Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 28.12.24 09:50:55
Hakusessa olisi elämäni ensimmäinen älykello tai urheilukello. Olen yrittänyt netistä vertailla erilaisia kelloja, mutta tuntuu, että mitä enemmän vertailen sitä vaikeampi päättää.
Kellon pitää kestää vettä. Teen työtä jossa pestään paljon käsiä ja ulkoillaan säällä kuin säällä joten pitää kestää vettä sekä pakkasta. Mielellään myös jonkin verran iskuja. Hinta alle 200 €. Itselläni tällä hetkellä Huawei puhelin eli pitäisi sen kanssa olla yhteen sopiva. Näiden lisäksi haluaisin nähdä kuka on soittanut ja laittanut viestiä. Ei tarvitse olla vastaamista ominaisuutta. Eikä minua niinkään kiinnosta liikkumista ja nukkumisdata vaan kello tulee enemmän ihan vain kellona toimimiseen ja siihen, että näe jos esim. Lapsi yrittää soittaa. Puhelin aina mukana, mutta en aina pysty tilanteesta riippuen kaivamaan puhelinpussukasta joten ranteesta olisi helppo nähdä, kun joku soittaa. Pieni koko plussaa eli ettei jää kaikkialle kiinni yms.
Olen katsellut polaria. Nämä tosin aika isoja mötkylöitä sekä Samsungin ja Huawein malleja, mutta kun ei ole minkäänlaista käyttökokemusta kyseisistä älykelloista/urheilukelloista niin vaikea pohtia, mikä olisi omiin tarpeisiin sopiva. Liikkeestä, jos käy kysymässä niin tuntuu ettei nykyään saa rehellistä asiakaspalvelua vaan myydään sitä mitä on käsketty myydä.
Mielelläni kuulisin omia kokemuksia ja vinkkejä kyseisistä laitteista.
|