Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En kiittänyt joululahjoista

Lähettäjä: Jokunen 
Päivämäärä:   28.12.24 10:17:28

Muutama ihminen ei kiitä koskaan minua, niin minäkään en enää kiitä heitä. Yksi laittoi joulupäivän aamuna jo aikaisin viestin, jossa kyseli, pidinkö lahjasta kun ei ole mitään kuulunut :D seuraava muistutteli eilen että antoi minulle sen lahjan. Eikö ole aika uskomatonta?

Re: En kiittänyt joululahjoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.24 10:30:07

Mitä tuota laskemaan. Tietenkin kiität ja käyttäydyt muutenkin niin fiksusti kuin vain osaat. Muut voivat oppia esimerkistäsi tai olla oppimatta. Älä laske sitäkään. Kyllä sinulla on varaa olla kohtelias.

Päivämäärä:   28.12.24 10:32:13

Vaan enpä tietenkään enää kiitäkään. Heillä olisi varaa olla kohteliaita, se on totta. En aio nousta heidän yläpuolelleen ja olla kunnon tyttö ja esimerkkinä toisille.

Lähettäjä: joan 
Päivämäärä:   28.12.24 11:39:01

Mitä voitat sillä, että olet epäkohtelias?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   28.12.24 11:45:44

Joan: tuota varmaan kannattaisi kysyä niiltä aloittajan tuttavilta. Aloittajalle tämä on ensimmäinen kerta, heille ties kuinka mones.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.12.24 11:59:44

Mielestäni melko lapsellista ja tuosta tulet kärsimään vain sinä itse. Ostin jokin aika sitten siskolleni hienon tuparilahjan, johon ei reagoinut mitenkään. Nyt jouluna en sitten vaivautunut ostamaan lahjaa.

Lähettäjä: Sieltä se tulikin 
Päivämäärä:   28.12.24 12:04:52

Mä:oletpa lapsellinen.Olisit nyt kunnon tyttö ja ostelisit lahjoja. Tuostahan kärsit vain sinä itse! Lapsellista ja vahingollista!

Päivämäärä:   28.12.24 17:07:14

Voitan ainakin sen, että kokeilen tuleeko hyvä mieli.

Sieltä se: juuri noin.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.12.24 17:15:20

Onpa noloa toimintaa.

Lähettäjä: ;) 
Päivämäärä:   28.12.24 17:15:47

Hihihi teinixii nolottaa hih!

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   28.12.24 17:29:24

Vastaa viestiin näin: "Pidin kyllä, entä piditkö sinä minulta saamastasi lahjasta?"

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   28.12.24 17:30:48

Ja lahjasta muistuttajalle vastaat: "Niin sain ja sinäkin taisit saada lahjan minulta."

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.12.24 21:12:49

En kans ite huomaa niistä erikseen kiitellä, tietty jos lahjapussi lyöty käteen niin siinä sanon kiitos, mutta ei oo tullut joulun jälkeen kiitospuheluita tehtyä erikseen kun lahjat avattu, vaikka oishan se kiva kun kivoja lahjoja saanut. En vaan oo oppinut ja aina niin paljon kailkea, ja introvertti luonne niin joulun jälkeen vähän hiljaiseloa ihmiskontakteista..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.