Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele treenitrikoita lyhyelle

Lähettäjä: I can can can 
Päivämäärä:   2.1.25 12:54:24

Suosittele hyväksi havaittuja treenitrikoita lyhyelle (163 cm) ja kohtalaisen paksureitiselle. Merkki ja malli kiinnostelisi.

Netistä tilaaminen on melkoista arpapeliä, mutta jos joku osaisi kertoa, miltä valmistajalta on löytänyt hyviä pöksyjä, niin ehkä uskaltaisi. Pitäisi olla kyykynkestävät ja normaali- tai korkeavyötäröiset.

ICIW? Bara? WallDog? Leso? Mitä näitä nyt on.

Olen käyttänyt Adidasta, Nikeä ja Under Armoria. Yleensä ongelma on liiat pitkät lahkeet, joita olen kompromissina sietänyt, kun muuten ovat istuneet hyvin. Jopa Lidlin trikoot menee välillä, mutta nyt haluaisin jotain laadukkaampaa.

Re: Suosittele treenitrikoita lyhyelle

Päivämäärä:   2.1.25 14:59:23

Jos ois kokemusta vielä merkeistä Stronger tai GymNation, niistäkin kuulisin mielellään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.25 15:01:55

ICIW:it on ainakin passelit tällaiselle 170cm pitkäjalkaiselle, joten todennäköisesti sulle liian pitkät. Ellei sieltä sitten löydy jotain lyhyempilahkeista versiota. Useinhan housuissa on kerrottu lahkeen sisäsauman pituus.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   2.1.25 15:04:47

Nämä on hyvät: https://leso.fi/product/514/riley-phone-pocket-leggings-black

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.1.25 15:13:56

Barat on hyvät, mutta pitkät. Itseäni ei haittaa nilkkarutut (olen 157 cm). Heillä on joitain 7/8 malleja, ehkä sellaiset kävisi sinulle.

Lähettäjä: Mini 
Päivämäärä:   2.1.25 15:30:52

Bia Brazil ollut hyvä t: lyhyt tappijalka

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.25 16:03:59

Niken 7/8 pituiset on olleet passeleita 156-senttiselle.

Lähettäjä: Se 
Päivämäärä:   2.1.25 16:12:19

Koska en ole lyhytjalkainen enkä paksureitinen niin sanon samaa kuin Mini. Eivät käy mulle mitenkään, mutta selkeästi lyhyt- ja paksujalkaiselle ovat kuin tehty.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   2.1.25 17:20:48

Ninepine sopii myös lyhyelle ja paksureitiselle.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   2.1.25 17:24:04

Millaiseen tarkoitukseen haet? Käykö esim caprit, vai pitääkö olla ulkokäyttöön soveltuvat ympäri vuoden?

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   2.1.25 20:15:25

Gymnation midwaist trikoot hyvät. Highwaistit ainakin itselleni (160cm) liian korkeat ja vyötärö rullaa.

Päivämäärä:   3.1.25 09:00:15

Kiitos tähänastisista vinkeistä, olen noita nyt googlaillut ja hyvältä vaikuttaa. Nimenomaan halusin käyttäjäkokemuksia, koska nuo mainoskuvat nyt ei kerro mitään istuvuudesta. Saa laittaa vielä lisää kokemuksia!

Salikäyttöön haen, eli sisällä pidettäväksi. Toki kesällä tulee samoissa ulkoiltuakin jonkin verran, mutta pääajatuksena sisäkäyttöön.

Itse tykkään, että lahkeissa on enemmän pituutta, kuin capri-mitta. Sellaiset 7/8-pituiset on jees, ovat minulle yleensä täyspituisia.

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   3.1.25 09:14:54

Olen 152cm pitkä ja lahkeiden pituuden osalta parhaat treenihousut ovat olleet Anarchy Apparelin housut. Ne sopivat minulle täydellisesti, eivät laske treenatessa ja ovat kivan näköisetkin. Miinusta kuitenkin siitä että puettaessa lantion kohdalla pelkään housujen menevän rikki, koska ovat niin kapeat. Lisäksi kangas on todella ohutta, menee varmaan rikki aika helposti.

Minuakin kiinnostaisi Strongerin housut. Oliko jollain niistä kokemuksia?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.