Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiinteä vartalo mutta isot tissit ja peppu?

Lähettäjä: tissit ja beba 
Päivämäärä:   27.12.24 14:44:39

Miten onnistuu? Mielellään ilman leikkausta tai jos, niin millainen leikkaus olisi hyvä ja paljonko maksaa ja mitä on otettava huomioon?
Kiitos!

Re: Kiinteä vartalo mutta isot tissit ja peppu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.12.24 14:49:59

Tissien suhteelliseenkokoon vaikuttaa vain geenit. Nainen saa myös nähdä aika hillittömän työn, jotta lihasmassa kasvaisi pakaroihin tai yhtään minnekään. Jos siis luonnostaan pakarat ovat lättänät ja niihin haluaisi 10cm lisää pyöreyttä ulospäin, tämä voi olla mahdotonta luonnollisin keinoin. Ihan kuten muuallekin kehoon. Toki jos vetää mömmöjä, niin onnistuu.

Implanteissa terveysriskit.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.24 14:55:43

Pakarat saa pyöreäksi salitreenillä, mutta rintojen kokoon ei kyllä pysty vaikuttamaan millään.

Päivämäärä:   27.12.24 15:02:31

Lääkityksetkin on vaihtoehto, esimerkiksi spironolaktoni voi vaikuttaa hyvinkin feminisoivasti. Ei toki pepun lihasmassan kokoon, mutta rintojen kokoon ja yleiseen naisellisuuteen.

Sinuna kuitenkin keskittyisin salitreeniin alkuun ja sitten käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.12.24 15:09:21

"Nainen saa myös nähdä aika hillittömän työn, jotta lihasmassa kasvaisi pakaroihin tai yhtään minnekään."

Kyllä se lihasmassa naisillakin kasvaa ihan treenillä, toki mikä sitten kenelläkin on "hillitöntä työtä".. En ole itse kokenut mitenkään ylivoimaiseksi, terv. 2 kg lihasta, miinus 5 kg rasvaa vuodessa

Päivämäärä:   27.12.24 15:29:41

Lihasmassan kertyminen riippuu myös geeneistä. Joillekin lihasta tulee helpommin kuin toisille. Lisäksi e-pillerit vaikeuttavat lihasmassan lisäämistä, koska kehossa on vähemmän testosteronia, joka edesauttaa lihasmassan kasvussa.

Lähettäjä: Gofl 
Päivämäärä:   27.12.24 15:37:41

Riittävästi ruokaa ja paljon oikeanlaista voimatreeniä. Geenit sanelee paljon, mutta jotain sentään voi itse tehdä.

Feikkilisäkkeet tekevät ruman. Luonnollisuus on kaunista. Löllöt pois liikunnalla ja ruokavaliolla, ryhti kuntoon, lihaksiin muotoa treenillä ja istuvat vaatteet. Turvotus pois niin sekin tekee jo ihmeitä.

Lähettäjä: tissit ja beba 
Päivämäärä:   28.12.24 13:18:00

Up

Päivämäärä:   28.12.24 13:30:07

Muovia vaan riittävästi molempiin niin tulee hyvä. Turkissa saa hyvää halvalla.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   28.12.24 13:32:36

Aika paljon leikataan Turkissa, koska siellä on edullista. Viro kakkosena. Suomessa hoidetaan sitten halpamaissa tulleet komplikaatiot, ja korjaillaan, mitä on mennyt pieleen.

Varmaan kymppitonnilla saa jo hyvät tissit tai peban, ei molempia (lähde: kassajonossa selailtu Seiska).

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.12.24 13:38:22

Ketä varten tuon tekisit? Itseäsi vai miehiä varten?

Mitä jos olisit itseesi tyytyväinen sellaisena kuin olet ja jos haluat kehittää itseäsi johonkin suuntaan, se ei välttämättä olisi niin pinnallinen?

Lähettäjä: juuh elikkäs 
Päivämäärä:   28.12.24 13:47:01

Ei ne tissit ja perse mitään onnea tuo, kaikenmaailman lääppijät ja sekopäät vaan saa peräänsä. Ikinä ei kannata alkaa leikkelemään itseään minkään kauneusihanteen takia.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   28.12.24 13:50:41

Ja jos parikymppisenä olet onnellinen pintaliitobimbo, niin kuvittele se leikottu kroppa sitten viiskymppisenä. Elämä ei ole sen ikäisenäkään ohi, ainakaan, jos ei ole itse aiheuttanut itselleen mitään pysyviä hermovaurioita ja muuta jännää, joita nuo leikkaukset tuo tullessaan.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   28.12.24 13:51:40

Jos ylimääräistä rahaa on, niin suosittelen sijoittamaan sen jo tässä vaiheessa terapiaan.

Lähettäjä: -1- 
Päivämäärä:   28.12.24 13:55:43

Onko aloittaja ikinä edes kokeillut treenata jalkoja ja pakaroita? Kyseessä on vuosien työ, jos nollista lähdetään rakentamaan. Työ tulee myös olla ns. loppuelämän elämäntapa, jos haluaa lihasmassan säilyttää. Muutaman kuukauden some julkkisten myymä treeni + ruokavalio on ihan yhtä tyhjän kanssa, jos ei halua treenaamista ottaa loppuelämäksi harrastukseksi.

Tissien koon ja muodon määrää sitten pääosin geenit ja rasvaprosentti. Eikös nykyisin ole muotia olla enemmänkin sopusuhtainen ja sporttinen kuin valtavat tissit.

Päivämäärä:   28.12.24 14:45:31

Ota nyt ainakin huomioon se, että se takapuolensuurennusleikkaus on oikeasti vaarallinen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.12.24 14:52:37

Rinnoille ei mitään voi treenaamalla, pakarat saa helposti treenattua pyöreiksi.

Lähettäjä: daisarit 
Päivämäärä:   28.12.24 15:04:38

Olen aina kadehtinut pienirintaisia naisia. Isot tissit ovat olleet minulle inhotus ja riesa.
Varsinkin ratsastaessa aiheuttaneet kipua- saati kummallisia tilanteita, kun olen esim. pintelillä yrittänyt litistää tissini.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.12.24 15:53:47

Aloittaja- et oikeasti halua olla tuollanen kuitenkaan. Älä leikkauta. Nauti pyöräilystä ja ratsastuksesta ja ihanasta normaalista peffastasi. Isoja tissejä ei kukaan halua riesakseen paitsi jos luontoäiti on sellaisilla rankaisssut.
Pakarat voi salilla treenata luonnollisen lihaksikkaaksi ja kauniiksi. Luonnollinen kauneus on yleensä sitä parasta kauneutta .

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.12.24 15:54:29

Sama täällä. Omat rinnat olivat ennen lapsia pienet, semmoset käteensopivat. Raskauksien, imetysten ja nyt iänkin myötä ovat sekä liian isot sekä roikkuvat. Jos tekisin niille jotain niin ehdottomasti pienentäisin. Oli ihanaa kun pystyi olemaan ilman liivejä olipa päällä mitä vaan. Treenillä eivät juuri muutu. Pepun suhteen pystyy kyllä paljonkin tekemään ja jos tavoittelee sopusuhtaista pepun ja lantion suhdetta niin kyllä sen saa aikaiseksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.12.24 16:18:00

Onko joku ihan oikeasti saanut lättänästä pepusta pyöreän treenillä? Itse en treenaa, mutta peppu ihan luonnostaan pyöreä ja "täydellinen" vaikka lihasvoimaa ei ole nimeksikään. Kaveri taas tekee jalkaprässissä yli tuplat minuun verrattuna ja hänellä lättänä peppu.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.12.24 16:57:26

Riippuu varmaan siitä mitä sillä pyöreällä pepulla tarkoitetaan.

Lähettäjä: -1- 
Päivämäärä:   28.12.24 17:28:11

"Onko joku ihan oikeasti saanut lättänästä pepusta pyöreän treenillä? Itse en treenaa, mutta peppu ihan luonnostaan pyöreä ja "täydellinen" vaikka lihasvoimaa ei ole nimeksikään. Kaveri taas tekee jalkaprässissä yli tuplat minuun verrattuna ja hänellä lättänä peppu."

Jalkaprässi nyt lähtökohtaisesti ei juurikaan kehitä pakaroita. Tosi monilla on ns. nukkuvat pakarat eli pakaroiden aktivointi ei onnistu. Jos rasvaprosentti on pienehkö ja saa herätettyä nukkuvat pakarat henkiin ja niille tekee nousujohteista treeniä pari vuotta, niin ihan varmasti tulee muotoa.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   28.12.24 17:38:36

Muovipylly, sekä reikulille vahaus ja tuunaus.

Päivämäärä:   28.12.24 17:47:52

Kyllä minä olen saanut lättänästä pepusta pyöreän. Eikä se edes vaadi mitään älyttömiä treenimääriä, kahdesti viikossa riittää hyvin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.12.24 18:17:18

Minulla on pienet rinnat ja nekin ovat jo tarpeeksi aktiivisesti urheilua harrastaessa. Ei kukaan halua isoja rintoja riesakseen. Niillä ei myöskään tehdä oikeaa vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen. Ison pyllyn saat kun varaat personal trainerin, salikortin ja alat aktiivisesti treenaamaan ja syömään kunnolla. Lisäksi aerobista ja monipuolista liikuntaa.

Lähettäjä: DD 
Päivämäärä:   28.12.24 19:53:19

Keskivartalon rasvaimu. Ja kova treeni. Ja sitten kun lihoo niin minä ainakin lihoin rinnoista. Tadaa, isot rinnat ja kapeavyötärä ja litteä vatsa!
Peppua pitää vielä treenata.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.