Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Brittisarjojen tuntijoille joulusarjakysymys

Lähettäjä: Elf 
Päivämäärä:   29.12.24 23:38:14

Katsoin noin 20 vuotta sitten tv:stä kolmiosaisen brittisarjan, jota esitetettiin suunnilleen joulun alla ja iltamyöhään muistini mukaan YLEn kanavilla. Sarjassa oli aiheena joulunvietto.
Eläinlääkärimies oli viettämässä ensi kertaa joulua erittäin varakkaiden ja konservatiivisten appivanhempiensa luona. Sarja jäi mieleen tosi hauskana, mutta en ole nähnyt sitä koskaan sen jälkeen enkä tietenkään nimeäkään muista.
Tietäisiköhän joku, mikä sarja on ollut kyseessä? Onko muita sarjan katsoneita? Ja aina parempi, jos saisi vinkkiä, olisiko sarja katsottavissa jostain.

Re: Brittisarjojen tuntijoille joulusarjakysymys

Lähettäjä: Mötkö 
Päivämäärä:   30.12.24 00:11:41

Mulle tulee mieleen Vävypoika oon: Jouluspesiaali. Mutta en muista, että tässä olis ollut eläinlääkäri tää mies.

Päivämäärä:   30.12.24 00:15:22

Oi kiitos vastauksesta. Sarjan nimi kuulostaa tutulta ainakin. Olikohan muuten vaimo eläinlääkäri sitten? Vai ei kukaan, ja sotkeutuu muistissa muihin sarjoihin. Jospa kyseessä on juuri tuo, ja löytyykin jostain.

Lähettäjä: Mötkö 
Päivämäärä:   30.12.24 00:24:45

Toivottavasti löydät sarjan jostain katsottavaksi :). Mäkään en muista tarkasti yksityiskohtia mutta hauskana jäi sarja mieleen.

Päivämäärä:   30.12.24 11:31:30

Kiitos Mötkö, nyt on mahdollista etsiä, kun on nimi sarjalle.

Lähettäjä: Keltainen 
Päivämäärä:   30.12.24 17:15:46

Kuulostaa hyvin paljon tälle:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Worst_Week_of_My_Life

The Worst Week of My Life is a British television sitcom, first broadcast on BBC One between March and April 2004. A second series was aired between November and December 2005 and a three-part Christmas special, The Worst Christmas of My Life was shown during December 2006.

Noin 20v vanha, siinä on kolmiosainen jouluspesiaali. Tuo sarja on kaksiosainen, ensin on se ei-jouluun keskittyvä ja sen jälkeen kolmiosainen jouluspesiaali. Olen myös itse tuon nähnyt eli suomessa on esitetty.

Löytyy youtubesta soittolistana englanniksi. https://tinyurl.com/4ts7dcps

Päivämäärä:   31.12.24 01:30:39

Kyllä, juuri tuo.
Kiitos vinkistä Keltainen.
Tuntuisi, että sarja voisi pyöriä Suomenkin uusinnoissa välillä, mutta ei ilmeisesti tuon koommin ole esitetty täällä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.