Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies pilasi loppuvuoden

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   31.12.24 21:14:52

No ei pilannut, mutta surkeilen kotona itsekseni kun suunnitelmat muuttui ja ihmiset tympii.

Mies oletti että tiesin hänellä olevan yksi työhomma tässä illasta. En tiennyt kun ei ole ehditty tän päivän suunnitelmista puhua. Tuon homman jälkeen oli jäämässsä muutaman työkaverin ja muun porukan kanssa viettämään aikaa. Tarjoutui kyllä käymään hakemassa mut mukaan, mutta porukka on sellaista missä en oikein viihdy ja tiedän että seurassa on ainakin osan ajasta henkilö joka ei mua sinne halua. Vaihtoehdot on siis olla yksin kotona tai yksin tuossa porukassa.
Yksinolo ei olisi huono vaihtoehto, jos olisin saanut hiukan enemmän varoaikaa. Olisin myös voinut olla myös omien kavereiden kanssa, jos olisin tiennyt.
.
Harmittaa, itkettää ja tunnen oloni poikkeuksellisen yksinäiseksi. Varmaan Menkat tulossa, koska olo on kohtuuttoman surkea.

Re: Mies pilasi loppuvuoden

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.12.24 21:24:17

Eli kommunikaatiokatkos. Eli kommunikoikaa. Nykyään on matkapuhelimet niin kyllä sieltä työkeikalta jossain vaiheessa pystyy vastaamaan kesken päivän että mikä on plääni.

Lähettäjä: Reijo 
Päivämäärä:   31.12.24 21:29:07

Lapikasta, sen jälkeen koeta saada se edellinen exä takaisin.

Päivämäärä:   31.12.24 21:32:35

No sehän se. Eikä ole ensimmäinen kerta kun hän ajattelee mun olevan tietoinen hänen menoistaan vaikkei ole kertonut. Olen itse ollut sen verran kiireinen viime päivinä etten ole ehtinyt tai tajunnut kysellä ja varmistella. Mies on kyllä ollut siis päivän kotona ja meno oli vasta nyt illasta. Parinkin tunnin ennakkovaroitus olisi ollut riittävä, asia selvisi mulle nyt 10 min ennen kuin lähti.

Jotenkin nyt vaan vaikea orientoitua yksinoloon ja typerä itsesäälikieriskely menossa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.12.24 21:33:20

Harmi kuulla, ymmärrän että harmittaa! :( itsekin yksin (jälleen) ja kyllähän se yksinäisyys juhlapyhinä vielä vahvemmin nousee pintaan kuin arkena. Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta kuitenkin :)

Päivämäärä:   31.12.24 21:33:46

Reijo, ei paranis vaihtamalla.

Päivämäärä:   31.12.24 21:36:15

-, kiitos ja samoin. Joo, on se hassusti eri asia erikoisempina päivinä vaikkei mitenkään isosti ole tapana ollut juhliakaan. Vähän hylätty olo nyt.

Päivämäärä:   31.12.24 21:58:12

ei ko ulos nyt siitä. vaikka paikalliseen yhelle.

Päivämäärä:   31.12.24 21:59:11

En kyllä saa tuota mitenkään miehen viaksi, kun kumpikaan ei ole toisilleen mitään kertonut eikä kysellyt. Mutta tällä foorumilla kaikki on miesten syy. Eli hyi miestä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   31.12.24 21:59:43

Mun uudenvuoden suunnitelmat pisti ex uusiksi. Lapset oli mulla joulun ja tänään piti mennä isälleen. No, ilmoitti vain ettei otakaan lapsia sinne.

Suunnitelmat uuden puolison kans meni mönkään, mut hänpä ei siitä harmistunut, tuumiskeli että vietetään sit uusi vuosi lasten kans ja jäi myös kotiin, vaikka tarjosin mahdollisuutta lähteä illanistujaisiin kuten sovittu.

Päivämäärä:   31.12.24 22:07:33

Emme paikalliseen mutta illemmalla voisin kyllä käydä kävelemässä ja katsomassa tulituksia.

Ni sanoin kyllä tuossa ylempänä että minä olen ollut kiireinen enkä ole ehtinyt kysellä ja harmituskin on ihan omaani, mutta yleensä on kyllä tapana ollut että se jolla on menoa niin jollain tavalla ilmottelee. Ei kai se ny niinkään voi mennä että minä jatkuvasti kyselen että miten nyt, ootko menossa vai kotona? Järki menisi molemmilla.

Päivämäärä:   31.12.24 22:08:34

?? Kiva ex, mutta onneksi nyksällä on rakentavampi suhtautuminen :)

Lähettäjä: Pökö 
Päivämäärä:   1.1.25 00:22:37

Minä en olisi suhteessa, jossa puoliso ei halua viettää tärkeitä hetkiä kanssani. En toki koskaan kieltäisi, mutta mulle ei sovi parisuhde, jossa juhlitaan ilman toista. En haluaisi itsekään mennä ilman puolisoa uutena vuonna minnekään juhlimaan. Mustasukkainen en ole.

Muut saa parisuhteissaan tehdä mitä lystäävät.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   1.1.25 03:08:32

Outoa on, ettei aloittaja ja mies ole ajoissa puhuneet asiasta. Mulle ainakin UV on juhlapäivä ja niistä puhutaan puolin ja toisin. Ei se vie montaa minuuttia jutellamiehen kanssa suunnitelmat. Tai miesois voinut kertoa työvuorosta ajoissa.

Mulle tuli vaan viba että panemaan se mies lähti. Ei mihinkään töihin.

Mutta asiaan: mites jos aloittaja ja mies merkkais työvuorot ja muut suunnitellut menot yhteiseen kalenteriin? Sitten ei tarttis yllättyä kun toisella onkin töitä.

Päivämäärä:   1.1.25 03:34:42

Kyllä se ihan todistettavasti töitä teki. Varmaan olisi panemaankin ehtinyt, mutta vaan yleisön edessä. Ei ollut perustyövuoro niin ei ollut kalenterissa ja luuli että olin tietoinen, en vaan tiiä mistä olisi pitänyt tietää.

Pökö, me kyllä juhlitaan erikseenkin eikä uv ole itselle mitenkään tärkeä, mutta keskustelu kyllä on. Ei tässäkään olisi ollut mitään harmitusta, jos se olisi toiminut.

Päivämäärä:   1.1.25 05:06:34

Kuka on niin kiireinen ettei tekstiviestiä ehdi kirjoittaa?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   1.1.25 06:54:00

Täällä myös eilisen suunnitelmat meni uusiksi juuri hetki ennenkuin olisi pitänyt lähteä.

Oltiin uuden kumppanin kanssa tehty suunnitelmia uv-illaksi ja sovittuna oli viettää yhdessä iltaa hänen luonaan ja sovittu, että viestitellään vielä ajasta jne.
No eilen viestittelyssä sitten kävi ilmi ettei meillä ollutkaan yhteisiä suunnitelmia hänen puoleltaan vaan hän viettää uv:n yksin kotonaan.
Tuli aika paha mieli itselle. Ehkä ymmärsin väärin suunnitelmat jo sovituiksi ja olen eilen sitten itsesäälissä itkenyt aivan turhaan mutta tästä suivaantuneena lähetin iltapäivällä viimeisenä viestinä vain uuden vuoden toivotukset enkä reagoinut illan aikana hänen viesteihin mitenkään. :’D

Päivämäärä:   1.1.25 18:33:53

Piste, minä :D Joo, harvoin varmaan niin kiire jatkuvalla syötöllä on ettei ehtisi kirjoittaa, vaan enemmänkin niin ettei ehdi ja muista ajatella asiaa kaiken muun tohinan keskellä. Jos mulla olisi ollut jotain tarkempia suunnitelmia tai toiveissa mennä johonkin niin olisi tullutkin kyseltyä.

Triplapiste, auts. Tuo on vielä kurjempi tilanne. Ootteko vielä ollu yhteyksissä illan jälkeen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.