Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvä hammaslääkäri pelkäävälle Jyväskylästä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.24 20:30:11

Suositelkaa...tietenkin lohkesi hammas joulun aikaan.

Re: Hyvä hammaslääkäri pelkäävälle Jyväskylästä

Päivämäärä:   27.12.24 21:31:34

Up

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   27.12.24 21:52:19

Itse kävin jokunen vuosi sitten Hammassirkussa oman hampaani lohjetessa. Sain pelkopotilaana tosi hyvää ja ongelmani ymmärtävää hoitoa siellä t: yksi todella pahan hammaslääkärikammon omaava

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.12.24 22:16:31

Keskustan hammaslääkärit Marjut Jegoroff. Menen vaikka henkilökohtaisesti takuuseen kivuttomuudesta, ihan hullun hyvä ammatissaan ja joka toinen lause on "eihän satu, önise heti jos sattuu yhtään" :D Meidän koko perhe käy täällä nykyisin!

Lähettäjä: Miku 
Päivämäärä:   27.12.24 22:21:12

Oral Väinönkatu, Tuula Koskela tai Kaisa Myllymäki

Päivämäärä:   28.12.24 07:53:05

Kiitos! Löytyykö lisää? Em ajat menee pitkälle ja osalle ei näy aikoja ollenkaan.

Päivämäärä:   29.12.24 11:15:56

Up

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   29.12.24 12:30:39

Oletko kokeillut soittaa noille mainituille. Ainakin joissain paikoissa pidetään varalla vapaita aikoja kiireellisiä tapauksia varten, ja lohjennut hammas saattaisi mennä kiireellisestä, niin että vaikka verkkoajanvarauksen kautta näyttää että kaikki ajat ovat täynnä sieltä saattaa silti löytyä joku rako mihin voisi ajan saada.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.12.24 14:10:07

Kirsi Koivukoski hammassirkussa

Päivämäärä:   29.12.24 17:06:26

Kiitos vinkeistä. Myllymäellä olen käynyt aiemmin ja hän oli hyvä. Täytyy soittaa Oraliin huomenna ja kysyä miksi hänelle ei saa varattua aikoja. Soittelen noihin muihinkin paikkoihin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.12.24 08:36:01

Minä en pelkää hammaslääkärissä muuta kuin huonoa lopputulosta. On ihan hirveää, kun joutuu kaikkien tsiljoonien seasta etsimään hirveällä riskillä itselle sopivan. Minä olen todellakin kuin kissa, haluan pysyä rutiineissa ja kaikista vähiten haluan vaihdella hammaslääkäristä toiseen. Harmi, että vakkarihammaslääkärini käynnit loppuivat (minä lopetin), koska kerran hän antoi väärää tietoa eikä edes ottanut siitä mitään vastuuta jälkeenpäin. Päinvastoin halusi vain eroon koko aiheesta ja yritti selitellä, että ei hän ole sitä ja ei hän ole tätä, vaikka muistan kyllä vallan mainiosti mitä hän sanoi ja myöhemmin sain tietää, ettei se ollut totta alkuunkaan. Silloin mureni minun luottamukseni häneen, ja vikatikki oli se vastuun välttely.

Päivämäärä:   30.12.24 10:36:37

- saisimpa tuon itsevarmuutesi hammaslääkärin suhteen

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.