Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lukeeko naisten tinder profiileissa pituus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.24 17:38:45

Kuten miesten aina lukee. Vaikuttaako pituus siihen anntko tykkäyksen miehelle?

Re: Lukeeko naisten tinder profiileissa pituus?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.12.24 17:43:38

Ei lukenut omassani ja miesten profiileissakaan ei ollut merkitystä. Enemmän vaikuttaa esim arvomaailma kuin pituus.

Päivämäärä:   29.12.24 17:48:25

Monille naisille miehen pituus on todella tärkeä ominaisuus.

Itselläni ei lukenut eikä miehelläkään yhtä lyhyitä/pitkiä ollaan. Kaksi deittiä valehteli pituutensa 10-15 cm yläkanttiin, valehtelun (ja persoonien) takia eivät päässeet jatkoon. Miehet voisi opetella olemaan rehellisesti sen pituisia kuin ovat. Tiiä mistä kaikesta muustakin valehtelevat herkästi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.12.24 17:49:50

Minulla lukee, mutta ei sillä kai niin ole väliä. Itse arvostan hieman pidempiä miehiä ihan sen vuoksi, että oma harrastus on pitkien ihmisten. Tämän vuoksi suurin osa kavereistani on pitkiä ja olisi erikoista kuvitella mies lyhyemmäksi kuin ystävät .

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.12.24 19:17:55

Ei omassani ainakaan lukenut.
...: Mitä ihmettä nyt taas =D

Päivämäärä:   29.12.24 19:39:56

Minulla luki, kuten tosi monella miehelläkin. En halua itseäni lyhyempää miestä, enkä myöskään liian pitkää. Löysin mulle just täydellisen pituisen miehen :D

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   29.12.24 20:48:32

Mulla luki, olen 172cm pitkä enkä mielellään halua lyhyempää miestä. Sitäpaitsi hyvähän sen miehenkin on tietää, jos on lyhyempi ja vaikka epävarma itsestään. Tai jos miehellä on periaate että ei deittaile tai syty pidemmistä naisista. Nimittäin sain ennen tota pari matchia joissa miehet oli lyhyempiä ja kun totuus paljastui niin kirjoittelut hälveni kummankin puolelta :D

Päivämäärä:   30.12.24 06:10:53

... , mikähän harrastus on vain pitkien ihmisten harrastus? :D

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   30.12.24 07:12:36

^ esim. koripallo?

Mulla luki (174cm), koska halusin vähintään saman mittaisen miehen ja vaikken edes ole mikään super pitkä, on pituuteni ollut ongelma jopa ihan tuntemattomille miehille. Kaikille helpompaa, kun faktat on heti selvillä.

Päivämäärä:   30.12.24 07:14:07

Mi, harrastaa voi kyllä ihan minkä mittainen vain, vaikka sitä koripalloakin. Ammattilaistasolle ei ehkä pääse, mutta harrastamiseen ei vaadita tiettyä pituutta. Ja harrastamisestahan tässä oli kyse?

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   30.12.24 07:20:15

^ Eihän se liittynyt edes harrastamiseen vaan toiveeseen, että mies olisi samassa pituusluokassa kuin kaverit.

Päivämäärä:   30.12.24 07:21:46

Mi, lähinnä huvitti tuo "oma harrastus on pitkien ihmisten".

Päivämäärä:   30.12.24 07:57:10

Minulla luki pituus ja paino. Pituus siksi että olen pidempi kuin iso osa miehistä, enkä halunnut että se tulee yllätyksenä. Haluaisin myös että mies on vähintään yhtä pitkä. Paino siksi, ettei miehille tulisi paha mieli kun vihjaan että heidän pituudellaan on väliä :D

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   30.12.24 07:59:53

Jos olisin tinderissä, niin laittaisin pituuteni näkyviin. Olen sen verran pitkä, että pituus saattaisi tulla joillekin järkytyksenä, enkä halua itsekään jotain itseäni 15cm lyhyempää treffailla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.