Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylitunteellisuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.24 22:32:28

Olen aina ollut tunteellinen ja empaattinen ihminen, mutta nyt tämä on alkanut mennä ihan yli sen jälkeen kun sain lapsen. Vauva on nyt 9kk ja olen ihan järkyttävän tunteellinen ollut syntymästä asti.
Sanat eivät riitä kuvailemaan mitä rakkautta ja hoivaviettiä tunnen vauvaani kohtaan ja se on toki normaalia ja toivottavaa, mutta tämä heijastuu myös jo vähän ehkä liian haitallisena elämääni kun itken ihan jatkuvasti ihmisten ja eläinten hirveitä kohtaloita ja ahdistun niistä kun tiedän etten voi pelastaa kaikkia.
Tänäänkin olen itkenyt ihan hulluna kun luin Facebook ryhmästä että jonkun tuikituntemattoman ihmisen vauva on kuollut. Siis siinä ei edes lukenut muuta ja itken kuin hullu silmät päästäni.Tässä siis vain esimerkki.
Tasoittuuko tämä ikinä?

Re: Ylitunteellisuus

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.12.24 22:49:49

Kyllä tasoittuu, jos se siis on vain tuota tunteellista itkua etkä itke tyhjyyttä, väsymystä, raivoa ym. (jatkuvasti). Minulla on nyt toinen tulossa ja ihan hirveäähän tämä parkuminen on taas jo nyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.24 23:05:16

Oletko opetellut tunnetaitoja, etenkin tunteidensäätelyä? Tunteissasi ei siis ole mitään pahaa tai väärää, mutta uusia taitoja voi aina opetella.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.12.24 00:23:25

Vitamiinin ja hivenaine

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.12.24 00:23:54

tai hivenaineen puutos? Esim. raudanpuutos sotkee hormonitoimintaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.