Lähettäjä: juttua
Päivämäärä: 31.12.24 19:15:34
Kirjoitat hyvin tieyhteisön tilistä. Tosiaan haluavat tuntea asiakkaansa. Minä olen dansken asiakas ja mikä se pankki aikaisemmin ja sitäkin aikaisemmin sitten olikaan. Olenhan vain noin 50 vuotta ollut asiakkaana. Ei tuntunut kiinnostavan kun kävin esittäytymässä henkilökohtaisesti, että 50 vuoden jälkeen vielä tuntisivat hii. Puhelimitse sitten olen hoitanut, ja kysynyt kenen kanssa olen puheissa, no siellä oli Tiina tai Pentti tai joku muu, ei se minulle riittänyt. Kirjaavat kyllä kaiken sinne minun osaltani ylös. Kysyin silloin kun tätä rahaa siirsin, että onko siinä jotain eoäselvää vai sujuuko se pankin kautta joustavasti, no vastaus, ei mitään kyllä se sujuu. Vaan ei sujunut. Onneksi korjasivat sen, ettei sähköjä laiteetu pois maksamattomasta laskusta ja kaikkea muut. Mutta kaikki lisätiedot minun piti niille tuiki tuntemattomille antaa, edes oikeaa nimeä en tiennyt, ja mihin niitä vielä käyttivät ei kerrottu.
Aikaisemmin kun pankki vielä toimi henkilöasiakkaille Espoossa, menin kysymään lainaa virkailijalta, Oikein istumaan sai käydä. Ensin henkkarit, no selvä se, sitten keskustelua ja varmaan juuri pestinsä saanut opiskeluista tullut virkaansa hyvin perehtynyt henkilö sanoi minulle ylväästi, että tule sitten keskustelemaan lainasta kun sinulla on voimassaoleva henkilöllisyystodistus. Arvatkaa henkkari oli EDELLISENÄ päivänä mennyt vanhaksi. Noisin ripeästi ylös ja sanoin, ettei tämä asia jää tähän, vaivoin antoi mies nimensä minulle.
|