Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lahjakortti 4-kymppiselle mihin?

Lähettäjä: Ee 
Päivämäärä:   1.1.25 11:44:13

Ystävälläni on syntymäpäivät ja ajattelin ostaa lahjakortin, koska olen älyttömän huono keksimään lahjoja. Nyt pitäisi vielä keksiä mihin sen lahjakortin ostaisin :D Eli ehdotuksia otetaan vastaan. Kyseessä vajaa 40 vuotias nainen, tykkää sisustuksesta, meikeistä, koruista, muodista. Viime vuonna ostin lahjakortin Cocopandaan, eli jotain erilaista ehkä tällä kertaa. Max. 40-50€

Re: Lahjakortti 4-kymppiselle mihin?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.1.25 11:45:23

Kasvohoito, jalkahoito, hieroja, leffalippuja...

Lähettäjä: ...?! 
Päivämäärä:   1.1.25 12:23:52

Timman lahjakortti. On paljon vaihtoehtoja mihin käyttää esim kampaaja, hieroja, kynnet yms

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   1.1.25 12:27:00

Tätä ei ehkä saisi sanoa, mutta tuolla hintahaitarilla Prisman lahjakortti olisi ihan paras.

Lähettäjä: Auto 
Päivämäärä:   1.1.25 12:35:20

Autopesulaan pesukortti. Tuolla summalla saa sarjakortin useampaan peruspesuun tai yhden luksuspesun.

Lähettäjä: tomaatti 
Päivämäärä:   1.1.25 19:06:27

Ravintolalahjakortti

Lähettäjä: öh 
Päivämäärä:   1.1.25 20:49:13

S-markettiin ostokortti. Miksi ostaa lahjakortti joka melko varmasti jää käyttämättä jos on johonkin erikoiseen liikkeeseen.

Lähettäjä: Histamiini 
Päivämäärä:   2.1.25 11:50:51

Elämislahjat.fi, ostat sieltä lahjakortin johonkin ja saaja ei välitäkään juuri siitä kohteesta lahjakortille, niin voi sitten itse näppärästi vaihtaa samanarvoiseen mieleisempään. Tuolla on lasja

Lähettäjä: Histamiini 
Päivämäärä:   2.1.25 11:51:14

... laaja valikoima.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   2.1.25 11:54:20

Kicks

Lähettäjä: Pih 
Päivämäärä:   2.1.25 11:59:23

Itse ottaisin mieluiten vastaan s-ryhmän lahjakortin. Sen voi käyttää moneen ja huonossa saumassa vaikka ihan vain ruokaan.

Itse sain 40v. lahjaksi 100e lahjakortin hyvinvointipalveluun jota en ikinä käyttänyt, koska se ei vain ollut yhtään mua ja inhosin pelkkää ajatustakin. Harmitti lahjan antajan puolesta mutta minkäs teit.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.1.25 12:14:55

Nelikymppiset ihmiset eivät noin pääsääntöisesti tarvitse mitään ruokakaupan lahjakorttia.
Ja jokainen tuntee ystävänsä, että tykkääkö vaikka hemmotteluhoidoista.

Minä tykkään, ja mun ystävät tykkäävät. Ja kaikilla on rahaa ruokaan. Ja kaikilla on pää kunnossa, että ihan voivat käydä kokeilemassa vaikka hierontaa tai jalkahoitoa. Emme pelkää toisen ihmisen kosketusta

Lähettäjä: neppis 
Päivämäärä:   2.1.25 12:25:46

Jos tiedät mitä esim. kauneus- tai hyvinvointipalvelua hän jo käyttää, niin sinne lahjakortti. Itse olen niin kaavoihin kangistunut jo, että mulle olisi tosi vaikeaa esim. mennä uudelle hierojalle tai kampaajalle. Leffaliput olisi ok, mutta saan niitä jo työnantajan tarjoamana e-passilla.
Tuo mainittu S-ryhmän lahjakortti olisi kyllä paras. Voisin käyttää sen vaikka S-ryhmän ravintolassa syömiseen.

Lähettäjä: Pih 
Päivämäärä:   2.1.25 12:51:56

*
No jotkut nelikymppiset on sit elämässään niin epäonnistuneita että se S-ryhmän lahjakortti olisi taivaan lahja. Eikä sitä ole pakko ruokaan käyttää, sillä pääsee vaikka hotelliin jos haluaa.

Ja kyllähän sitä ystävät pitäisi tuntea mutta joskus voi tulla hutiostoja tai se ystävä ei ole ollut vaikka rehellinen elämäntilanteestaan. Koskaan ei voi tietää.

Mutta itse mielummin tosiaan ottaisin jonkun s-ryhmän kortin jonka voi käyttää moneen asiaan, kuin vaikkapa kortin johonkin hierontaan jota en koe tarvitsevani.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   2.1.25 12:56:00

"sisustuksesta, meikeistä, koruista, muodista"
Tiedätkö, minkätyyppisistä sisustusasioista tykkää? Tiedätkö mitä meikkimerkkejä käyttää? Tiedätkö minkä tyyppisistä koruista pitää? Tiedätkö minkälainen muoti on mieleen? Jos tiedät, niin sellaiseen liikkeeseen lahjakortti on hyvä - jos et, niin on suuri vaara mennä metsään ja lahjakortti jää käyttämättä.

Jos tykkää Pentikistä tai Marimekosta tai jostain muusta selkeästä "merkistä" oli se sitten sitä sisustusta tai muotia, niin siinä helppo lahjakortti ja tulee helposti käytetyksikin.

Täällä jäisi esimerkiksi elokuvalahjakortti käyttämättä (olen nirso), kampaaja käyttämättä (en käy), hieroja käymättä (työsuhde-etu), teatterilahjakortti vähän siinä ja tuossa (nirso), virikekanaetua saan työnantajalta 400€/vuosi ja parempi lounasetu (eli se ravintolalahjakorttikin olisi huono). Tietty lahjakortin voi aina antaa eteenpäin, mutta se ei ehkä ole se alkuperäinen ajatus antajalla?

Lähettäjä: Vepe 
Päivämäärä:   2.1.25 13:58:24

Lippu.fi lahjakortti

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   2.1.25 16:48:57

Mä olen 40v ja minä ottaisin mieluiten sen ruokakaupan lahjakortin. En tarvitse hierojaa, kampaajaa, jalkahoitoa tms.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.1.25 16:58:10

Luin kaiken tän läpi ja s ryhmä kuulostaa oikein hyvälle. Tai ok hieronnan käyttäisin myös, toki tuo summa ei edes riitä koko hierontaan. Olen 42v ja taloudellinen tilanne ihan hyvä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   2.1.25 17:39:07

Kun ehdotin Prismaa, ei ollut tarkoitus suosia s-ketjua. Muistakin kaupoista saa tavaraa. Se oli esimerkkinä vain siksi, että se on sen verran iso, että jokaisen on helppo löytää sieltä 40-50 eurolla tavaraa (niin kuin aloituksessa summaksi sanottiin.

Kun joku sanoi, että nelikymppiset eivät enää mitään ruokamarkettien lahjakortteja kaipaa, olen kyllä nähnyt paljon nelikymppisiä, joilla on huono rahatilanne. Toisilla tilapäisesti, toisilla aina. Eikä ole itseltäni pois, jos kaveri lunastaa lahjakortilla vessapaperia, perunaa ja makkaraa, eikä pörrösukkia, tuoksukynttilöitä ja saunavihtaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.