Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tylsä vuosiko?

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   31.12.24 23:00:50

Kaverit päivittelevät faseen pitkiä kirjoituksia menneestä vuodesta että mitä kaikkea on tapahtunut tai sitten on monen kuvan kuvakoosteita menneeltä vuodelta. Nyt aloin miettimään että onko mun vuosi ollut ihan tylsä kun en keksisi siitä oikeastaan mitään sen kummempaa sanottavaa. En varmaan edes mahdollisesti muista kaikkia tapahtumia. :D onko muilla ollut "mitäänsanomaton" vuosi, vai tulisiko (tai onko tullut jo) pitkät syvälliset kirjoitukset kuinka mahtava/paska/tapahtumarikas/yms. mennyt vuosi on ollut?

Re: Tylsä vuosiko?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.12.24 23:04:19

Tämän vuoksi en ole somessa, kun ahdistaa muiden tapahtumarikkaat elämät (tai ainakin kyky kertoa niistä :D)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   31.12.24 23:12:00

Just tuo

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.12.24 23:23:01

Samaa miettinyt.

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   31.12.24 23:30:27

Ai haluisitteko, että teidän terveys olis pettänyt/ perhe hajonnut, läheisiä kuollut tai jotain tommosta? Mä kuulkaa niin toivon että vuoden kuluttua voin vaan toivottaa hyvää vuodenvaihdetta ilman mitään. Ja joo, voihan sitä olla selittelemättäkin, mutta mun asioista on juoruiltu niin katkaisin juoruilta siivet...

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   1.1.25 08:58:20

Alkuvuosi 2024 oli todella tylsä. Loppupuolella tapahtui sitten vaikka mitä, mutta ei ole tapana kertoa näistä somessa. Jokainen tekee omaa someaan niin kuin haluaa, mutta ei minua liikuta suuntaan tai toiseen kenenkään muun elämä.

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   1.1.25 09:00:24

Mietin ihan sammaa. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että minulla on ollut mukava rauhallinen vuosi. On tehty perheenä kaikenlaista, ihan tavallisia asioita.
Ei elämä voi aina olla yhtä juhlaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.