Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ensisuudelma ja kouriminen, osa 2.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   28.12.24 15:01:56

Tää aihe on mennyt osin väärille raiteille siinä, ettei aloittaja mielestäni ole missään vaiheessa edes miettinyt että toimiko mies väärin, vaan ollut huolissaan siitä, että jos mies halusikin vain seksiä.

Aloittaja painotti siis nauttineensa tilanteesta johon Piste kiirehti kertomaan, ettei se tarkoita etteikö jotain väärää olisi voinut tapahtua. Juu, ei niin, siinä tapauksessa jos kyseessä ei ole kaksi aikuista, tasaveroista ja selvää aikuista. Käsittääkseni tässä tapauksessa oli, joten tähän on nyt turha vetää mukaan mitään pakottamiseen ja alistamiseen liittyvää.

Täällä on myös toistuvasti sanottu ettei kukaan arvostele sitä, haluaako joku edetä hitaasti vai ei. Kuitenkin esim. Piste itse oli sitä mieltä että vain sivistymättömät ja käytöstavattomat ihmiset etenevät nopeasti. Siihen pyysin perusteluja ja sain vastaukseksi romanttisen kirjallisuuden. Tässä kohtaa taisin itse sanoa hieman pahasti mutta kyse ei ollut hitaasti etenemisestä vaan muiden arvostelusta, erityisesti kun perusteet ovat tuota luokkaa.

Edellisessä ketjussa oli hyvä kirjoitus siitä, mihin pelko siitä että mies haluaisi vain seksiä, on perustunut. Nykyisin pelko taitaa enemmän liittyä siihen, etteivät muut ajattele naisen olevan liian helppo (joka edelleen tuntuu olevan synonyymi huonolle naiselle) ja/tai siihen, että saakin hommasta vain sydänsuruja.

Se on siinä mielessä täysin ymmärrettävää, että monilla naisilla syntyy seksin myötä entistä vahvempia tunteita ja monille seksi on merkki seurustelusuhteesta tai ainakin siihen tähtäävästä. Ja näinhän asia ei tietenkään aina ole. Ja kuten aiemmassa ketjussa kirjoitin, se seksi saattaa tosiaan katkaista lupaavalta tuntuneen suhteen alun. Ei tosin välttämättä siitä syystä että mies halusikin vain pelkkää seksiä, vaan siitä syystä ettei se seksi ollut sellaista, jota haluaisi toista kertaa.

Re: Ensisuudelma ja kouriminen, osa 2.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.24 15:09:54

Ainokainen: Ensinnäkin tällä on useita samoja välimerkkejä vaikka eräs henkilökohtainen vihaajani onkin jo julistanut, että ne kaikki ovat minä. Minä en kirjoittanut, että vain sivistymättömät etenevät nopeasti enkä puhunut romanttisesta kirjallisuudesta mitään, mutta kylläkin olin täällä useamman muun kanssa samaa mieltä siitä, että ei ole ihan ok mennä mitään kysymättä heti kourimaan. Sanoin myös, että on normaalia, että seksiin liittyy, myös ihan aikuisilla ja kokeneilla, ristiriitaisia tunteita ja joku asia voi tuntua sekä jollain lailla hyvältä että jollain lailla pahalta. Sehän ei automaattisesti tarkoita, että olisi joutunut jonkinlaisen seksuaalisen väkivallan kohteeksi kuten sinä tunnut kirjoitustani tulkitsevan, mutta pointti oli se, että ei kannata jatkossa ainakaan pakottaa itseään sellaiseen joka on jo aiheuttanut ahdistusta.

Lähettäjä: Kää 
Päivämäärä:   28.12.24 15:17:18

Olen nelikymppinen enkä pidä kiihottavana sitä että pussatessa kouritaan päästä varpaisiin. Ensisuudelma voi olla muutenkin jotain muuta kuin intohimoista rellestämistä, joten jos heti ensimmäisenä räplää ja puristelee kaikkialta mihin yltää ja tunkee kättä vaatteiden alle, niin varmasti repisin itseni irti ja kysyisin, että mitä helvttiä tuo oli.

En osaa kuvitella, että kukaan aikuinen aiemmin ketään pussannut toimisi noin. Lähinnä tuota kourimista harrastaa ne nuoret, jotka ei ole koskaan ketään pyssanneet ja ovat katsoneet leffoja tai kauniita ja rohkeita ja siitä oppinut, että pussailu on aina intohimoista riehumista. Yök.

Lähettäjä: Pitää paikkansa 
Päivämäärä:   28.12.24 15:48:52

Huono suudelma on merkki siitä että mies on huono myös sängyssä.

Lähettäjä: Aino 
Päivämäärä:   28.12.24 15:57:05

Olen viiskymppinen ja minulle kiihkeä ensisuudelma ei olisi aloittajan kuvailema. Minua ällöttäisi vaatteiden alle meneminen, koska olisin suutelemassa ensisuudelmaa ilman sänkyyn menoa. Minä ottaisin jopa vähän loukkauksena sen, että mies kuvittelee minun olevan valmis sänkyyn heti. Vaikka mies kunnioittikin eikä edennyt pidemmälle, niin minulle se olisi vähän turn off. Olen varmaan aika vanhanaikainen tässä nykymenossa, mutta tällainen kuitenkin olen. Sänkyyn meno ei ole minulle pikku juttu ja vaatii ehdottomasti toisen parempaa tuntemista. Ensisuudelman asteella ollessa sellaista ei ole vielä kehittynyt, vaikka kuinka olisin miehestä kiinnostunut ja minulla itsellä olisi haluja.

Lähettäjä: jahas 
Päivämäärä:   28.12.24 16:13:05

tyyliin suukko ja posken hipaisu saa mut kuumemmaksi kuin se hiton kouriminen.
on meitä monen junaan.
kauheinta on kurkkukielarit, puoli naamaa kuolassa ja ne kädet jokapaikassa, hyi hele. ajatuskin saa vinkumaan inhosta.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.12.24 16:16:40

Olisi minullekin turn off työntää kättä vaatteiden alle ja alkaa heti ronkkia tissejä tai alapäätä, kun kyse on ihan ensimmäisestä suudelmasta jonka pitäisi olla jollain tavalla hieno ja herkkä hetki. Koska kyllä se käsi housuissa tai paidan alla tarkoittaa yleensä sitä, että haluaa seksiä.

Ja seksin haluamisessa ei ole tietenkään mitään väärää ja voihan tilanne edetä siihenkin jos kumpikin haluaa - mutta aina kun kyse on uudesta asiasta uuden ihmisen kanssa niin parempi pelata varman päälle ja edetä hitaasti :) Jos siis aidosti haluaa muutakin, kuin vain sänkyyn.

Sitä en tosin ymmärrä, miksi tuntemattomien mielipiteitä asiaan pitää tulla kysymään netissä. Eiköhän aloittaja itse tiedä, mitä tunsi sillä hetkellä ja oliko tuo mieheltä OK vai ei. Jos ei, niin asiasta olisi voinut sanoa...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.12.24 16:27:39

Mulla sama kokemus kuin aloittajalla, miehelläkin ikää saman verran, oisko jopa sama tyyppi? Paljastui pelimieheksi joka lemppas kun lopulta pääsi pöksyihin. Ihan 6-0 kyllä pääsi kusettamaan,, vaikka en ole kovin hyväuskoinen edes

Päivämäärä:   28.12.24 16:43:16

Se riippuu miten kouraissut. Limaisesti vai herkästi ja hitaasti toista kunnioittaen. Oma mies ei kouraissut mutta sellaista intiimiä koskettelua silti oli esim. halausta takaapäin oikein kiinni ja lähekkäin mikä päätyi kans makkarin puolelle. Nyt 6v oltu yhdessä.
Ei tullut oloa, että halusiko vaan seksiä, ehkä AP:lla on siis hyvä syy epäillä?

Ja olen eri Piste. Tämä mun eka kommentti koko aiheeseen :D

Päivämäärä:   28.12.24 18:14:25

Kyllä tuo kuulostaa siltä, että aloittajalla ja miehellä on ollut eri käsitys treffien laadusta :) Nykyisinhän miehillä on oletuksena se, että kyse on kevyestä seksitreffailusta.

Lähettäjä: Turn off (ap) 
Päivämäärä:   28.12.24 19:20:09

Joo ei minun mielestäni mies toiminut mitenkään väärin, ainut mitä mietin, oli se onko tuo nyt sellaista käytöstä mitä toivoisi ensisuudelmalta ja oliko motiivina vain päästä pöksyihini.

Päivämäärä:   28.12.24 19:24:34

No se pitää sun jutella ja kysellä mieheltä, että mitkä ovat hänen tarkoitusperät sinuun. Me ei täällä tiedetä.

Päivämäärä:   28.12.24 19:44:24

Mistäpäi mies on?

Päivämäärä:   28.12.24 19:53:52

En usko, että on pisterivin tuntema mies.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.12.24 22:21:37

Jos nyt olisin uuden suhteen äärellä niin ensimmäisen suudelman haluaisin olevan viivyttelevä ja tunnusteleva. Kiihottavampaa on se odotuksen tunne kun että heti ollaan intiimialueilla.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   28.12.24 23:19:53

Täällä aloittaja kävikin jo jälleen kertomassa ettei kokenut miehen toimineen väärin. Oon kyllä täysin samaa mieltä jonkun kanssa siitä, että kyllä miehillä on vaikeaa tietää, milloin pitää olla valmis viemään homma heti maaliin ja milloin ei. Ja kaikille se mielistelevä ja epävarma kysely ei toimi vaan sammuttaa koko homman samantein.

Piste: Puhuit siis myös aikuisista, tasaveroisista ja selvistä ihmisistä. Millaisia tilanteita sitten tarkoitat, joissa voi tulla jälkikäteen ristiriitaisia tunteita? Mulla kun ei ole mitään vastaavia kokemuksia vaikka seksistä noin ylipäätään on paljon kokemusta. En siis aidosti vain ymmärrä tätä. Mihin sä sitten luulet että tuollaiset kokemukset liittyy? Häpeään? Jos siis kyse ei ole lainkaan ollut pakottamisesta tai alisteisesta asemasta vaan kaikki on ollut täydessä yhteisymmärryksessä tehtyä. Ja miksi sun vika lause sitten kuitenkin tässä kohtaa liittyi pakottamiseen jos siitä ei edes ollut kyse?

Päivämäärä:   28.12.24 23:21:36

No sano kaupunki niin voin kerto onko?

Päivämäärä:   28.12.24 23:56:32

Ainokainen: On ensinnäkin ihan hirveän turhauttavaa yrittää keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ilmeisesti edes lue viestejäni kunnolla. Viimeisessä lauseessani sanoin, ettei itseään kannata pakottaa sellaiseen, mikä on aiemmin aiheuttanut ahdistusta. Sinä taas puhuit siitä, että olisin muka väittänyt aloittajan kumppanin pakottaneen hänet johonkin. Oletan, että ymmärrät mitä tarkoittaa itsensä pakottaminen johonkin.

Mitä tulee siihen, että seksi voi herättää ristiriitaisia tunteita, niin, kyseessähän on kuitenkin aika herkkä alue meissä ihmisissä eikä se aina ole ihan selvää mitä itse haluaa. Tämäkin on varmaan asia, jota on mahdotonta selittää ihmiselle, jolla on jonkinlainen lähtökohtaisen pilkallinen asenne seksuaalisiin epävarmuuksiin kuten sinulla nyt vähän tuntuu olevan. Voisiko nyt vaikka ymmärtää ja hyväksyä, että kaikki eivät ainakaan ole tässä asiassa samanlaisia kuin sinä, eikä siinä ole mitään pahaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.12.24 00:08:47

Nimim jahas, niin samaa mieltä.
Pussailin pari viikkoa sitten varovaisesti pikkujouluissa työkaveriani ja päädyin hänen luo sitten hyvin yllättäen myös yöksi. Ei yhtään minun tapaistani käytöstä todellakaan. Se varovainen hellä suukottelu sai mut haluamaan lopulta paljon enemmän kuin jos olisi käynyt röyhkeästi päälle ;)

Lähettäjä: gkgi 
Päivämäärä:   29.12.24 10:24:32

Ymmärrän aloittajaa. Itse tapailin erästä miestä ja ensisuudelman tullessa (en ollut suudellut ketään miestä vuosikausiin) mies alkoi välittömästi housujen päältä hiplmaamaan jalkovälistä. Tunnelma meni pilalle ja menin jotenkin lukkoon enkä sanonut mitään mutta jäi tosi kiusaantunut olo ja vähän sellainen kuvotus. Olin kuitenkin niin vietävissä etten nähnyt varoitusmerkkejä siitö että mies joka samantien pyrkii intiimialueille, on oikeasti juntti ja moukka. Ja tämä tuli ilmi kun aloimme seurustella, ei kunnioittanut mitään rajoja jatkossa ja käyttäytyi niin junttimaisesti että sai hävetä silmät päästä.
Jälkikäteen viisaampana ymmärsin että ensisuudelma kertoo tosi paljon tulevasta. Fiksu, älykäs mies osaa suudella ja olla kohtelias ja hellä pyrkimättä heti kourimaan. Ne kourijat on niitä epäempaattisia juntteja, sovinisteja yms. Kertoo ihmisestä kaiken ja kannattaa laittaa samantien stoppi.
Fiksu, älykäs mies on kohtelias, huomaavainen, hellä, ottaa huomioon, ei aiheuta kiusallisia tai vaivaantuneita tilanteita ja ei kohtele naista esineenä. Niiden kourijoiden kanssa voi sitten harrastaa vaan yhden yön kivaa mutta parisuhdetta ei kannata muodostaa koska oikeasti eivät arvosta naista pätkääkään.
Huono suudelma on huono suhde jatkossa. So simple is that. Mies kertoo itsestään paljon siinä kohtaa.
Menee ihan kylmät inhon väreet ajatuksesta että jokin junttimoukka alkaisi kouria kovakouraisesti ensisuudelman aikana. Ei ikinä enää. Oksetus.

Päivämäärä:   29.12.24 10:31:10

Eihän aloittajalla tilanne ollut mennyt yhtään pilalle. Oli nauttinut tilanteesta. Vasta jälkikäteen oli alkanut miettiä, että pitäisikö katua vaikka siinä tilanteessa oli nauttinut täysin siemauksin.

Lähettäjä: MIES 
Päivämäärä:   29.12.24 10:37:55

Akat täällä taas valittaa kun ensin tavara märkänä on nuoltu toisen kanssa ja sitten hiipii mieleen epäilys että olenko sittenkin huo-ra :D :D. Koettakaa päättää mitä haluatte.

Lähettäjä: May 
Päivämäärä:   29.12.24 10:49:53

Vaukka tavara kostuisi, mmilä on ihan luonnollista, ei mieli välttämättä ole valmis seksiin. Se teidän miesten olisi hyvä tajuta naisista, että useimmille meille seksi ei ole vain seksiä. Mielen ja kehon pitää olla samaa mieltä. Miehille tunteettoman seksin harrastaminen on helpompaa.

Lähettäjä: MIES 
Päivämäärä:   29.12.24 11:24:21

May, seksi on naisillekin vain seksiä, usein toki keino saada jotain aineellista hyvää tms.

Päivämäärä:   29.12.24 11:27:25

Eihän aloittajaa painostettukaan seksiin missään vaiheessa. Oli suudeltu, kädet käyny siellä täällä, innostuttu ja nautittu tilanteesta . Mies _ehdottanut_ makkaria ja aloittaja kieltäytynyt ja that's it. Aloittaja oli vaan itse ruvennut jälkikäteen katumaan kun nautti tilanteesta.

Päivämäärä:   29.12.24 11:39:26

Moes, sinä vain luulet niin, koska itse ajattelet niin.

Päivämäärä:   29.12.24 11:46:23

May, ei ole uusi juttu että naisetkin tykkäävät irtosuhteista vaikka kuinka romantiikka kirjallisuusfanit muuta koittaa väittää.

Päivämäärä:   29.12.24 11:50:05

Tokikaan koko iryosuhde asia ei liity koko aloitukseen mitenkään, kun edes aloittaja itse ei tiedä, mitä mies hänestä haluaa ja olettaa meidän muiden tietävän.

Päivämäärä:   29.12.24 11:50:44

En toki väittänytkään, että kaikki naiset. Useimmat kuitenkin.

Päivämäärä:   29.12.24 11:57:11

En ole miettinyt pitäisikö katua enkä pidä itseäni hu*rana sillä ikinä en ole seksistä rahaa pyytänyt.

Olen miettinyt tarkoittaakohan tämä sitä, että miestä kiinnostaisi vain seksi ja onko tämä minulle turn off. Samalla kyselin olisiko se muille turn off.

Tämä pohdinta tuntui menevän monella ihon alle ja triggeröivän jotain kohtia vastaajissa.

Päivämäärä:   29.12.24 12:00:37

"Olen miettinyt tarkoittaakohan tämä sitä, että miestä kiinnostaisi vain seksi ja onko tämä minulle turn off."

Ensimmäiseen saat vastauksen kysymällä mieheltä. Me täällä tuskin tiedetään ellei kyseinen mies täällä ole. Toiseen kysymykseen vastauksen saat kun pohdit sitä itse.

Onko May joku seksitieteilijä kun voi sanoa että useimmat naiset eivät pidä asiasta x? Vai puhutko puhtaasti omista mieltymyksistä jotka yleistät muihin?

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   29.12.24 15:26:34

Minulle tuo tilanne olisi totaalinen turn off kahdesta syystä:

Ensin se, että heti ensimmäistä kertaa suudellessa käydään kiinni genitaaleihin. Kertoo siitä, että juuri se jalkoväliin pääseminen on ollut homman nimi. Olisi nyt vähintään ensin kysynyt sopiiko makkarin puolelle siirtyminen, niin tilanne olisi vielä voinut olla pelastettavissa.

Toiseksi se, että kouriminen on minusta epätoivottavaa ihan missä tahansa tilanteessa. Jos haluaa kovakouraisesti rusikoida jotakin, menköön vaikka pihalaattoja latomaan. Minun kehoni kaipaa toisenlaista kosketusta. (Tämänhän tietty hötölän änkyrät ymmärtävät niin, että ainoa muu tapa on kevyt hiplaaminen, mutta ehkä joku muu tajuaa väliin mahtuvan muitakin vaihtoehtoja.)

Päivämäärä:   29.12.24 15:38:29

Kyllä tuo mulle olisi iso turn off, mutta alkuperäisen aloittajan on tietty mietittävä mitä mieltä hän itse on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.