Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voihan morkkis…

Lähettäjä: Ugh 
Päivämäärä:   28.12.24 20:04:31

Olen eronnut, minulla ei ole sukulaisia tai vanhempia ja pitkän aikaa mieheni iso perhe oli minun perhe kunnes ero tuli. Vielä vuosi sitten he sanoivat että olet silti osa perhettä. Sitten sain vahingossa kuulla että ovat järjestämässä isot yllätys bileet perheen isoäidille ja minä olen ainoa ketä ei ole kutsuttu.
Ex mieheni ja minä tullaan kuitenkin ihan hyvin toimeen eikä ole mitään ongelmaa olla samassa tilassa, siis ei tosiaankaan mitään draamaa mutta ilmeisesti suku ei tätä ymmärrä ja kokee sen vaikeaksi.

Vaivuin ihan järjettömän itsesääliin ja koin älytöntä yksinäisyyttä ja hylätyksi tulemisen tunnetta niin lähdin baariin ja vedin aivan armottomat perskännit. Onneksi naapurini oli siellä myös ja ajoi minut kotiin ja talutti sänkyyn nukkumaan.

Ja aamulla sitten katson puhelinta niin olen purkanut tätä ihan väärille ihmisille ja osoittanut katkeruuttani.
Argh! Mitenhän tästä selviää…?

Re: Voihan morkkis…

Lähettäjä: Peukku 
Päivämäärä:   28.12.24 20:13:57

Auts.. No mutta teillä ei yhteisiä lapsia..? Voihan olla että exällä on uus nyxä eikä juhliin haluttu ylimääräistä draamaa..? Tai exä on halunnut, ettei sinua kutsuta..? Tottakai puolison suvun kanssa tulee läheisiksi, mutta ei se side yleensä vuosia kestä eron jälkeen. Ylipäätään jokainen ns.ylimääräinen ruokittava/hyysättävä suu on jossain määrin taakka. Varmasti pitivät sinusta aidosti. Näin elämä menee.

Re: Voihan morkkis…

Lähettäjä: Ugh 
Päivämäärä:   28.12.24 20:24:10

No on meillä aikuinen poika ja hän menee niihin juhliin ja haluankin koska se on hänen ainoa perhe. Olin laittanut exälle viestiä että minun kuuluisi mennä näihin juhliin ja ex sanoi että ”älä purkaa katkeruutta minuun, minä en edes halua mennä sinne!” ja sitten ehdotin että mitä jos kertoisit äidillesi että lähetät ex vaimosi sinne sen sijaan, hän vaan vastasi ”ei tule tapahtumaan!”

No joo mutta sitten näin jossain Facebookissa joku sanoi että rauha tulee siitä että sanoo hyvästit monille ihmisille. Niin tällä nyt sitten kärvistelen tämän päivän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.