Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 14:31:03

Hain uuden älykellon ja pakkauksesta poistaessa kello oli niin löysästi kiinni pakkauksessa, että tipahti siitä pöydälle ja pyörähti pöydän kautta lattialle. Seurauksena, että koko lasin hajalla. En saa asiakaspalveluun yhteyttä, kun on kiinni. Olen liittymä asiakas ja sitä kautta aina tilannut puhelimet ja nyt älykellon. Jouduin ajamaan uudelleen liikkeeseen ja sieltä totesi vain, että tuskin korvataan ja esimies on sitten ensivuonna minuun vielä yhteydessä.

Mutta mitenkä tämä nyt ihan oikeasti menee. Kello oli niin löysästi laitettu pakkaukseen kiinni, että tipahti sieltä pakkausta avatessani. Nostin siis kantta ja pakkaus oli hieman sivuttain, sain kannen irti niin pyörähti pakkauksesta ja hajosi. Kello ollut todella huonosti kiinni, sillä kun itse laitoin sen pakettiin niin pysyy siellä vaikka pakkaus olisi ylösalaisin. Enkä toisiaan edes ole päässyt testaamaan toimiiko tuote, kun lasi hajonnut joten jos siinä nyt ilmenee myöhemmin ongelmia, jos vakuutuksen kautta lasin vaihtaa niin kuka senkin vian korvaa.

Kuuluuko myyjän korvata, jos tuote on pakattu huonosti jonka seurauksena hajoaa.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 14:32:05

Ja luin vakuutusehdot joissa sanottiin ettei vahingon aiheuttamia vikoja korvata, mutta onko se minun vika, ettei tuotetta ole pakattu kunnolla ja niin kuin sen olettavasti kuuluisi olla.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.12.24 14:48:24

Kyllä se nyt valitettavasti sinun oppirahoiksi menee.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Silmälasit prismas 
Päivämäärä:   30.12.24 14:49:11

Tungen tähän samaan. Prismoissa ja tavan kaupoissa myynnissä noita kympin lukulaseja, niissä sangat tai linssit tippuu jo viikon kahden päästä. Onko tämä sellainen vika joka kuuluu korvata uudella tuotteella tai rahalla. Onko kellään kokemusta.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   30.12.24 14:49:37

Tuskin liike korvaa, kun vika on tullut sinun toimesta, vaikkakin vahingossa.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 14:54:47

Ällö ja X//Mutta onko se minun vika ettei tuote ole ollut asianmukaisesti paketissa. Minähän en voinut tietää ettei kello ole pakkauksessa niin kuin kuuluu jonka seurauksena se ilman minun koskemistani tipahtaa paketista ja hajoaa. Kuluttajasuojalaissa puhutaan asianmukaisesta paketoinnista ja jos niin ei ole toimittu jonka seurauksena tuote hajoaa niin myyjän tulee korvata tuote. Eikö tämä nyt mene ihan samaa kategoriaan eli kello ei ole ollut kunnolla paketissa ja se hajoaa pakettia avatessa.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 14:56:26

Ei mene myyjän piikkiin.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.12.24 14:57:41

Vaikea sinun tuota todistaa missään jälkikäteen. En usko, että sinulle korvataan mitään. Muutenhan jokainen voisi käyttää samaa kikkaa hajottaessaan jotakin.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 15:00:57

Oma moka, mutta kotivakuutuksesta voi kysellä ainakin arvokkaamman kellon kohdalla.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.12.24 15:05:08

Ja aloittaja, ymmärrän kyllä harmistuksen. Aikoinaan ostin osamaksulla kännykän ja onnistuin tärväämään sen alle viikko käyttöönotosta ilman, että itse asiaan vaikutin (sai kosteutta). Maksettava oli jo kyllä v*tutti vuosi maksaa pois jotain käyttökelvotonta. Tuolloin vielä opiskelin, eli kännykkä oli minulle iso kuluerä.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 15:06:26

Ällö//Niin eli ei haluta uskoa asiakasta silläkään uhalla, että menettää asiakkaan joka aikaisemmin on aina tilannut kaikki perheen puhelit ja muut älylaitteet kyseisen liikkeen kautta, plus kaikki liittymät niin mieluummin ajatellaan asiakkaan valehtelvan ja yrittävän hyötyä. Olen toiminut kaupassa esimiesasemassa ja kyllä meillä aina pyrittiin uskomaan asiakkaan kertomaa ja arvokkaampiakin tuotteita hyvitettiin muita mukisematta.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.12.24 15:07:51

Kotivakuutukseen menee

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 15:08:38

Ällö//Mutta kun tuo on ihan eri asia. Jos älykello olisi tippunut minun kädestäni niin totta kai se olisi ollut minun virheeni, mutta kun kelloa ei oltu kiinnitetty kunnolla pakkauksen sisälle (pakkaavat ne pakkauksiin myymälässä) niin onko se todella muka minun vikani, että pakkausta avatessa tuote tippuu sieltä ja hajoaa. Jos kello olisi ollut asianmukaisesti pakattu pakkaukseen niin noin ei olisi päässyt käymään.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 15:10:22

No, itse olet kuitenkin avannut pakettia huolimattomasti.

Ei mene edelleenkään myyjän piikkiin, tarkista oma kotivakuutus.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   30.12.24 15:17:59

No jos olet hyvä asiakas niin tietenkin korvataan. Muille ei korvata.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 15:18:29

. //Ei kai se ole minun hioimattomuuttani, jos tuote on pakattu huolimattomasti. Eikö se ole myyjän vika että ei ole pakannut tuotetta niin kuin kuuluu vaan niin huolimattomasti, että pakettia avatessa tuote sieltä riippuu vaikka niin ei kuulu käydä. Edelleen testasin tapahtuneen jälkeen mitenkä tuotteen olisi pitänyt paketissa olla ja se pysyy siellä kyllä vaikka mitenkä päin käännellessä, jos se olisi pakattu sinne niin kuin kuuluu ja huolellisesti. Nyt näin ei oltu tehty vaan tuote oli pakattu huolimattomasti.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.12.24 15:20:14

Tehtaalla ne on pakattu. Edelleen, ymmärrän harmin, mutta kotivakuutus on ainoa, josta voit korvausta saada.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.12.24 15:57:19

Tuskin se kello itsestään lattialle putosi. Olisit avannut paketin huolellisesti pöydän päällä, niin kello olisi tippunut maksimissaan pöydälle ja säästynyt ehjänä. Vaikka kuinka on ihana syyttää aina muita, niin peilistä löytyy monesti vika. Eri asia, jos pakkaus olisi ollut rikki ja kello olisi tippunut rikkinäisestä pakkauksesta.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 16:04:30

Ei sitä ole tarkemmin määritelty, mikä on huolimatonta pakkausta pakkauksen sisällä. Kuluttajansuojalaissa säädetään vain, että tuotteen mukana on oltava sellaiset pakkaukset, mitä kuluttaja kohtuudella olettaa saavansa. Jos vaikka vaasipaketin avaa pitämällä nurinpäin latikkoa ja vaasi tipahtaa, ei se ole myyjän huolimattomuutta, jos siinä ei lukenut , että avaa tämä puoli ylöspäin. Kaikki asiat voivat pudota paketista jos sitä avaa ilmassa eikä sekään ole myyjän huolimattomuutta.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 17:52:29

-//Avasin kannen ja seuraavaksi näin kuinka pahvissa oleva älykello vierähtää pöydälle ja siitä kierii pöytää pitkit kohti reunaa, tipahtaa reunasta yli ja kopsahtaa lattialle. Jos ei olisi ollut huonosti pakkauksessa kiinni niin ei olisi lähtenyt liikkeelle. Pahvi jossa kello oli kiinni mahdollista kellon pyörimisen. Ilman pahvia olisi jäänyt vain pöydälle. Ihan pöydän päällä suht kaukana reunasta avasin pakettia. Ei tullut mieleenkään, että kello sieltä valuu ulos ja kierii pöydältä alas. Ei myöskään käynnyt mielessä, että paketti pitäisi jossain lattialla patjan päällä avata ettei vain lähde kierimään ja jos lähtee niin näyttö ei hajoa. Edelleen tilanne olisi ihan eri, jos itse olisin kellon tiputtanut kädestä tai pöydältä huittaissut lattialle, mutta sitä nyt en ihan purematta niele, että on omaa syytäni, että kello ei ole kiinni kolossa jossa sen kuuluisi olla ja paukkauksen pahvin vuoksi kierii pöydällä, mikä aiheuttaa tippumisen alas. En avannut edes pakkausta voimalla yms. Joten kyse ei ole edes siitä.

Mutta katsotaan mitä asiakaspalvelu vastaa, kun aukeaa. Jos arvostavat yhtään asiakkaana niin hyvittävät tuotteen ja tietävät itsekin sen olevan kannattavampaa kuin menettää asiakas kilpailijalle.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   30.12.24 17:55:11

No ei todellakaan kuulu korvata. Mämmiräpylä ja pakettien kovakourainen repijä ja vielä syyttää muita.

Ps.
Matkavakuutuksen omavastuu usein 0e jos satuit olemaan kylässä ja kello kolahti rikki kotimatkalla kuitenkin.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 18:00:04

. //Paketti oli pakko avata vähän ilmassa, sillä kansi ja pohja olivat niin tiivisti kiinni toisissaan ja pohja täysin kannen sisällä, että minun piti antaa painovoiman tiputtaa pohjaa alas päin kunnes siitä pohjasta saa otteen. Voit käydä netistä katsomassa minkä näköinen paketti on.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 18:02:31

**//Ei sitä pakettia pysty repimään auki. Pohja on tiiviisti kannen sisäpuolella. Piti antaa painovoiman valuuttaa pohja irti kannesta ja kun pohjasta lopulta sai kiinni niin ei sitä kantta siitä millään repimällä saa irti paineen vuoksi.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.12.24 18:11:56

Missä älykellossa menee lasi rikki noin helposti? Tietää olla ostamatta. Ainakin omaa kelloani olen tiputellut ja välillä ranteeni kopauttanut pöytään tms. eikä ole rikki mennyt

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 18:15:59

-//No tuo on toinen mitä itsekin ihmettelen, että mitenkä paukahti niin helposti rikki joten mistä voin tietää ettei kyse ole jostain maanantai kappaleesta ja koska en edes ole päässyt koko tuotetta testaamaan rikki menneen näytön vuoksi niin mistä edes tiedän toimiiko koko masiina ja olisinko ollut tyytyväinen ostopäätökseeni. Nythän en ole koko tuotetta päässyt edes testaamaan.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   30.12.24 18:18:29

"Voit käydä netistä katsomassa minkä näköinen paketti on."

Millä hakusanoilla löydän sen paketin?

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   30.12.24 18:20:58

Toinen kysymys: sattuuko sinulla olemaan tuoteturva pankkikortissasi? Niissä on yleensä pienempi omavastuu kuin kotivakuutuksessa.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 18:23:27

"Mutta katsotaan mitä asiakaspalvelu vastaa, kun aukeaa. Jos arvostavat yhtään asiakkaana niin hyvittävät tuotteen ja tietävät itsekin sen olevan kannattavampaa kuin menettää asiakas kilpailijalle."

Meinaat ihan tosissasi että tuolla tarinalla pitää saada uudet ehjät vehkeet ilmaiseksi?

Toheloin avatessani uutta 75 tuumaista tvtä paketista ja kolhaisin paneelin rikki, haluan uuden kun oli varmasti huonosti pakattu? Tiputin uuden puhelimen lattialle ennen kuin ehdin laittaa panssarilasia ja saan uuden tilalle kun oli liian tiukasti tai löysästi pakkauksessa?

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 18:34:24

. //Huawei watch fit 3. Näet ihan YouTubesta mitenkä sen kellon siellä paketissa pitäisi olla yms.

Toinen. //Eihän nuo ole sama asia. Minä en ole kolhaissut kelloa tai tiputtanut kädestä yms. Vaan kello on ollut pakkauksessa huonosti ja normaalisti sitä avatessa sieltä kierähtänyt ulos ja jatkanut pyörimistä kunnes tippunut reuna yli. Sama asia kuin sanoisi, että vaadi mennyt rikki, kun se ei ole paketissa ollutkaan omassa syvennyksessä vaan paketissa irrallisena ja kantta nostaessa kierähtää sieltä ulos ja hajoaa. Sen verran olen työni kautta paketteja purkanut ja käsitellyt ettei tämä ole mitenkään minun syytäni, sillä normaalilla avaamisella ei pitäisi noi käydä eli sitä että pitäisi paketti jossain patjan päällä avata.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 20:36:57

Siinä you tube videossa se ainakin tiputtaa kellon siinä pahviosassa pöydälle eikä sille käy mitään. Irtosiko kello siinä sitten?

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 20:40:44

Ja videon mukaan kello olisi kiinni pahvissa niin, että hihna menee varmasti sen ympäri jotenkin. Voihan tuo olla reklamaation paikka, jos kelloa ei edes tietoisesti irrotettu ja se itsestään luiskahti ulos pahvista.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.12.24 20:49:46

Miten tuon mallinen kierii, ja vielä pitkiä matkoja?

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 20:57:25

. //Pahvilaatikossa on pahvi jossa on syvenny ja kellon pitäisi olla siellä syvennyksessä kunnolla kiinni. Kellon sisällä sitten on vielä oma pahvi joka pitää kellon ympyränä ja siellä syvennyksessä paikoillaan. Kun avasin kannen painovoimaa käyttäen, koska kansi ei muulla tavalla lähtenyt irto ja lopussa sitten paketti on vähän sivuttain ja otin kannen irti niin kello pyörähti laatikosta pihalle eli ei ollut siellä syvennyksessä kiinni niin kuin kuuluu ja siitä lähti pyörien pöytää pitkin reunalle ja tipahti lattialle josta sitten kuului napshdus ja arvasin, että hajosi. Kaikki tapahtui niin nopeasti etten edes tajunnut mitä tapahtui, mutta kun tutkin pakkausta yms. Niin kello ei ole ollut kiinni pakkauksessa niin kuin kuuluu, sillä kun laitoin sen sinne syvennykseen niin se pysyy siellä paikoillaan, vaikka kuinka kääntelee pakkausta. Mielestäni on ainakin aika kohtuutonta olettaa että kuluttaja varautuu siihen, että tuote on irrallaan paketissa ja sen seurauksena lähtee sieltä pyörimään omille teilleen.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 20:59:08

Ei kai se kierinyt vaan osui pöydälle ja jos siitä pomppasi lattialle.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 21:00:21

.. //No kerropa se sille kellolle mitenkä se on mahdollista. Niin se vaan meni pöytää pitkin siinä omassa pahvissan ja kopsahti lattialle. Joten olisiko minun tälläiseen nyt pitänyt osata varautua ja ennustaa että kello osaa pyöriä ja on irrallaan pakkauksessa. Aika kohtuuton vaatimus minusta ja iski olenkin ärtynyt. Ymmrrän, jos olisin repinyt pakkausta tai tipputtanut kellon kädestä, mutta tuo koko tapahtuma jo oli niin uskomaton ettei sellaiseen ihan oikeasti voi varautua ja minusta myyjän pitäisi sen vuoksi jo tulla vastaan.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 21:06:01

Varmaan viime kädessä voit pyytää kuluttajariitalautakunnasta ratkaisusuosituksen, mutta jotenkin sinun pitäisi pystyä todistamaan huono kiinnitys pakkauksessa. Se voi olla vaikeaa, jos et saanut tapahtumaketjua videolle.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 21:11:14

Kehnoa laatua kyllä. Omani on ollut nyt 3 vuotta ranteessa aika lailla 24/7, on saanut aika kovaa osumaa mm. hevoshommissa ja raksalla. Tämä sinun kellosi tosin on suht edullinen, joten liekö syy heikkoon laatuun. Ei omanikaan ökykello ole, mutta oli noin 300e ostettaessa.

Mutta niin, oppirahoja: kalliimmat jutut kannattaa aina ostaa luottokortilla. Luottokortti antaa lisätakuun, johon tämä menisi.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 21:14:00

. //Ihanaa, että joku edes ymmärtää mitä ajan takaa. Totta kai tässä on vain asiakkaan sana tapahtuneesta ja he joutuvat punnitsemaan uskovatko asiakasta. Itse tehnyt esimiehenä kaupan alalla paljon hyvityksiä eikä meillä olisi tullut mieleenkään epäillä vastaavassa tilanteessa asiakasta ja muita mukisematta ollaan korvattu paljon kalliimpiakin tuotteita joten siksi itseäni nyt ihmetytti tuo asenne varsinkin, kun koko perhe ollut pitkään liittymän asiakkaita ja kaikki älylaitteet ja muut hankinnat tehty tämän yrityksen kautta eli se raha määrä mitä vuodessa meiltä saavat on pientä kyseenomaiseen laitteeseen verrattuna.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 21:35:24

Onpa harmillinen tapahtuma, harmittaisi aivan hirveästi, jos noin kävisi! Kello on kuitenkin suht edullinen ja ei ilmeisesti kovin vahvaa tekoa. Minulla ei olisi yksikään urheilukello pysynyt kauaa ehjänä, jos noin helposti hajoaisi.

Mikäli kotivakuutuksen omavastuu on pienempi kuin kellon hinta, niin sieltä saattaisi saada vähän korvausta. Mutta toivottavasti yritys korvaa tuotteen, jos ei, niin kuluttajariitalautakunnasta voi pyytää ratkaisusuosituksen, kuten joku jo mainitsikin.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   30.12.24 21:52:44

Tuon takia maksan aina Visalla. On vakuutus niille ostoksille.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 21:53:51

. //Itselle iso raha vastavalmistuneena ja sen vuoksi ostinkin tämän kuukausimaksulla puhelinliittymän yms. Päälle. Toki heti kun saan ekan palkan niin helpottaa ja voin maksaa kerralla pois. Olisi vain ollut todella tarpeen, kun aloitan työt. Olisin pystynyt pitämään lapseen helpommin yhteyttä yms. Ja siksi hankin laitteen nyt ennen ekaa palkkaa.

No sen tiedän, että jos eivät aio hyvittää tuotetta niin perheen liittymät siirtyy muualle ja jatkossa laitehankinnat yms. Tehdään muualta.

Itse kyllä vähän ihmettelen miten näyttö meni niin hajalle. Siinä kuitenkin oli suojakalvokin päällä yms. Joten minulla on saanut olla ihan oikesti todella huonoa tuuria, kun osu nyt juuri sellaiseen kulmaan, että koko näyttö pirstaleina.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.12.24 21:54:42

H//En omista visaa, mutta näköjään sellainen kannattaa hankkia.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: utelias 
Päivämäärä:   2.1.25 21:01:27

Miten tässä kävi? Joko asiakaspalvelusta vastattiin?

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   2.1.25 22:09:56

Miten kello voi kieriä?

Kuule ei sitä liikettä kiinnosta muutaman asiakkaan menetys, vaikka kuin olette ”hyviä asiakkaita”. Niin ne on kaikki muutkin, ja teitä on kolmetoista tusinassa. Eivät jää perään kaipaamaan.

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.1.25 22:50:02

Meiltä ei ainakaan saisi uutta tuolla tarinalla. Pska juttu ja ens keralla avaa paketit keskellä sänkyä niin ne ei vierähtele lattialle. Ja myyjäliike ei vaikuta siihen miten tuote on pakattu, kun ne ei niitä pakkaa.

Minkä merkkinen kello?

  Re: Älykellon lasi rikki ennen käyttöönottoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.25 22:55:30

Myyjä kuitenkin vastaa tuotteen virheestä ja huono pakkauskin voi olla sellainen, vaikka myyjä ei olisi pakannut. Myyjän vastuuta säätelee kuluttajansuojalaki.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.