Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aina huono fiilis joulun jälkeen

Lähettäjä: Yyy 
Päivämäärä:   27.12.24 09:39:13

Tämä kirous periytynyt lapsuuden kodista. Joulu on odotusta, puuhastelua, kiirettä, pikkujouluja. Joulun jälkeen apaattinen väliaika. Meillä loikoilua ei ole katsottu hyvällä. Lisäksi kaikki mitä elämästä puuttuu, tulee näkyväksi. Paluu tyhjiin huoneisiin jokainen kotiinsa. Sinkuilla yksinäisyyttä. Perheellisillä riitelyä ja sotkuisia koteja. Terveyshaasteita, ylipainoa, laihuttaakin pitäisi. Kaikki uudella materialla kyllästettynä, joka ilahdutti hetken. Tällainen tunne on tarttunut vanhemmista, heille heidän vanhemmista.

Hetken kaikki on hyvin ja sitten taas hyvin huonosti.

Re: Aina huono fiilis joulun jälkeen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.24 09:41:40

Tehty ongelma se tuokin on.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.12.24 11:29:27

Okey

Lähettäjä: Venus 
Päivämäärä:   27.12.24 11:30:54

Sinkuilla yksinäistä?
Ihanan rauhallista omaa aikaa urheillen, opiskellen, lueskellen ja rentoutuen. Kerrankin kerkeää nähdä kavereita!
Voisin olla joululomalla kuukauden.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   27.12.24 12:00:44

Mulla tuo tietynlainen tyhjyyden tunne iskee uuden vuoden päivänä tai sitä seuraavana. Se on kyllä ankeaa, mutta tiedän onneksi, että menee noin viikossa ohi.
Lapsuudessa totuin, että välipäivät meni vielä loikoillessa rennoissa joulutunnelmissa ja uuden vuoden juhlintaa odottaen, joten siinä välissä tyhjyys ei vielä iske.

Lähettäjä: Politikko 
Päivämäärä:   27.12.24 12:02:42

Elän täyttää elämää

Lähettäjä: rauta 
Päivämäärä:   27.12.24 12:48:28

Tuo tunne tulee mulle vasta uudenvuoden jälkeen. Se pitkä tammikuu, kun ei ole mitään.

Lähettäjä: Chicana 
Päivämäärä:   27.12.24 13:26:19

Minusta tuntuu että tuo on vastuun pakenemista.

On asioita mihin ei voi vaikuttaa (sinkkuus, yksinäisyys) mutta toisaalta on asioita mihin vain itse eikä kukaan muu voi vaikuttaa: sotkuinen koti, liikalihavuus, kielteinen asenne.

Tsempit, nyt vaan uusin voimin muuttamaan niitä asioita mihin itse voi vaikuttaa ja tehdä nyt toisin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.12.24 13:39:49

Ne itse tuollaisen olon itselleen tekee. Me nautitaan edelleen. Eilen ja tänään ulkoiltu koko päivä auringonpaisteessa. Eilen hevostellen, tänään ulkoilua ja makkaraa nuotiolla. Huomenna sukuloimaan taas. Yöksi pääsee oikein hotelliin, hieno retki tulossa lapsien kanssa siis jälleen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.12.24 16:49:42

Meillä vietetään edelleen joulua, vieraat lähtevät vasta huomenna. Välipäivöt ovat mukavan rentoa aikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.24 16:55:40

Koita keksiä sisältöä ja tekemistä päiviisi. Ulkoilu nro 1.

Lähettäjä: Ra 
Päivämäärä:   27.12.24 18:30:27

Varaa matka, vaikka kylpylään tai tallinnaan tai vaikka tampereelle hotelliin

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   27.12.24 18:44:51

First world problems. Morkkista yltäkylläisyyden ja kuluttamisen riemujuhlan jälkeen.

Lähettäjä: dokua 
Päivämäärä:   27.12.24 18:45:01

Tänä vuonna on huono fiilis. Mies on dokannut melkein viikon, skarpannut joitain hetkiä lapsen ja sukulaisten takia. Putki jatkuu edelleen. Alan järjestelemään asioita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.