Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.1.25 14:17:20

Olen jonottanut puhelimessa 55 minuuttia. Olisin ottanut takaisinsoiton jos olisi alkuun mainittu että hieman kestää...
Sama juttu kun tuossa viime viikolla yritin soittaa, siis että kesti melkein tunnin ennenkuin soittivat takaisin.

Nyt ei viittis enää luovuttaa.
Ja siis tämä asia on pakko hoitaa puhelimitse.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   3.1.25 15:08:32

Niiden chat toimii paljon nopeammin, kannattaa kokeilla

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.25 15:20:19

"Ja siis tämä asia on pakko hoitaa puhelimitse."

mikä siis tarkoittaa että chat ei ole vaihtoehto... eikö pysty jättämään soittopyyntöä, meillä se on toiminut hyvin?

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: silli 
Päivämäärä:   3.1.25 15:22:39

Pankin chatti vasta tosi hauska onkin, eilenkin rupattelin robotin kanssa 2 tuntia. Ei osannut kertoa hyvää pullareseptiä mutta sainpahan kertoa koko elämäntarinani kerrankin ihan rauhassa ilman keskeytyksiä, paitsi aina välillä "anteeksi mutta en ymmärrä".

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.1.25 15:25:19

Älä vaan sitten kiukuttele sille aspalle. Ihan kamalaa, kun linjat huutavat punaisena, jonossa on 500 ihmistä ja sitten ihmiset vielä raivoavat aspalle kun ei keretä vastaamaan. Kun se aspa ei sille tilanteelle mitään voi. Laittakaa virallista palautetta mieluummin älkääkä kuormittako jo kuormittuneita työntekijöitä.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: Huiku 
Päivämäärä:   3.1.25 15:29:53

Mm. Verohallinnossahan aspoja on opastettu, että soittajia ei saa palvella liian hyvin. Halutaan nimittäin ohjata ihmiset selvittämään asiat itse Verohallinnon sivujen kautta. Ei tarvitse panostaa asiakaspalveluun ja voidaan vähentää aspoja, kun pannaan ihmiset palvelemaan itse itseään. Säästöä, säästöä.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: ivar 
Päivämäärä:   3.1.25 15:33:48

Nodea ei piittaa tavalliseta tallaajasta paskan vertaa ,ylimielisiä.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.1.25 15:34:03

"Mm. Verohallinnossahan aspoja on opastettu, että soittajia ei saa palvella liian hyvin. Halutaan nimittäin ohjata ihmiset selvittämään asiat itse Verohallinnon sivujen kautta. Ei tarvitse panostaa asiakaspalveluun ja voidaan vähentää aspoja, kun pannaan ihmiset palvelemaan itse itseään. Säästöä, säästöä."

Tuo on about joka ikisessä isommassa firmassa käytäntönä. Meillä vähennettiin aspoja, koska joku viisas keksi että jos ihmiset joutuvat odottamaan tunnin puhelimessa niin he menevät hoitamaan asian itse verkkosivuille. No eipä mennyt niin. Tuloksena uupuneet asiakaspalvelijat ja vihaiset asiakkaat.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: paimio 
Päivämäärä:   3.1.25 15:36:09

M, takaisinsoitto ehdottomasti! Typerää jonottaa! Takaisinsoitto tulee suht nopeasti.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.1.25 08:34:39

Loppujen lopuksi luovutin ja meni 2 tuntia ennenkuin soittivat takaisin.

Täytyykin katsoa pystyykö tämän asian hoitamaan chatin kautta, se olisi hyvä.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.25 08:38:39

Ensin se asia oli pakko hoitaa puhelimitse, mutta sitten chatti onkin vaihtoehto?

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.1.25 08:45:48

. Kyllä, juurikin näin
Aikaisemmin asian pystyi itse hoitamaan eli siirtämään limiittijoustoluotolta rahaa omalle tilille.
Sitten se siirtomahdollisuus vietiin ja piti soittaa asiakaspalveluun että he tekevät siirron.
Missään vaiheessa ei ole kerrottu, että se onnistuisi nykyään myös chatissa.
Mitä, luuletko että valehtelen/ olen keksinyt tämän aiheen ja aloituksen syystä, koska? :D

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.1.25 09:11:32

Nordea chatti on vitsi. Joka kysymykseen vastaus en ymmärrä. Tein lähes 20 kysymystä B

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   4.1.25 09:11:35

OmaLuotto on aina auki
OmaLuotto-palvelussa hoidat omia luottoosi liittyviä asioita silloin kun sinulle sopii. Palvelua käytät oman pankkisi tunnuksilla vaivattomasti myös älypuhelimellasi tai tabletillasi. Tutustu palvelun ominaisuuksiin ja ota OmaLuotto käyttöösi saman tien. OmaLuotto-palvelussa olevat luotot, luottojen tiedot sekä hinnastot näet tuotesivulta.

OmaLuotto-palvelussa voit mm.:
katsoa luottotilin tapahtumia
siirtää rahaa luotolta pankkitilille
valita lyhennysvapaan kuukauden luotolle
muuttaa eräpäivää tai kuukausittain takaisinmaksettavan summan suuruutta.

Tämä siis kopioitu Nordean sivulta.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.1.25 09:31:03

..... Kiitos, täytyy tarkistaa tuo.
Toi limiittijoustoluotto vaan on hieman eri asia ( ja ainakin jossain vaiheessa ollut ns.poistuva luotto uusilta?) ja kun olen pariin kertaan sitä "manaillut" että kun ei voi itse enää hoitaa siirtoa niin asiakaspalvelija on tätä myötäillyt.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: My 
Päivämäärä:   4.1.25 09:47:49

Nordean asiakaspalvelua ei voi edes moittia syystä että sitä ei ole. Se oli kyllä käsittämätöntä.
Vaihda pankkia, niin mäkin tein.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.1.25 10:12:48

My näin täytyy varmaan tehdä.

Edelleen odottelen kutsua minkä aspan piti laittaa, että pääsen päivittämään tietoni.
En pääse siis mistään niitä päivittämään mitä halutaan, että voisin ostaa sen vakuutuksen vakavan sairauden varalta :D

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: pekka 
Päivämäärä:   4.1.25 11:16:41

Parasta "asiakaspalvelussa" on, että asiakas pääasiassa hoitaa sen itse - ja vieläpä maksaa siitä ilosta...

:))

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: chica 
Päivämäärä:   4.1.25 20:23:18

Jos tunnin jonottaa saa noin 6-10 euroa vielä tuosta laskuakin, ei sisälly nuo soitot/jonotukset liittymän pakettihintoihin..

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.1.25 20:27:27

"Jos tunnin jonottaa saa noin 6-10 euroa vielä tuosta laskuakin, ei sisälly nuo soitot/jonotukset liittymän pakettihintoihin."
Ei hitto, sekin vielä...
Mutta eikö se hinta pitäisi sanoa siinä nauhoitteessa?
Ainakin ennen vanhaan maksullisuuden piti tulla selväksi.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: JMTNT 
Päivämäärä:   4.1.25 20:39:29

" chica
Päivämäärä: 4.1.25 20:23:18

Jos tunnin jonottaa saa noin 6-10 euroa vielä tuosta laskuakin, ei sisälly nuo soitot/jonotukset liittymän pakettihintoihin.."

Tämä on totta joka pankissa, joten puh.lasku lisääntyy roimasti.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: chica 
Päivämäärä:   4.1.25 20:41:34

Ei tarvitse mainita jos kyseessä on ns normaali pvm/mpm. Nämä puhelut ovat kuitenkin aina erikseen maksettavia, minuuttitaksa vaihtelee 7 sentistä 20 senttiin /minuutti yleensä. Esim Elisan aspaan maksaa 17 senttiä minuutti, terveystaloon n 20 senttiä minuutti ja jonotus saman verran.

  Re: Mahtavaa asiakaspalvelua Nordea

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.1.25 21:01:43

Onpa kiva maksaa saamatta mitään vastineeksi.
No, seuraavalla kerralla tiedän.
:)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.