Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko maksaa traikun vuokra ja kuski 6h matka

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   28.12.24 12:45:54

Millä summalla lähtisitte kuskaamaan ponia? 6h edestakaisin. Kaveri ei suostu sanomaan hintaa, vaan sanoo, että maksat "jotakin".

Re: Paljonko maksaa traikun vuokra ja kuski 6h matka

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   28.12.24 12:47:37

Skippaisin tuollaisen "maksat jotakin"-kyydin. Varmasti tulee kitinää jälkeen päin.

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   28.12.24 12:47:52

Ystävien kanssa näitä palveluksia vaihdetaan ruoka- ja bensapalkalla, kaverille 150e päälle ja tutulle 300e.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   28.12.24 12:48:43

Ystävää & ponia kuskaisin polttoaineiden hinnalla + kahvit. Vierasta en kuskaisikaan, koska minulla ei ole lupaa kaupallisiin kuljetuksiin.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   28.12.24 12:49:22

80€ /tunti. Alle en edes miettis ja tuo on kaverihinta.

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   28.12.24 12:49:45

Jos aloittajalla on siis vetoauto omasta takaa, 200e on asiallinen korvaus koko päivän hommasta.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.12.24 12:50:17

Traikku esim. 30-50€ riippuen kuinka hyvä ystävä, bensat, lisäksi maksaisin vaivanpalkkaa esim. 20€/tunti. Saisi sitten uudestaankin apua. Etenkin jos kaveri käyttää omaa autoaan ja traileriaan. Jotkut heseruuatkin maksaisin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.12.24 12:52:13

Lähettäjä~*~ 

Päivämäärä28.12.24 12:49:45

Jos aloittajalla on siis vetoauto omasta takaa, 200e on asiallinen korvaus koko päivän hommasta.

Jos autoakaan ei ole, niin edellisen päälle sitten vielä bensat.
Ja fiksu tarjoaa ruoatkin tietysti.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   28.12.24 12:59:18

Kenen kalustolla ja mikä keikka (klinikalla, kisoissa, haku/vienti)?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.24 13:01:17

Kuka pesee traikun ajon jälkeen?

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   28.12.24 13:03:17

Kenen autolla?
Pelkkä ajomatka ei vielä kerro mitään. Eli mihin olette menossa? Siis kauanko olette paikan päällä?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   28.12.24 13:05:30

Ystävilleväkivelkasilla/ruokapalkalla (+dieselit jos minun vehkeillä). Kaverit (joilta ei saisi vastapalvelusta) ruuat ja esim 40e. Tutuille en lähtisi edes.

Lähettäjä: Hilipatipippan 
Päivämäärä:   28.12.24 13:23:42

Ilmeisesti aloittajan auto, kaverin traikku ja kaveri ajaa.

Kuusi tuntia menee aikaa, mutta paljonko tästä on matkustamista ja paljonko odottelua? Tarvitseeko kaverin auttaa paikan päällä?

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   28.12.24 13:47:18

Minä kuskaan yleensä kavereiden hevosia juoma-ja ruokapalkalla. Mutta olisin kyllä erittäin kiitollinen jos joku antaisi esim 50 eur reissun jälkeen käteen

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   28.12.24 13:48:21

Ja jos käytän omaa traikkuani, niin jos siivoaminen jää minulle niin 50 eur siitä hommasta.

Lähettäjä: GeeTee 
Päivämäärä:   28.12.24 14:06:31

Eläinkuljetusten lupa-asiat kunnossa?

Lähettäjä: Hilipatipippan 
Päivämäärä:   28.12.24 14:11:14

Geetee: ei jaksa edes hymyilyttää. Mutta kannattaa perehtyä niihin lupa-asioihin. Ihan Googlella löytyy.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   28.12.24 14:12:31

Mulla on eläinkuljetuslupa ja hyvät vetovehkeet. Ja kyllä onkin sitten pyydetty apuun usein. Kummasti vain maksupuoli unohtuu, vaikka olisi sovittu etukäteen. Siinä vaiheessa kun takkiin otettu summa oli nelinumeroinen, olen tullut kovin kiireiseksi, enkä ole enää voinut auttaa. Lukuunottamatta niitä paria ihmistä, jotka ovat maksaneet runsaskätisesti avustani, heitä lähtisin auttamaan vaikka keskellä yötä. Hyväksikäyttäjiä olen jopa estänyt puhelimestani.

Päivämäärä:   28.12.24 14:18:17

Minulla meni melkein 1000€ pelkkiin lupiin.

Lähettäjä: -1- 
Päivämäärä:   28.12.24 14:25:01

Jos olisi hyvä ystävä ja minulla aikaa, niin todennäköisesti ruokapalkalla lähtisin (jos siis auto ei minun). Toisaalta, jos auto löytyy omasta takaa, niin miksi ei aja itse? Jos ei vaan olisi viitsinyt ajaa BE korttia itselleen, niin saisi kyllä vuokrata auton kalustoksi ja ajaa itse. Jos taas olisi uusi hevosen omistaja eikä ole ehtinyt vielä ajaa pikku-e:tä, niin lähtisin kuskiksi. Riippuu siis paljon pyytäjän toimeliaisuudesta ja halusta edes yrittää hoitaa omia asioita ja antaa apua tarvittaessa takaisin päin.

Päivämäärä:   28.12.24 18:00:58

Hyvä sääntö on, että auto ei liikahda metriäkään ennen kuin rahat on tilillä. Tai varmistetaan että onhan sulla se sovittu summa käteisenä ja se otetaan heti kun kyytläinen pääsee istumaan. Loppui turhat soittelut.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   28.12.24 18:40:15

Kokopäivän homma ja traikun vuokra. 300 e olisi kohtuullinen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.12.24 19:38:28

50e/h kuskille. Trailereita saa 30-60e/vrk. Autoja saa 50-200e/vrk. Päälle bensat.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.12.24 21:05:53

Kaverille jotain hinnalla maksaisin 100e+polttoaineet+ruoka matkalla. Mutta tuo on tuollainen ei virallinen maksu, saa heittää käteen matkalla eikä merkitä mihkään. Jos pysäytetään niin kaveriksi lähtenyt ajoreissuun pelkillä polttoainekuluilla kaveri (tämä ei tarvinnut lupia). Vierasta ei kuskattas. jos on joku kunnon hinta minkä määrittelee etukäteen ym niin tarttis luvat ym tarkastukset jotka lähemmäs 1000e ja sitten matka siihen päälle alkaen 60e/h..

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   29.12.24 11:27:10

Traikun vuokrahinnat: https://urly.fi/3I3z tai https://urly.fi/3I3A tai https://urly.fi/3I3C.

Tässä kuljetus sisältyy traikun lisäksi: 1€/km kuitenkin aina minimimaksu 50€ https://urly.fi/3I3B.
Lisäksi voi kysyä tarjouksia erikseen: https://markkinat.hevostalli.net/kaikki/muut/palvelut/tarjotaan/hevoskuljetukset.html

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.