea vaan. :D

Päivämäärä:   4.1.25 16:47:06

"Vakkarinick oli parin viikon ajan ja sain jo siinä kokea miten sairasta porukkaa täällä käy, juurikin tuo aiheen sivusta asioihin takertuminen. "Toisessa topicissa sanoit että sulla on valkoinen auto, eli et voi tietää mitään hevosen ruokinnasta tun pelle!" - tyyliin. Nytkin alkaa kuumottaa kun paljastan itsestäni jotain todellista tietoa ja palaan vaihtamaan täysin merkityksettömän auton väri-asian tekstistäni ettei ole mitään henkilökohtaista mihin tarttua."

Haha! Joo todellakin!
Jouduin itse tälläisen maalittamisen kohteeksi aika pahasti jossain vaiheessa. Tiesivät elämästäni enemmän kuin minä itse ja vähän vielä lisää päälle.
Ja silti osa porukkaa epäili aina välillä provoilijaksi.

Jossain vaiheessa opin pitämään turbaanini kiinni ja olemaan kommentoimatta yhtään mihinkään. Jos jotain lukuiset vuodet (olin mukana ihan alusta asti johonkin 2010+ about?) ht.netissä opettivat, on mielenrauha ja se ettei pidä välittää toisten vaahtoamisesta. Ja kun alkaa tympiä, niin kannattaa pistää kone kiinni. Sillä pärjää aika hyvin nykyisessä toksisessa somemaailmassa.

Päivämäärä:   4.1.25 16:54:56

...ja kyllä Sadetta varmaan on hengissä edelleen, näin hänen kuvansa jossain ropecon-kollaasissa ihan puolen vuoden sisään. Hevoshommista en tiedä, kun itsellä ei ole ollut niihin resursseja pitkään aikaan.

Päivämäärä:   4.1.25 17:03:17

Minutkin on "varmasti" tunnistettu täällä, mutta väärinhän se on mennyt. Olen miettinyt, että ottiko se tunnistaja yhteyttä tähän joksi minua luuli, ja millainen konflikti näiden välille siitä syntyi.

Päivämäärä:   4.1.25 17:08:42

Missä Lumipuku on nykyään?

Päivämäärä:   4.1.25 17:10:49

Lumipuku menehtyi tässä jokin aika sitten. Asiaa on puitu täällä niin siksi uskallan sanoa.

Lähettäjä: Nett 
Päivämäärä:   4.1.25 21:15:01

Mä oon pyörinyt täällä vuodesta 2000 tai 2001.
Alkuun e edes ollut sennuikäinen, mutta täällä oli eniten keskustelua

Päivämäärä:   4.1.25 21:36:58

"Vakkarinick oli parin viikon ajan ja sain jo siinä kokea miten sairasta porukkaa täällä käy, juurikin tuo aiheen sivusta asioihin takertuminen."
Tämähän ei vaadi edes mitään erottuvaa nimimerkkiä. Vainoharhaiset stalkkerit keksivät juttunsa vaikka tyhjästä kun ei ole mitään järkevää kommentoitavaa. Tuo yksikin vakkarivainoaja keksii mitä mielikuvituksellisempia juttuja ja koittaa mm. sillä vaimentaa erilaiset mielipiteet ja keskustelun.

Päivämäärä:   4.1.25 21:47:24

Ei nyt mikään vanha legenda, mutta kaikkien koirarotujen asiantuntija Turre on hävinnyt täältä jonnekin.

Lähettäjä: Ei O'Mallah 
Päivämäärä:   4.1.25 21:49:11

Oon kans ollut täällä vuodesta 99 tai 2000 mutta en ikinä oikein vakkarinimellä
Toki välissä ollut hiljaisempiakin vuosia etten ole vaikka puoleen vuoteen muistanut koko sivustoa.

Muistatteko muuten tuon ajanjakson johon nimimerkkini viittaa?

Legenda ääni menee ehdottomasti Cloorylle, kun hänen sekoilut ovat aitoja eikä vaan pelkkiä tarinointeja.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   4.1.25 22:18:26

Muistan noi Ei O'Mallah-nimimerkit mutta en muista yhtään että koska se oli. Aikaa siitä tarvii kyllä olla, olisko 10v ainakin?

Päivämäärä:   4.1.25 22:19:06

O'Mallahin suku

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   4.1.25 22:54:08

Mies on ainut joka ei ole kertonut koskaan paskaa.

Päivämäärä:   4.1.25 23:00:51

Joo tuota Turrea on välillä tullut mietittyä että mihin katosi. Mutta sain käsityksen että oli vanhempi ihminen ja terveydessä ongelmia (reuma tai vastaava ainakin).

2010-luvun taitteessa ja ihan alussa koirakeskusteluissa oli pätemässä usein canis_lupus. Lopulta oli ostanut hirvikoiramixin koirasutena. Sen jälkeen taisi hävitä täältä.

Lähettäjä: Nit 
Päivämäärä:   5.1.25 01:01:06

Oliko täällä joskus joku sellainen kuin Rinkelii tmv.?

Päivämäärä:   5.1.25 01:46:36

Joskus täällä kirjoitti Epätoivoinen Eetu.
Kerma on myös vakiokaartia.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   5.1.25 06:57:11

Muistan kun irti oleva saksanpaimenkoira oli juossut lapsen kiinni ja raadellut tämän. Tätä käsittelevässä keskustelussa Turre tuli väittämään, että lapsen omaa syytä kun juoksi pakoon. Olisi pitänyt kuulema kääntyä vastaan ja silittää koiraa, niin ei olisi hyökännyt...

Meni kaikki uskottavuus tuosta koiraihmisestä tuolloin.

Päivämäärä:   5.1.25 07:02:30

"Päivämääräsanna kaikkine alter egoineen (nykyisestä en kyllä tykkää)."

Millä nimellä päivämääräsanna nykyään kirjoitta tänne? Yhdessä vaiheessa kirjoitti tänne muka siskonsa nimellä joka yllätys yllätys puolusteli Sannaa kaikessa ja kirjoitti täysin samaan tyyliin kuin Sanna itse

Lähettäjä: Lee 
Päivämäärä:   5.1.25 07:26:00

Nippusipuli koukutti mut aikanaan Bubble Shootersiin.

Päivämäärä:   5.1.25 07:34:55

. , Sannalle tuli tänne ikibannit. Oisiko vuos tai parii sitten viimeksi jonkun viestin laittanut, ne poistuu aina parissa minuutissa. Ja Sannalla tosiaan ON sisko, joka kirjoittelee vieläkin roisinaan nimimerkillä Rose. On heistä kahdesta se normaali. Eivät ole sama henkilö, vaikka moni epäili. Kuvatkin on nähty yms.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   5.1.25 08:09:02

Olen itsekin huomannut, että Turre on kadonnut. Henkilöllisyys on kyllä tiedossa, mutta en ole viitsinyt stalkata.

Päivämäärä:   5.1.25 09:36:07

"Millä nimellä päivämääräsanna nykyään kirjoitta tänne?"
Ainakin Ällö.

Päivämäärä:   5.1.25 09:57:19

-, ethän sinä raukkaparka ollut palstalle edes tullutkaan, kun Sanna täällä kirjoitteli. Sannasta löytyi varsin paljon tietoa täällä ja muualla, nimellä vaan haki netistä. Kertoi täällä nimensä, siskonsa nimen, asuinpaikkansa, käymänsä työharjoittelut, jakoi valokuvansa, kertoi miehensä nimen, milloin olivat tavanneet, milloin alkaneet seurustella, milloin kihlautuneet jne.

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   5.1.25 10:52:11

Rinkelii oli ainakin IRC-gallerian puolella ja sittemmin totostudiossa ja Vermossa valmentajana.

Turre on kadonnut, mutta ikää ei ole ymmärtääkseni niin paljoa että se olisi syy. Samoin hevosten omistussuhteet eivät ole muuttuneet.

Päivämäärä:   5.1.25 11:12:02

Entäs miesväestä Jaan ja Supaseppä?

Päivämäärä:   6.1.25 17:09:16

Ootko aito Tillanen?

Päivämäärä:   6.1.25 17:16:53

Halusin vain sanoa, että nostan hattua osallistumisestasi kansallismieliseen toimintaan omalla nimellä ja naamalla.

Lähettäjä: Körkkö 
Päivämäärä:   6.1.25 17:26:02

Vieläkö kuisku kengittelee...?

Päivämäärä:   6.1.25 17:30:41

"Sannasta löytyi varsin paljon tietoa täällä ja muualla, nimellä vaan haki netistä. Kertoi täällä nimensä, siskonsa nimen, asuinpaikkansa, käymänsä työharjoittelut, jakoi valokuvansa, kertoi miehensä nimen, milloin olivat tavanneet, milloin alkaneet seurustella, milloin kihlautuneet jne."
Ja nykyään kirjoittelee ainakin Ällö-nimellä.

Päivämäärä:   6.1.25 17:33:15

Kyllä olet ylilautaviiva säälittävä tapaus.

Päivämäärä:   6.1.25 17:52:52

Ällö ja Sanna ei todellakaan ole sama ihminen.:D

Viivana, tähtenä tai minälie, olen vuodesta 2004 täällä kirjoitellut, päivittäin lueskelen.

Clooryt, Genuinet, Spessut ja Alinat. Eero elikäs hevoskuiskaaja, kukka, kokki333..
Kaikki ketkä jo mainittu.

Oulun seudun sennuissa jonkin aikaa vaikutin.

Virtuaalitallit puolella ja Tarinatuokiossa ihan nimimerkillä aikanaan.
Myös Ratsastus puolella ja Nuorten nurkassa aikanaan.

Onhan se hullua miten ison osan elämästä tää on vieny, siis sellasena hupijuttuna. Yli 20 vuotta!

Ja heh, kuulostaa niin tutulta tuo ”kirjoita viesti ja älä tuu koskaan katsomaan vastauksia” :D
Näin joskus itsekin tullut toimittua aikanaan.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   6.1.25 17:57:50

pekka. marjaana. Lumipuku myös tuttu, milloin ja mihin menehtyi?

Lähettäjä: Action 
Päivämäärä:   6.1.25 19:20:08

Mä oon ollut 2000 luvun alkuvuosista asti ja aina samalla nikillä, jota on myös innokkaasti mollattu ja kopsattu .... viimevuosina en juuri enää ole kirjoitellut, välillä käyn kattomassa onko mitään mielenkiintoista luettavaa

Päivämäärä:   6.1.25 19:27:01

” Turre on kadonnut, mutta ikää ei ole ymmärtääkseni niin paljoa että se olisi syy.”

Turre on viiskymppinen, jos edes sitäkään.

Päivämäärä:   6.1.25 19:32:47

"Yllätys" että Hevoskuiskaaja kannattaa Kremlin propagandaa. Sitä sotaa himoitsee ihan vain tuo itänaapuri, eivät suomalaiset.

Mutta kiva, että olet löytänyt täältä sentään kaverin, peräkammarin ylilauta-incelin.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.1.25 19:41:23

Cloory on niin ikävä tyyppi ettei sitä kannata ajatella ja joo olen ihan valitettavasti tavannut hänet ja hänen "hoitamiaan" hevosia

Shadowsphere (suunnilleen)oli hyvä tyyppi

Päivämäärä:   6.1.25 20:17:37

Liittyisiköhän se sodan uhka siihen mitä Hevoskuiskaajan ihannemaa tekee Ukrainassa, mitäpä veikkaat? Sen takia me Natoon liityimme.

Tuohon Hevoskuiskaajan tuuttaamaan venäläiseen propagandaan on sillä tavalla vaikea vastata, että eihän tällaiseen asiaan uskova pidä tosiasioita minään. Aivan yhtä turhaa on yrittää muuttaa johonkin kulttiin kuuluvan näkemyksiä. Hevoskuiskaajan argumenttien lähtökohtana on se, että länsimaat uhkaisivat venäjää ja pyrkisivät ryöstämään ja alistamaan sitä. Todellisuudessa kukaan ei ole uhannut venäjää, venäläiset itse hyökkäsivät rauhanomaiseen maahan ja tekevät siellä kansanmurhaa. Venäjä hyökkää Ukrainassa ja aloitti sodan. Putin on myös ilmaissut halunsa saada takaisin joskus venäjän vallassa olleet maat, myös Suomen. Tälläkin hetkellä siellä lietsotaan kansaa Suomea vastaan levittämällä vihapropagandaa suomalaisista.

Mikä olisi Hevoskuiskaajan ehdotus Suomen toimintatavaksi jos venäjä hyökkää tännekin? Ilmeisesti se, että antaisimme niiden vain tulla. Se tarkoittaisi sitten murhia, raiskauksia, vankileirejä suomalaisille. Ja kaikesta genetiikkahöperryksestäsi huolimatta myös sinä Hevoskuiskaaja olet siinä tilanteessa niitä tuhottavia suomalaisia, kaikki me olemme, koska venäläisen näkemyksen mukaan vain venäläisillä on jotain arvoa, muut kansat ovat roskaa. Ukrainalaisten kohtelusta voit päätellä mikä olisi meidänkin osamme.

Lähettäjä: Shad 
Päivämäärä:   6.1.25 23:33:42

M,
Jestas, osasit kirjoittaa mun nickin oikein :D Aika monta versiota siitä tuli vuosien varrella nähtyä.

Tässä topicissa näkyy ihmeen paljon tuttuja nimimerkkejä ihan tuolla lähettäjänkin paikalla. Itse en ole täällä käynyt varmaan vuoteen katsastelemassa meininkiä, mutta sennupalstassa näköjään henki vielä pihisee.

Vaikea sanoa onko tämä nyt uhka vai mahdollisuus pistää nokkansa tänne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.